HERKESE MERHABA ARKADAŞLAR,
ÖNCELİKLE BU YAZDIKLARIMI OKUDUĞUNUZ VE HİKAYEME DESTEK VERDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİSİNİZ. BU HİKAYEYE BİR ARKADAŞIMLA BAŞLAMIŞTIM, ZAMANLA BİRÇOK DEĞİŞİKLİK YAPTIM. KARAKTERLER, OYUNCULAR, OLAYLAR... HİKAYE İLK HALİNDEN OLDUKÇA FARKLI. BU HİKAYE GENÇ KURGU TÜRÜNDE BİR HİKAYE. VE BEN GERÇEKTEN NE WATTPAD HİKAYELERİNİ, NE DE YABANCI GENÇLİK DİZİLERİNİ TAKİP EDEMİYORUM. BUNA VAKTİM VE TAHAMMÜLÜM YOK AÇIKÇASI. KİMSE ALINMASIN AMA WATTPAD HİKAYELERİNİN ÇOĞUNU ÖZENSİZ BULUYORUM. BUNU ŞU NEDENLE SÖYLEDİM; HİKAYEMİ ÖZENTİ BULAN ARKADAŞLAR BİLSİNLER Kİ ÖZENDİĞİMİ DÜŞÜNDÜKLERİ ŞEYLERDEN HABERİM BİLE YOK :) VE BİRÇOK YAZAR VAR, TABİİ Kİ BİREBİR AYNI YAZMAK, YA DA TAMAMEN FARKLI YAZMAK İMKANSIZ. BENZERLİKLER OLMASI DA GAYET DOĞAL. SAYGI DUYARSANIZ SEVİNİRİM ARKADAŞLAR...
HİKAYEMDE ÖNCEDEN OYUNCU-KARAKTER EŞLEŞTİRMESİ YAPMIŞTIM. AMA ALDIĞIM BAZI MESAJLAR, KARAKTER VE OYUNCULARIN HAYALDE CANLANDIĞI, YA DA OLMASI GEREKTİĞİ GİBİ OLMADIĞI YÖNÜNDEYDİ. BU YÜZDEN KARAKTERLERİ KENDİNİZE ÖZEL, TAM İSTEDİĞİNİZ GİBİ CANLANDIRMANIZ İÇİN ARTIK OYUNCULARLA EŞLEŞTİRMEYECEĞİM. YİNE YABANCI HİKAYE YAZIYORUM, ÇÜNKÜ TÜRKİYE'DE GEÇEN BİR HİKAYEDE BAĞLANMAM GEREKEN VE BENİ YÖNLENDİREN BİRÇOK ENGEL OLACAKTI. TÜRK AİLE YAPISI DİYE BİR ŞEY OLDUĞU SÜRECE BİR AŞK ROMANI YAZMAK OLDUKÇA ZOR. KÜLTÜREL YAPI, DİNİ İNANÇ VE İNSANLARIN ÖN YARGILARI BUNA İZİN VERMİYOR. BU YÜZDEN YABANCI BİR ROMAN YAZMAK İSTEDİM. TABİİ Kİ ZORLUKLARI YOK DEĞİL. ŞEHİR, EYALET, HATTA SOKAKLARA KADAR ARAŞTIRIYORUM ÜLKELERİ.
EĞER BİR FİKRİNİZ, AKLINIZA TAKILAN YA DA HOŞUNUZA GİTMEYEN BİR ŞEY VARSA MUTLAKA BANA ULAŞIN. İYİ OKUMALAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Aşkı
Teen FictionHiçbirimiz Hak Ettiğimiz Hayatı Yaşamıyorduk Nasıl Olsa; Hep Ya Daha Fazlası, Ya Daha Eksiğiydi...