MultimedyaKayla SERT
Merhaba herkese ilk defa kitap yazıyorum umarım beğenirsiniz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beynimin için de sürekli 'zır zır' diye sesler yükseliyordu istemmiye istemmiye gözlerimi açmak zorunda kaldım. Yine sabah olmuştu gerçekten şu okul kadar gereksiz bir şey yok .
Yataktan kalkıp kapıya yöneldim yüzümü yıkamak için banyoya yöneldim girmeden öncede Boranın kapısını tekmeledim.
"Kalk artık uykucu eşek" diyip banyoya girdim .
Bora benim en yakın arkadaşım . 10 yaşımızda annemle babam, Kerem amca ve Sinem teyze ile bir antika dükkanda tanışmışlardı.Bizde o zamandan beri en iyi arkadaşız .
Yüzümü yıkayıp çıktım ve mutfağa girdim Bora da sandalyede oturmuş mal mal etrafa bakınıyordu "neye bakıyon aval aval kalkta kahvaltı hazırlayalım " diyip dolaba yöneldim "off sabah sabah ne kahvaldısı ya" diyip oda tabakları çıkarmaya başladı.
Yeşil zeytin,süzme peynir,bal bunları çıkartıp oturdum oda yanıma oturdu.
Zeytine elimi uzatım ve iki tana alıp birini kendi ağzıma birini Boranın ağızına götürdüm.Köpek az kalsın elimi ısırıcaktı."Hoş ulan ne yapıyon" demem'le kahkaha atması bir oldu .
"Ne gülüyon pezo" "komik mi?" dedim .Oda mal mal bakıp "evet komik"diyip tekrar kahkaha atı ."Sen bunu hak etin" birden kahkahası durdu ve bana -ne oluyor amk- der gibi baktı.
Hızlı bir şekilde balı alıp kafasından aşağı boşaltım.Hemen odama koştum ve kapıyı kilitledim.
Ama Boranın sinirli sinirli bir şeyler mırıldandığını duydum .Cidden kızmış olmalı "Elbet o odadan çıkacaksın o zaman görüşücez seninle" baya kızmış ." Hadi Bora susta banyo yap " dedikten sonra bi kapı sesi geldi banyoya girmiş olmalı.
Arkamı dönüp dolabın kapağını açtım ve içinden kıyafetleri çıkarıp giyindim.
Sonbahar ayında olduğumuz için koyu tonlar giymeyi tercih etim . Kapının kilidini yavaşça açıp sesiz bir şekilde dışarı çıktım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ders Fizik dersiydi -uhy- zaten zil çalmak üzereydi 2.derste bitti ama hala Bora ortalıklarda yoktu.
Ben bunları düşünürken de zil çaldı hemen kalkıp kantine gitmeye başladım kantinde en köşedeki masaya geçtim .
Önümden bizim sınıfta olan bi kız geçiyodu "selin bana oradan bi kahve alsana" kız istemiye istemiye sıraya girdi . Ne oldu sanki altı üstü bi kahve.
Kız elinde kahve ile geri geldi. Bende kahveyi aldım elinden ve kıza elimle uza işareti yaptım kız sinirli sinirli gitti.
Ay g*tüm çok bişey yaptı sanki havalara bak neyse ya Bora nerde acaba
dememe kalmadan Bora kantine geldi. Tabi Tuğçe ,Berk ve Emre ile birlikte.Hiçte sevemiyom şu Tuğçeyi.Bora biraz bakındıktan sonra gözlerimiz birbirini buldu ve dördü de yanıma geldi.
Bora bana çok kötü bi şekilde bakıyordu canımızdan olmazsak iyi.Bora hemen söze girdi "sana bir şey yapmıyıcam merak etme. " dedi "Yapamasınki zatan " Bora emin misin der gibi kaşlarını kaldırdı "Tamam belki bi şeyler yapabilirsin " Bora sırıtmaya başladı."tamam ne istiyosurn" dedim
"Hiç ne istiyicem bir tanem sadece bi ara alışverişe gitsen iyi olur" dedi. Ne saçmalıyor bu "Sen benim kıyafetlerime kötümü diyosun?Ne diyosun?" "Yok canım ne münasebet sadece biraz yırtıklar" ne demek istediğini anlamdım o yüzden umursamamayı tercih etim ve elime telefonumu alıp arkama yaslandım.
______________________
Herkese tekrardan merhaba nasıl buldunuz ilk bölümü düşüncelerinizi merakla bekliyor olucağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAHA MUTLU OLAMAM
Novela JuvenilKim istemez mutlu olmayı, huzurlu ve rahat olmayı. Ama önemli olan beraber mutlu olmak değil, beraber olabilmek.