nils

1.5K 97 17
                                    

Pov Nils.

Daar zit ik dan, met de brief in mijn handen. zenuwachtig tik ik met me vingers tegen de opening. Wat zou Daphne willen zeggen? Ik weet alles van der ze is me kleine zusje toch.. Had ze toch geheimen voor me..? Als ik aan Daphne denk beginnen de tranen in me ogen te staan. mama komt me kamer binnen en kijkt me bezorgt aan. ze gaat naast me zitten en wrijft over mijn rug. 'je hoeft hem nog niet te lezen, moet ik bij ne blijven?' Ik Schud voorzichtig mijn hoofd en volg mama die de deur uit loopt. ik pak de envelop en open hem voorzichtig ik voel de brief in mijn handen branden. ik vouw hem open en voor ik een woord kan lezen beginnen de tranen als een gek te lopen.

"Lieve Nils,
Soms loopt het leven anders dan we willen of dachten, Mijn ouders overleden beide en toch kwam ik in een nieuw geweldige familie! De familie Käller. ik ben enorm blij dat ik bij jullie ben gekomen, en dat jullie me zo goed op vingen. wist je nog in Curaçao ? Met de IJscar van die man? Dat ik er tegen aan liep en de kar van zijn rem af ging en zo de zee in reed dat die man boos achter ons aan rende ? En dat Progamma in het Spaans dat we het na gingen doen? En dat we stuk gingen terwijl het niet eens grappig was! Eerder triest dat we zo stuk gingen.. Die blijf ik altijd bij me dragen, dit is niemand zijn schuld behalve die van mij! Neem het De jongens of jezelf het niet kwalijk je komt hier door heen broertje van me, dat weet ik zeker ik ben trots op je, ik kijk mee vanaf je schouder oke? Dat beloof ik !
Ik hou van je Nils,
Kusjes uit de hemel boven je,
Daphne je kleine zusje ❤️"

Tranen rollen over me wangen, de ene na de andere volgt. ze gaan zo snel.. me ademhaling word moeilijker. het staat nu echt vast.. Daphne is er niet meer en ik kan er niks aan doen..

SORRY VOOR HET LANGE WACHTEN IN HEB EEN NIEUW VERHAAL TE VINDNE OP ME ACCOUTN 'in Castle'

You forget me { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu