Dediğim gibi arkadaşlarım ve Lisa arasında sorun olmasa da -hatta Rosé ile baya iyi anlaşıyorlardı- o beni gerçekten düşmanı olarak görüyordu. Çünkü ben voleybol takımı kaptanı olmadan önce kaptan Lisa'ydı ve ben onu, o çok gurulandığı tahtından indirmiş oldum.
O günden sonra da sürekli benimle rekabet halinde oldu ve geçen senenin ortalarında da kendi voleybol takımını kurdu. Böylece okulumuzun iki kadın voleybol takımı olmuş oldu. Çok saçma olsa da bu müdürün hoşuna gittiği için kimse sorun çıkartmadı.
Sonuç olarak şu an aramız iyi değil ve sürekli rekabet halindeyiz. Açıkçası bu durumdan hiç hoşlanmamaya başladım. Çünkü rekabetlerimiz saçma bir hal almaya başladı. Ayrıca o gerçekten de tam olarak benim hayallerimde ki kadın. Yani kim hayallerinin kadını seksi Lalisa Manoban'la kavgalı olmak ister ki?
Saat altıya gelirken artık parti için hazırlanmam gerektiğini farkederek yatağımdan kalktım. Kostümümü bu sabah çıktığım alışverişte almıştım ve lanet olsun ki bu kostüm resmen benim için özel okarak üretilmiş gibiydi.
Aslında alışverişe çıkmadan önce aklımda wonder women olsa da bu kostümü görünce resmen aşık olmuştum. Sonuç olarak bu gece partide kedi kadın olacağım.
Makyajım ve saçımı yapıp maskemi de taktığımda aynanın karşısına geçip kendime baktım. Siyah deri kostüm vücut hatlarımı fazlasıyla ortaya koyarken aynada ki yansımama hayran olmuştum. Yansımama birkaç iltifat ettikten sonra partiye gitmek için evden çıktım.
"Nereye gidiyorsun kedicik?" Rosé'in sorduğu soruyu duymamış gibi yaparak gürültülü müzik sesinden biraz uzaklaşmak ve kedi kostümü yüzünden terleyen vücudumu biraz rahatlatmak adına tuvaletin olduğu kata çıkan merdivenlere doğru yürümeye başladım.
Terli bedenlerin arasından geçerken başlarda onlara çarpmamaya çalışsam da bir süre sonra çarpmayı umursamamaya başladım. Tek istediğim üst kata çıkmak ve lanet tuvalete girmekti.
Rosé kostümlü parti vereceğini söylediğinde kesinlikle eğleneceğime emindim. Fakat parti başladıktan on dakika sonra masada 5 kişilik arkadaş grubumundan Rosé hariç kimse kalmamıştı. Zaten Rosé de dönem başından beri beğendiğini söylediği bir kızla flörtleşip durmuştu ve ben de yalnızlıktan kendimi içkiye vurmuş alkol eşiğimi zorluyordum.
Böylece bir saati devirdiğimdeyse artık o ortama daha fazla dayanamamış ve tuvalete gitmeye karar vermiştim.
Üst katın solundaki koridorun sonunda olan tuvalete doğru giderken on ikinci sınıflardan bir çocuğun bir kız tarafından duvara yaslandığı gördüğümde ilk başta bunu çok umursamasam da kızın aşağıya doğru eğilmesi ve çocuğun kemerini açmaya başlamasıyla içimden siktiri çekmiştim.
Kızın birinin çocuğun birine sakso çekmesi bu gece en son görmek istediğim şey bile değildi. Bu yüzden tuvalete doğru adeta koşarak gittiğimde kapıyı açıp hızlıca içeriye girdim. Fakat bir sorun vardı.
O da lanet tuvalette oturan ve muhtemelen işiyor olan bir Lalisa Manoban olmasıydı.
Selamm. Biliyorum kötü bir yerde kestim ama asıl olayları diğer bölüme saklamak istedim:)
Vote verip yorum yaparsanız sevinirim:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cat girl ↦ jenlisa ✔
Fanfiction"Bir kere miyavlarsan gitmene izin veririm." 26.04.20 - 23.11.20