Ben salak salak düşüncelere kapılmışken Lisa'nın "Hadi şimdi bana kedi kızın kim olduğunu söyle." demesiyle tüm düşüncelerim bir balon gibi patlamıştı. Kedi kız ben olmama rağmen kedi kızdan nefret etmeme sebep olan bu cümle üzerine de onu sınıftan dışarıya adeta fırlatmıştım.
Lanet sürtük Lisa'yı sınıftan atmış olmamdan dolayı Irene bana gururla bakmış ve Rosé "İşte benim kızım." demişti. Ama Lisa uslanmaz bir varlıktı ve benim onu sınıftan atmış olmamı hiç umursamayarak tekrar sınıfa girdi.
Aslında Lisa herkesin gözünde dünyanın en mükemmel, en havalı, en seksi lise öğrencisiydi. Fakat şu an giriştiği bu kedi kızı bulma işi onu lanet gurursuz aptaldan başka bir şey yapmıyordu.
Ben düşüncelere dalmışken sınıfa giren Lalisa hızlıca yanıma gelmiş ve beni masamla kendi arasında sıkıştırmıştı. Bacaklarıma değen bacaklarını düşünmemeye çalışarak bana diyeceği şeye odaklanmaya çalıştım. O da sanki imkanı varmış gibi bana daha da çok yaklaştı ve sonra kulağıma eğilip "O zaman bunu alayım." diye fısıldadı.
Ben ne olduğunu anlayamadan da elimde ki sütü alıp sınıftan çıktı. Lanet kadın neden fantazi yapıyordu ki....
Ben Lisa'nın aptallığının seviyesini hesaplamaya çalışırken dünyanın en aptallarının toplandığı sınıfımdan Taehyung sınıfa elinde tuttuğu nereden bulduğunu bilmediğim büyük salatalığı sallayarak girdi ve bağırmaya başladı. Ben yine hayatı sorgularken onun neden bağırdığını bilmeyen sınıf arkadaşlarımdan bazıları garip garip baksa da -tıpkı benim gibi- bazıları onun bağırışına katılmıştı. Hatta Roseanna de çantasından bir salatalık çıkartmış ve bağıran gruba katılmıştı.
O sırada sınıfımız bad boy çocuğu olduğunu düşünen ama aslında aptalın teki olan ulusun çapkını Jongin yüzünde ki kızgın ifadeyle kafasını koyduğu sıradan kaldırdı. Sonra kısa bir an bakışları onu izleyen bana döndü ve yüzündeki küçük gülümseme eşliğinde bana göz kırptı. Demiştim, o ulusun çapkını....
İki saniyede gerçekleşen bu bakışnamızın ardından Jongin yine sinirli ifadesini takınıp sınıfa dönmüş ve "NE BAĞIRIYORSUNUZ AMINA KOYAYIM." diye bağırmıştı. Bunun üzerine herkes birbirine şaşkınca bakmıştı. Çünkü neden bağırdıklarını bile bilmiyorlardı. Tanrım çok aptallar.
Neden bağırdıklarını bilen tek kişi olan Taehyung elinde ki salatalığı cebine koymuş ve "Kimyacı bugün..." deyip biraz duraksamıştı. Ardından da "OKULA GELMEMİŞ!" diye bağırmış ve sınıfın tekrar karışmasına, Rosé'in de tekrar elinde ki salatalığı sallamasına sebep olmuştu.
O sırada yan sınıfın -yani bu Lisa'nın sınıfı oluyor- başkanı içeriye girmişti. Lanet karı çok seksiydi ve Lisa olmasa ona kesinlikle yürürdüm.
Joy bakışlarını gürültülü sınıfta gezdirdiğinde ulusun çapkını Jongin ona göz kırpmıştı. Ardından Joy salatalık sallayan aptal arkadaşımı görmüş, aptal arkadaşım Rosé de ulusun ikinci çapkını ve Jongin'in tek rakibi olduğunu belli ederek ona göz kırpmıştı. Roseanne eğitilemez bir sürtüktü....
Joy üç saniyede aldığı bu iki göz kırpmasına şaşırsa da kendini hemen toparlamış ve sinirli yüz ifadesini takınıp sınıflarına çok ses geldiğiyle ilgili bir şeyler zırvalamış sonra da sessiz olmamız gerektiğini söylemişti. İnsanların sınıf başkanları başka sınıflara gidip sessiz olmaları konusunda uyarı yapıyordu. Bizim başkanımızsa salatalık sallayan aptal Taehyung'du.
Taehyung, Joy'u hiç ciddiye almayıp aptal aptal konuşup bağırmaya devam edince de işler fazlasıyla karışmıştı. Çünkü Joy Taehyung'un üzerine atlamıştı!
Herkes şokla olayı izlerken çapkın Rosé olayı fırsata çevirip Joy'u kendine doğru çekmiş ve Tae'den uzaklaştırmıştı. Joy; her yıl en az iki kere kantin masasına çıkıp twerk çeken, herkesin aşık olduğu, modellere taş çıkartacak kadar güzel bir fiziğe sahip olan aptal arkadaşım Rosé'in onu kucakladığını gördüğünde küçük çaplı bir şok geçirmişti.
Tam o sırada da Joy'un yakın arkadaşı, benim seksi ama aptal yarim sınıfımıza girmişti. Lisa gözleriyle sınıfı taradığında çoktan Rosé'le flört etmeye başlamış olan arkadaşını görüp elini anlına geçirmişti. Ben onun bu salak haline gülerken bir anda bana dönen bakışlarıyla yüzümde ki gülüş yavaşça solmuştu.
Selammm. Çok saçma bir bölüm oldu. Ama bu aralar cidden yazamıyorum ve sanırım fici kaldıracağım. Neyse, bölümü kontrol edemedim yanlışlarım varsa üzgünüm:'(
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cat girl ↦ jenlisa ✔
Fanfiction"Bir kere miyavlarsan gitmene izin veririm." 26.04.20 - 23.11.20