pov Daphne.
samen met Nils zitten we in de trein richting Goor. Een vriend van hem woont daar ook dus we gaan samen. zodra we er zijn pak ik de bus richting daan. het leuke is dat Nils in de zelfde bus moet. Als ik er ben ren ik naar het huis niet lettend op Nils en druk op de bel. Daan opent de deur en zijn gezicht betrekt meteen en trekt me in een stevige knuffel. de tranen lopen over mijn wangen. Dan laat daan mij los. 'wat doe je hier?' zegt ie ongemakkelijk. "Ik ben eerder terug door..." Daan knikt begrijpend. 'je vader' maakt daan af. Dan komt er een meisje de deur opening in. ik kijk der verbaasd aan. "Wie ben je?" Ze kijkt me vragend aan. 'de vriendin van daan, jij hebt een fan?' ze drukt een kus op de wang van Daan. "zijn vriendin?!" Ze knikt hevig. daan staat wat ongemakkelijk in de deur opening. "Zak!" Ik ren het bruggetje af en kom nils tegen. 'Wow Fleur is dat je vriendje? die daan?' ik knik. "was ja kom we gaan naar huis" huilend zitten we in de trein. 'die Daan is mijn vriend een hele goeie zelfs' zegt nils. "het is een zak!"
pov nils.
daphne ligt met der hoofd op mijn schouder. ik app Daan want dit kan echt niet. ik: vanaf nu laat je me zusje met rust, je wil niet weten hoeveel pijn je haar hebt gedaan... Daan: Zusje waar heb je het over?! Ik: daphne is me zusje, we hebben haar geadopteerd en ik wil dat je stopt met haar pijn te doen.