Tuvalete girdiğimde Lalisa'nın pardon okulun en seksi kızı olan lanet havalı Lalisa'nın tuvaletini yaptığını görünce sessizce özür dilemiş ve kapıdan çıkmak üzere arkamı dönmüştüm. Fakat aklıma koridorda olan çift gelince bunu görmek istemediğimden çıkmamaya karar vermiştim.
Tekrar Lisa'ya döndüğümde ayağa kalkmış ve külodunu giymiş olduğunu gördüm. TANRIM KARŞIMDA PEMBE KÜLOTLU LANET SEKSİ BİR LALISA MANOBAN VAR!
İçimde ki Christian Grey'i susturmaya çalışırken sessizce özür dileyip tekrar arkamı döndüm. Ben kapıyla bakışıp üzerinde ki desenler ve rengi hakkında analizler yaparken konuşan Lisa ile kapıyı düşünmeyi bırakmıştım.
"Çıkmayı düşünmüyor musun?" ona hayır dercesine kafamı sallamış ve kapıyla olan bakışmama devam etmiştim. O sırada hiç beklemediğim bir şey olmuştu ve geriye doğru çekilmiştim. Hem de giydiğim kedi kostümünün kuruğundan.
Ben daha çekilmemin şokunu atlatamamışken beni lavabo ile arasına sıkıştıran Lisa'nın göğüsleriyle bakışmaya başladığımda bedenime temas eden bedenini yok saymaya çalışıyordum.
"Neden buradasın kedicik?" sorduğu soruyla birlikte eli maskeme doğru hareket etmeye başladığında maskemi çıkaracağını anlayıp onu durdurdum. Çünkü inatla tuvaletten çıkmadığım için fazlaca rezil olmuş hissediyordum. Tabi asıl sorun bu değildi. O benden ölümüne nefret ederdi.
Yani en azından Lisa'yla bu kadar yakınken ve bana dünyanın en güzel şeyiymişim gibi bakarken bu anımızın içine sıçmamıza gerek yoktu.
Onu durduğumda bana şaşkınca baksa da neden durdurduğumu sormadı ve elini tıpkı diğer eli gibi lavabonun kenarına koydu.
Yavaşça üstüme doğru eğilmeye başlayan Lalisa ile kalbim depar atarken lavabonun kenarında ki ellerinden birini baldırlarımdan yukarıya doğru çıkartmaya başlamasıyla da alt taraflarımda bir sızının baş göstermişti.
Ben titrek bir nefes alırken o elini kalçama atmış ve sıkmıştı. Lalisa Manoban'ın lanet tuvaletin birinde kalçamı sıkacağını söyleseler onlara orta parmak çekerdim...
Lalisa'nın sıcak nefeslerini dudaklarımda hissederken gelen anlık bir cesaretle bedenimin yanında sallanan kollarımı ensesine atıp onu kendime çektim ve tadını merak ettiğim dudaklara kapandım. Biraz duraksadıktan sonra karşılık verdiğinde beni ittirmediği için tanrıya şükür ediyordum.
Alt dudağını çekiştirmeye başladığımda önce kısık bir inleme bıraktı ardın da dilini öpüşmemize dahil etti. Dili ağzımın içini talan ederken bacaklarım beni taşıyamayacakmış gibi hissetmeya başlamıştım ve sanki Lisa bunu hissetmiş gibi beni kalçalarımdan tutarak lavaboya otutturdu.
Bacaklarımın arasına girip kendini bana sürtmeye başladığında inleyerek ondan ayrıldım. Yoksa nefessizlikten ölebilirdim...
Ben soluklanmaya çalışırken kendini bana sürten kadın aynı zamanda da kostümümün boyun kısmında ki fermuarını göğüslerimin altına kadar indirmişti.
Lisa boynumu açlıkla öpmeye başladığında ben de ellerimi saçlarına daldırmıştım. Bir süre sonra boynumu öpme işini biraz daha ilerletip işe dilini ve dişlerini soktuğunda inlemeden edemedim. Benim inlem üzerine boynumda ki dudaklarından anladığım kadarıyla Lisa da gülümsemişti.
Boynumdan aşağıya doğru ıslak bir yol çizmeye başladığında inlemelerim küçük tuvalette yankılanıyordu. Kostümümün fermuarını tekrar aşağıya indirmeye başladığında hayatımın en saçma şeyi oldu ve aptal arkadaşım Irene, Lisa'nın yakın arkadaşlarından Seulgi'yle öpüşerek tuvalete girdi.
Merhebalaaar. Umarım bölümü beğenmişsinizdir:)
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cat girl ↦ jenlisa ✔
Fanfiction"Bir kere miyavlarsan gitmene izin veririm." 26.04.20 - 23.11.20