pohled 3. osoby
"Jacku, Kath, jdete si dát NHLko?" přilétl kolem desáté do Jackovo pokoje Quinn.
"Nech mě být," zamumlal Jack.
"Promiň, ona tě fakt nechala?" zeptal se starší z bratrů a sedl si vedle něj na postel.
"Jo, můžeš mi říct, co jste s Lukem měli?" odpověděl a zhouplse do sedu.
"To není podstatný, Jackito," řekl Quinn.
"Očividně je," zamumlal.
"Bylo to jenom jednou, vyříkali jsme si to," odpověděl.
"Vy jste debilové, bože," řekl Jack a bouchl naštvaně do polštáře.
"Bude to dobrý, Jacku," špitl Quinn a objal ho jednou rukou kolem ramen.
"Já ji měl ale fakt rád, Quinne, víc, než kohokoliv jinýho," odpověděl.
"Já vím, Jacku, proto jsme z toho s Lukem vycouvali hned, bylo nám jasný, že i ona má ráda tebe," namítl.
"Pokud spolu teď nebudeme mluvit, tak je to stejně jedno," řekl Jack.
"Může se to všechno vrátit zpět do starých kolejí," naznal Quinn.
"To zapomeň, to už nejde, já, miluju ji," špitl a při posledních slovech se mu zlomil hlas.
"Nebuď jak malá holka, Jacku," řekl.
"Hele, nech mě být, jo?" naznal a zahrabal se do peřin.
"Jak chceš," odpověděl a šel do pokoje k nejmladšímu z bratrů.
"Kde je máš?" zeptal se Luke.
"Je to v háji, brácha," zamumlal Quinn a sedl si vedle něj.
"Hele, říkej si co chceš, ale stejně spolu ti dva zase skončí, nevydrží to bez sebe," pousmál se.
"Ty seš nějakej chytrej," odpověděl.
"Já vím," zazubil se Luke.
"Tak dáme jednu hru, alespoň?" zeptal se Quinn.
"Rozdrtím tě," pousmál se mladší z bratrů.
Další den brzo ráno se Jack rozhodl jet na zimák, kde strávil celý den.
Kath byla doma a pořád jen trucovala nebo vařila, pekla a koukala na filmy.
Takhle to bylo několik dní.
Den před odjezdem Quinna a Jacka si všichni čtyři zahráli proti sobě basket.
Ale už to jednoduše nebylo jako dřív.
"Tak co, Kath, pojedeš nás zítra vyhodit na letadlo?" zeptal se Quinn, když po hře seděli všichni na zahradě v trávě.
"Já nevím, spíš ne, Quinne," odpověděla jsem.
"Je to tradice," namítl Luke.
"Máme těch tradic nějak moc, kluci," pousmála se.
"To je pravda, ale některý se dodržovat musí, Kath," zamumlal Jack a koukl na ni.
"T-tak se uvidíme zítra ráno, zatím se mějte," řekla a opustila jejich zahradu.
ČTEŠ
like a brother / hughes brothers
FanfictionQuinn. Jack. Luke. Víc snad není potřeba, snad se vám příběh bude líbit! ❤️