Hoofdstuk 5.

2.6K 101 5
                                    

Pov Nils.

Zenuwachtig tik ik met mijn pen op mijn bureau vanavond hebben we een concert in Paradiso de jongens blijven allemaal bij mij slapen. Ik maak me zorgen om Daphne. Aat gebeurt er als ze Daan weer ziet? Ik wil niet dat ze weer wat krijgen. Daphne heeft al zat verdriet als ie haar hart nog eens breekt word ik gek! Ik besluit hem te appen. Ik: Daan waar rijden jullie nu? En je gedraagt je tegenover Daphne en laat der met rust. Ik lees hem na en druk op verzend. Zo klaar. Dan gaat de bel. 'NILS DAT ZIJN DE JONGENS!' roept mama van benenden. Ik hoor Daphne der lach uit Stijn zijn kamer komen die zijn sws aan het gamen. Daphne maakt stijn altijd in en daar maakt ze dan van die grappen over terwijl stijn totaal niet tegen zijn verlies kan helemaal niet bij FIFA. Lachend loop ik de trap af en open de deur. Owen en rein lopen langs me heen de woonkamer in. Daan kijkt me niet eens aan. Zo makkelijk komt ie er niet van af. Ik zet mijn voet voor hem neer. "Zo je laat haar met rust begrepen?!" Hij kijkt me aan en knikt voorzichtig.

Pov Daphne.

Stijn gooit mij over zijn schouder heen en lacht dan overdreven. Hij rent de trap af. "STIJN LAAT ME LOS" lachend gooit ie me op de bank. Tussen Owen en Nils in. "Sorry" lachend sta ik op en spring op stijn zijn rug en begin hem te kietelen. 'DAPHNE KAPPEN' giert Stijn uit. "nee karma dit" hij geeft een zetje in me zij waarom ik los laat en op de grond val. Stijn gaat op mij zitten en begint hard te lachen. "STIJN JEZUS" dan komt Nils aan lopen en helpt me overeind. 'Jongens doe dit lekker boven' zegt ie geirriteerd. 'Is NILSJEE een beetje jaloers' zegt stijn die hem begint te kietelen. Nu liggen we met ze drieën helemaal stuk te gaan. 'Ugh ugh' we stoppen met lachen en kijken omhoog. Owen, rein em Daan staan lachend voor ons neus. Daan.... De jongen die mijn hart brak. Ik sta op en ren de trap op. Huilend laat ik me op me bed vallen. Dan gaat de deur open. Het zijn Nils en rein. 'Gaat het daph ik kan Daan niet weg sturen' zegt Nils. "Het gaat prima" zeg ik twerijl ik mijn tranen weg veeg. 'Nils wil je even weg gaan?' Zegt rein die naast me komt zitten. Nils kijkt verbaasd maar loopt dan toch weg. 'Ik heb gehoord wat Daan geflikt heeft laat het gaan, het is voorbij je bent sterker!' Ik kijk hem aan en knik dan. 'Kom ik heb gehoord dat je goed in gamen was? Ik maak je in! Even wat afleiding!' Lachend sta ik op en start de PlayStation op. 'ZombieLand3' ik kijk naar rein die mij een controller geeft. "Ik speel alleen FIFA dit kan ik niet.." Hij legt zijn controller weg en komt achter me zitten. Hij laat zijn armen langs mijn lichaam glijden en legt zijn handen op de mijne en bestuurd zo de knopjes. "Ik denk dat ik het nu wel begrijp" zeg ik na een paar oefenrondes. Hij laad mijn handen los en laat ze rusten op me boven benen. Hij zit nog steeds achter me. Dan gaat de deur open. 'Uhm het eten is klaar?' Zegt Nils verbaasd.

You forget me { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu