Pov Daan.
Zoenend lig ik met Roxy op bed. ik trek haar t shirt over haar hoofd heen. En zoen verder. 'is het echt uit met die andere meid?' Vraagt Roxy die de zoen onderbreekt. ik knik zonder enkel schuldgevoel en druk mijn lippen weer op die va haar.
Pov Daphne.
'Daphne naar boven ik wil even met Nils alleen praten' zegt bettina. ik knik en loop zwijgend de trap op. halverwege stop ik en luister ik naar het geschreeuw van bettina. 'ZE IS JE ZUSJE' - 'Nils dit kan echt niet!' - 'wat dacht je wel niet?!' - 'zo kan het niet verder!!!' Dan hoor ik iemand richting de trap komen. ik ren voorzichtig de trap op. en laat me op bed vallen. bettina komt me kamer binnen. 'misschien moet je een tijdje maar even ergens anders heen, je gevoelens voor Nils moeten weg gaan, en dat werkt niet als je hier blijft met Nils om je heen' ze loopt de deur uit en slaat de deur dicht. zuchtend laat ik me onderuit op me bed vallen. meent ze dit? Zou ik echt weg moeten? Ik pak mijn tassen in en pak me geld. Ik loop de trap af en vertel aan bettina dat ik tijdelijk naar Daan ga en neem afscheid. Nils kijkt me aan er rolt een traan over zijn wang. daar ga ik dan omw goor.
IK HEB EEN BOEK MET OWEN MAAR HIJ IS NOG NIET ZO VAAK GELEZEN EN IK HOOP DAT DAAR VERANDING IN KOMT