pov Rein.
voor ik het weet is Daphne de kamer uit en komt Nikki erin. 'Wat deed ze hier waarom huilde ze?' zegt Nikki meteen. "Niks en ze woont hier weet je nog" ze kijkt me verbaasd aan en knikt dan. ze legt haar handen om me nek heen. 'wat dacht je ervan wij twee uit eten filmpje pakken'zegt Nikki. ik haal haar handen uit me nek. "Sorry dit word hem niet, ik kan het niet ik vind je niet meer leuk" Ze kijkt me niet begrijpend aan. 'Komt het door haar'Ik haal mijn schouders op. "Ook"ze pakt mijn ahnden vast. 'Oke Rein een tip van mij, ze ziet je duidelijk zitten maar ze heeft pijn doe het rustig aan' ze drukt een kus op mijn wang. ik kijk hara aan en glimlach. ik dacht dat ze boos zou worden. "Thanks" Ze loopt de kamer uit. ik laat me achterover op mijn bed vallen wat kan daphne niet meer..
pov Daphne.
Ik zit op de bank terwijl Nikki haar jas weer aan trekt. ze steekt een duim op en glimlachend terwijl ze een knipoog geeft. niet begrijpend kijk ik haar aan terwijl ze de deur uitloopt. ik voel mijn mboiel trillen rein vraagt of ik naar boven kom. ik sta op en loop zo langzaam mogelijk de trap op. ik voel de tranen alweer in mijn ogen staan. daar staat rein. hij kijkt me aan en glimlachend maar dan veranderd zijn blik naar een bezorgde blik als hij ziet dat er tranen over mijn wangen beginnen te rollen. ik kan dit niet meer. echt niet ik moet dit stoppen. rein loopt op me af en wrijft met zijn hand over mijn arm. 'Alles oke? wat is er aan de hand?' Ik trek mijn arm terug. "i'm Sorry" Ik pak mijn pjyama en kleed me om in de badkamer. met een doekje haal ik mijn make up van onder mijn ogen weg. ik maak een kuiltje van mijn handen en laat er water in vallen en doe het in mijn gezicht. ik droog mijn gezicht af. en pak me dagboek en pen. ik scheur er een blaadje uit en begin te schrijven.
lieve Rein,
het spijt me ik kan het niet, ik kan me niet meer groot houden. ik hou van je liefs mij Daph x
terwijl ik ernaar kijk valt er een traan op. ik ben niet goed in het schrijven van breiven dus doe het maar zo. ik vouw hem dicht en stop hem in me zak. ik leg hem onder Rein zijn kussen. zachtjes loop ik de trap af en trek me jas aan. Ik begin te lopen op naar het station.
pov Rein.
'rein trek ook je pjyama aan we gaan een film kijken en haal meteen Daphne mee naar beneden het is echt een leuke film'zegt chrisje. ik knik en loop de trap op. nergens is Daphne te bekenen. ik zie op mijn kussen een briefje lezen. ik vouw hem open. de tranen schieten in mijn ogen. FACK!!!! ik ren de trap af naar beneden. "Mama help me" Huilend geef ik het briefje aan mama. chrisje gaat staan en leest mee. 'Rein jas aan nu! we brengen jou naar het station en ik en chrisje rijden hier het dorp rond en gaan meteen naar de politie' Ik trek me jas en schoenen aan. we stappen de auto in en beginnen als een speer te rijden. zodra we op het station zijn stap ik uit en rijd mama door. ik ren het station binnen. Ik ren het eerste parron op. ik kijk in de rondte. Daar staat ze. 5 parrons verder. ze kijkt om zich heen. ik ren de trap af zo hard mogelijk naar het parron waar ze op staat. ik ren de trap op. De trein komt aan rijden.. "DAPHNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"'