0.5

5K 275 88
                                    

Yine lanet bir sabahta sıcak yatağımdan çıkmış ve yine kahvaltı yapmadan hazırlanıp okula gelmiştim. Okula girdiğimde bana dönen bakışları umursamadan kantine doğru ilerlemiş ve bizimkilerin yanına oturmuştum.

Peki dün ben miyavladıktan sonra ne mi olmuştu? Miyavlamayacağımı düşünen Lisa şok olmuş ben de o şoktan yararlanıp aşağıya inmiştim. Tabi asıl zor kısım o an başlamıştı çünkü aşağıda terleten sorularla karşılaşmış arkadaşlarım tarafından adeta sorguya çekilmiştim. Zaten Lisa'dan hoşlandığım için benim adıma üzülen arkadaşlarım bu olayı duyunca daha da çok üzülmüşlerdi. Ama bu seviştiğimiz gerçeğini de değiştirmiyordu değil mi?

Sonuç olarak Lisa, kim olduğumu bilmiyordu ve dün beni bulmak için fazlasıyla zaman harcamıştı. Bunu Rosé söylemişti.

Söylediğine göre dün Lisa, partiyi Rosé düzenlediği için kedi kızı tanıyor olduğunu iddia edip -ki iddiası da doğruydu- onu fazlaca darlamış ve Rosé'in Lisa'yı engellemesiyle de olay kapanmıştı.

Dün gece Rosé gruba olanları anlatan birkaç mesaj attığında önce birazcık panik olsam da sonra kızlarla yaptığımız uzuuuun konferans görüşmesi sonucu bu paniğim yerini mutluluğa bırakmıştı.

O andan beriyse ben Lalisa'ya olan platoniğimsi aşkımın ikinci yılında ilk kez düzgün etkileşim aldığım gerçiğiyle yüzümde koca bir gülümsemeyle geziyordum. Lisa resmen beni merak ediyordu ve lanet pazar gününü beni düşünerek geçirmişti.

Ben kantinden tost ve kahve alıp arkadaşlarımın yanına oturduğumda kantine giren Lisa ile kalbim yine depar atmaya başlamıştı. Lanet okul eteğinin en çok yakıştığı insan kesinlikle oydu, sanki okul eteği onun için özel üretiliyordu. Tanrım bir insan okul ettiğiyle nasıl bu kadar seksi olabilir?

Ben aptal aptal düşünürken o etrafı taramış, bizim masayı görünce de aradığımı buldum diye bağıran yüz ifadesiyle yanımıza gelmişti.

Rosé ve benim aramda oturan Irene aptalının Lisa'nın aptal arkadaşı Seulgi'yi görüp masayı terketmesi yüzünden birkaç dakika önce boşalan sandalyeye Lisa oturduğunda heyecandan dudaklarımı kemirmekle meşguldüm. Lisa şu an benim yanımda oturuyor ve çok seksi?

Ben yine salak salak düşüncelere dalmışken elimdeki soğumaya başlayan tostum aklıma gelmiş ve yemeye başlamıştım. Bu sırada Lisa da benim aptal arkadaşlarma selam vermişti. Son olarak yanında ki bana döndüğünde neredeyse heyecandan bacaklarım titreyecekti. O sırada içimde ki zeki kişi neden böyle davrandığımı sordu ve bana sen onunla seviştin dedi. Sonra ben de aptal aşıklar gibi davranmayı bir kenara bırakıp bana dönen Lisa'ya yüzümü buruşturdum. Çünkü bilirsiniz biz düşmanız....

Lisa ona yüz buruşturmama gülüp bana öpücük attığında ben kafamı kahveme çevirip -çünkü biliyorsunuz Lisa'yla düşmanız ve birbirimizden hiç haz etmeyiz- onu umursamıyormuş gibi davrandığımda o da Rosé'e döndü. Bunun üzerine kafamı kaldırdığımda Nayeon ve Mina bana seninle gurur duyuyoruz kızım bakışları atıyorlardı. Çünkü düşmanım uzun bacak Lisa'dan bir öpücük bir de gülücük kazanmıştım.

"Rosie hadi ama, kedi kızı tanıdığını biliyorum. Neden bana söylememekte bu kadar ısrarcısın?" Lisa'nın konuşmasıyla Rosé bıkkın bir nefes alıp ardından da bize bakarak cevap verdi "Neden engel tuşu sadece sosyal medyada var?" ardından Lisa'ya dönüp hafif yükselttiği sesiyle devam etti "Lanet hayatımı kedi kızınla siktiniz resmen. Ne kedi kızmış arkadaş..." Bunun üzerine Lisa düşünceli bir şekilde önüne döndüğünde Rosé bana baktı ve dudaklarını oynatarak izle ve gör dedi. Zaten izliyorum aptal diye bağırmak istesem de tek yaptığım göz devirmek olduğunda Rosé tekrar konuştu

"Irene sizi sevişirken bastığını söylüyor. Sen her gün birileriyle sevişirsin Lali. Ama onu bu kadar merak ettiğine göre çok zevk almış olmalısın." Ardından da yüzüne sinsi bir sırıtış yerleştirip konuşmaya devam etti "Söylesene Lisa onu bulunca tekrar sevişmeyi mi teklif edeceksin yoksa?"











Herkese merhabalar amk. Neyse bölümü beğenmişsinizdir umarım. Hadi bb

cat girl ↦ jenlisa ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin