Final

4K 226 89
                                    

Zil çaldığında hızlıca merdivenlerden inmiş ve kapıya doğru koşmuştum. Lanet salı günüm Lisa'nın okula gitmedim, yanına geliyorum konulu mesajıyla güzelleştiğinde bir yandan da aşırı derecede heyecanlanmıştım.

Tuvalette ki konuşmamızdan sonra onu da okuldan kaçma maceramıza davet etmiştim. Okuldan kaçıp bizimkilerden birinin evine gitmiş ve yemrk yemiştik. Sonra da dc oynamaya karar vermiştik ve Lisa'ya oyun sırasında hoşlandığı kişinin ben olduğumu itiraf ettirmişlerdi. Ama ben zaten biliyordum...

Sonra her şey gayet güzel geçmişti. Yanımdan hiç ayrılmamış, bana sarılıp durmuştu.

Tamam belki benden hoşlandığını itiraf etmişti evet ama bu sevgili olduğumuz anlamına mı gelirdi? Hiçbir fikrim yok.

Yani asla 'biz şimdi neyiz' diyen kızlardan olmak istememiştim ama bu gidişle o kızlardan birine dönüşecektim...

Kapıyı açtığımda Lisa hızlıca içeriye girmiş sonra da elinde ki poşetleri yere fırlatıp kollarını belime dolamıştı. Ben de hemen onun bu ani sarılmasına karşılık verdiğimde aklımda ciddi anlamda tek soru vardı. Biz şimdi neyiz?

Kendi halime acıdığım ve Lisa bana sarıldığı için mutluluktan kafayı yemek üzere olduğum birkaç dakikayı geride bırakıp ayrıldığımızda Lisa'nın biraz önce yere fırlattığı abur cubur poşetlerini almış ve odama doğru ilerlemiştik.

Açıkçası ne yapacaktık hiçbir fikrim yoktu. Ama muhtemelen film izler ve bir şeyler atıştırırdık. Sonra Lisa gider ben de tek başıma 'biz neyiz şimdi' diye düşünerek kafayı yerdim.

Odama girdiğimizde üzerinde ki ince ceketi çıkartan Lisa onun koltuğumun üzerine fırlatmış ardından kendini de yatağa fırlatmıştı.

"Ne yani uyumaya mı geldin?"

Gözlerini kapatması üzerine sorduğum soru sonucu yatakta hafifçe doğrulmuş ve "Sabahtan beri koşturuyorum ben kızım senin gibi ikide uyanmadım." diye beni azarlayıp tekrar yatmıştı.

Anlamadığım kısım, neden sabahtan beri koşturduğuydu...

Aklıma takılan bu kısımı ona sorduğumda anlatacağını söyleyip beni yanına çağırmıştı. Bunun üzerine ben de ayakta dikilmeyi bırakmış ve Lisa'nın yanına kıvrılıp gözlerimi kapatmıştım.

"Ne yani uyuyor musun? Tanrım zaten sadece yarım saat önce uyandın ve yine de uykun mu var?"

Diyen Lisa ile gözlerimi tekrar açtığımda kafamı sallamış ve sonra da yatakta ona doğru biraz daha yaklaşmıştım.

"Sen neden erken kalktın bu sabah?" deyip merakla Lisa'ya baktığımda yanağıma minik bir öpücük kondurmuş ve sonra da konuşmaya başlamıştı.

"Çünkü naklimi sevgilimle aynı okula aldırmakla uğraştım."

Lisa'nın konuşması üzerine küçük bir şok yaşadıktan sonra onu sertçe yataktan ittiğimde yere düşmüş ve sonra da "Hey! Bu ne içindi?" deyip poposunu ovalamaya başlamıştı.

"Aptal, sevgilin varsa neden bana yürüyorsun?" diye bağırıp tekrar onun üzerine doğru bir hamle yaptığımda hızlıca ayağa kalkmış ve sonra da "Sen kafayı yemişsin kızım." demişti.

Tanrım hem aldatılıyordum, hem hakarete maruz kalıyordum...

"Ha zaten bir onu demediğin kalmıştı. Çık git evimden Lisa cidden ne kadar da utanmazsın sen böyle."

"Ya Jen, manyak mısın kızım sen? Senin okuluna nakil aldırabilmek için uğraşıyorum sabahtan beri sense beni seni aldattığımı söyleyerek yataktan atıyorsun. Kızım sevgilim değil misin sen benim?"

Lisa'nın soluksuz konuşması üzerine birkaç dakikalık kısa bir şok yaşadığımda önce ona atmak için kaldırdığım terliği yere bırakmış sonra da bir 'ha' sesi çıkartmıştım.

"Ne yani biz şimdi sevgili miyiz?"

Sorduğum soru üzerine önce koca bir kahkaha atmış ardından da "Değil miyiz?" demiş ve tekrar yatağıma yatmıştı.

Ben de tekrar yanına yattığımda beni kendine çekmiş ve "Seni seviyorum." demişti. Ben onun bu ani itirafı ile şok olmuşken ise dudağıma minik bir öpücük kondurmuştu. Bu yaptığı beni gülümsetirken "Fırsatçılık yapıyorsun ama ben de seni seviyorum." demiş ve dudaklarına yapışmıştım.










Herkese merhaba. Sonunda final bölümü ile karşınızdayım. Aslında on altıncı bölümde final yapmayı planlıyordum ama maalesef ki olaylar pekte planladığım gibi gitmedi.

Yine de umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. Başka ficlerde görüşmek üzere kendinize iyi bakın, destekleriniz için teşekkürler💘💘💘

cat girl ↦ jenlisa ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin