Multimedya: Yağız
Bölüm şarkısı olarak The Script - Hall of Fame olabilir diye düşündüm. Seçim sizin.Beyaz sayfanın başında yanıp sönen küçük mavi çizgi artık sinirimi bozmaya başlamıştı. Yarım saati aşkın bilgisayar ekranının başında oturuyordum ve boş sayfayla bakışmak yazmama yardımcı olmuyordu. Sinirle nefesimi dışarı üfledim.
Hastahane adı verilen o iğrenç yerden birkaç test sonrası kurtulmuştum. Haftaya Vizelerim başladığından evde dinlenmek yerine sokağın başındaki kafeye gelmiş, sıcak kahvemi içerken hiç başlamadığım yazımı tamamlamaya çalışıyordum.
Yaşlı ama nazik bir kadın olan profesörümüz "Senden insanlara hayatın amacını sorgulatacak bir şeyler bekliyorum. " diyerek başka bir açıklamaya gerek duymadan salondan çıkıp gitmişti.
O günün gecesinin tamamında hayatımın amacını sorguladım. Aklıma yazılabilecek çok cümle geliyordu ancak bilgisayar başına oturduğumda tıkanıyordum.
Yaratıcı bir şeyler yazmam gerekiyordu, evin boğucu ortamının ilham gelmesine engel olmasını önlemek içim bu yere gelmiştim ama bir şey değişmemişti. Aklıma tek bir kelime bile gelmiyordu. Parnaklarım klavyede rastgele tuşların üzerinde duruyordu.
Tek elimi kaldırıp artık soğumaya başlamış kahvemi kavradım. Dudaklarıma götürürken cebimdeki telefon titredi. Ortamda hafif gürültü ve sakinleştirici müzik dolaşıyordu.
Ekran kilidini açtım ve mail kutusunun üzeindeki bildirimi görünce oraya tıkladım. Mail Arda'dandı.
Kimden: Arda Mercan
Konu: Nerdesin?
Kim: Iraz ErgelenBowlinge gidelim diyoruz. İşin var mı? Varsa da boşver, bize takıl.
Arda
Arda, Önce işimin olup olmadığını sorup diğer cümlesinde bu sorunun cevabını önemsemeyen biriydi. Uzun yıllardır arkadaştık. Paylaştığımız çok güzel anılar vardı. Deli dolu, çılgın, sürekli başını belaya sokan bir kişiliğe sahipti.
Sayfanın üst tarafındaki yeni mail butonuna tıkladım.
Kime: Arda Mercan
Konu: Lanet Olası Vizeler Ve Lanet Olası Yaşlı Profesörler
Kimden: Iraz ErgelenBu seferlik beni affedin, gelemem. Yaşlı kadın benden 'bir şeyler' bekledi ve ben de bu beklenen 'şey'leri yazmaya çalışıyorum. Size iyi eğlenceler.
Iraz
Maili yolladıktan sonra ekranı kilitledim ve masaya bıraktım. İlk kelimemi yazmamla telefon tekrar titredi. Hızlı bir telefon kullanıcısıydı.
Kimden: Arda Mercan
Konu: Başlatma Ödevine
Kime: Iraz ErgelenYazını sonra da yazabilirsin. Sadece bir saat. Hadi ama Iraz, lütfen.
Israrcı bir Arda
Dudağımı dişledim. 'Bir şeyler'i şimdi yazmak istemiyordum, zaten şimdi yazamıyordum. İnsanlara hayatlarının amacını sonra da sorgulatabilirdim. Şimdilik sadece bowling oynamak istiyordum.
Zaten seni bu duruma düşürenler de isteklerin değil mi?
Bilinçaltımı dinlemeyip ekranı kapadım. Geleceğime dair mail atacakken yeni bir bildirim olduğunu gördüm.
Kimden: Arda Mercan
Konu: Şu Çocukta Ne Buluyorsunuz? Ben Daha Yakışıklıyım
Kime: Iraz Ergelen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKÛM
Teen FictionGeceyi delip geçen, kulakları parçalayan tiz bir çığlık duyuldu. Bilinçaltından gelen seslerdi bunlar. Durdu. Koşmaktan nefesi tükenmişti. Gözlerinin önünde anıları tekrar canlanınca dizlerinin üzerine çöktü ve öne doğru eğilip öğürdü. Bir şey çıkmı...