pov Nils.
ik zit op de bank met mama en stijn. Mama heeft aan stijn verteld dat Daphne bij Daan ging logeren omdat ze hem miste. mama vond het niet goed om de waarheid te vertellen. ze noemde het 'Een leugentje voor eigen best wil' Dan gaat mijn mobiel af. ik schik door de naam op het beeld 'Siss Daph'
pov daan.
ik kijk Roxy aan en glimlach. "Je betn zo mooi" ik streel over haar gezicht. tot de bel gaat. Ik zie dat Daphne een appje heeft gestuurd. Daph <3: hee lieverd, kan ik een weekendje bij je logeren ik sta voor je deur.. love yah x. Roxy kijkt me boos aan. 'Het is niet uit he?' snel kleed ik me aan. "Nee lasjbllieft kleed je aan en ga in me kast" Ze kijkt me boos aan. "Doe alsjeblieft" ik druk snel een kus op haar mond en ren de trap af. ik open de deur. daar staat Daphne ze valt in mijn armen. ze trekt een raar gezicht en begint dan te lachen. 'Je ruikt naar vrouwen perfum' Ik begin nu ook te lachen. "Wil je wat drinken?" Ze schud der hoofd. 'laten we maar naar boven gaan' ze drukt een kus op me mond en rent de trap op. nee he... alsjeblieft Roxy heb naar me geluisterd.. Ik ren haar achter na de Kamer in. en inderdaad Roxy zit in de kast gelukkig. Daphne laat zich op mijn bed vallen. "Daphne laten we naar beneden gaan een film kijken ofzo" ze knikt. ik wil naar beneden Lopen maar draai me dan om. 'ik trek wel even een shirt van je aan' voor ik iets kan doen trekt ze de kast open.
Pov Daphne.
Ik trek de kast open en tref Roxy aan. ze kijkt me aan en trekt wit weg. ze heeft alleen een onderbroek aan en houd een shirt voor haar borsten. de tranen springen in mijn ogen. "niet alweer he ZAK" ik geef Daan een zet en ren met me tas de trap af naar beneden. 'Daphne alsjeblieft wacht!' Ik negeer het en ren naar buiten. huilend laat ik me op een bankje vallen. ik pak met trillende handen mijn mobiel en bel Nils. alsjeblieft Nils neem op...