Ейфорія Техьона й дотики Чонгука

314 41 3
                                    

М-м-м... Якщо щастя можна відчути на дотик, то це точно воно і є.

Постіль, що м'якою розкішшю огортає зусібіч, дарує враження, наче купаєшся в білім бузку. Шалена лихоманка зникла, і тепер відчувається тільки приємне, нехворобливе тепло. І хоча тіло досі зморене, слабке, після сну втекла набридлива втома і світ сприймається набагато яскравіше. Зокрема й легкі погладжування по щічці, які нині змушують усе всередині розцвітати пишними лілеями.

Техьон від насолоди мружиться, навіть не розплющуючи очі, і відчуває, як по його губам хитро повзе блаженна усмішка. Долоня з щоки переміщується на скроню, де невагомо прибирає неслухняний чубчик, ледь торкається шкіри, а далі плутається в напевно скуйовдженому волоссі.

— Виспався? — лагідно чується звідкись згори, і трішечки сонний погляд Техьона знаходить добрі іскринки в очах Чонгука.

Усмішка мимоволі ширшає ще більше.

— Так, — стиха відповідає омега, незважаючи на шкрябання у горлі й хрипкість голосу. — Вибач, я довго спав?

— Ні, — альфа хитає головою й усміхається, — зараз тільки опів на третю.

— Опів на третю?! — шоковано перепитує Те. 

Це що виходить... Він проспав майже п'ять годин?!

А Чонгук ще й сказав, що недовго! Тут, взагалі-то, годинка-пів планувалася.

З рота айдола на це тільки виривається смішинка, тоді як пальці знову починають перебирати прядки.

— Щось не так? — допитливо тягне Те-Те, коли Чонгук раптом починає підступно усміхатися й іншою рукою кілька разів тицяє в щічку омеги.

Айдол несподівано різко нахиляється, так, що між їхніми обличчями лишаються лічені сантиметри.

А це вже не добре... Що тут знову відбувається?

— Ні. Просто ти дуже милий.

Чонгук уміє приголомшувати.

Веселий шепіт, кілька митей тому вилитий у почервоніле вушко, луною стрибає у голові: «Ти дуже милий... Ти дуже милий... Ти дуже...»

І чому це тут раптом так спекотно стало? Може, знову підвищується температура? Бо обличчя палахкотить просто нестерпно, от-от почне клубочки диму випускати.

Техьон бігає поглядом кімнатою та намагається в жодному разі не натрапити на хитрі очі альфи.

ДоцвірінькавсяWhere stories live. Discover now