Elimi soluna koyup "Bak burası da senin evin."demiştin.Şimdi özledim desem hisseder misin?Çok değil,biraz olsun,bir an olsun hatırla beni.Seni öldürmez,beni güldürür biraz.Aklına bir müddet te olsun gelebilmek için neleri feda etmem ki..
Sen gitmemeliydin,biz bitmemeliydik bayım.İkiden bir çıkınca bir kalır sanıyorsun ama bir değil yarım kalıyor.Bıraktığın kadar yarım bıraktığın kadar varım hâlâ.Seninle ziyan olmaya da varım ben.Senden gelecek acıya"Acın sağ olsun" demeye hazır bekliyorum hâlâ seni.Belki kırarsın dökersin yine.Inan mühim değil.Gel artık.
Bak papatya mevsimi geldi yine.Yapar mısın bana papatya tacı?Gülüşün göğümün papatyaları bayım.Gülüşünden toplamam gereken papatyalar var henüz."Gitme,sensiz direnemem." demiştim.Sıcak nefesimin buğusu gibi kaybolup gittin.
Gidince herşey bitti mi sanıyorsun bayım?Aklımda karanlığıma yıldız olan gülüşün varken sen buna gitmek mi diyorsun?
Gitmekle, içimdekileri bitirebildigini düşünüyorsan,yapma bayım.Kandırma kendini daha fazla.Düşmeyelim gözümden bir kez daha.Seni gördüğüm gün.Herşeyi buza çeviren ocak soğuğunda en karanlık sokaklarımda papatyalar açmıştı.Buzul bir mevsimde karşıma çıkan ateş çemberiydi sanki gözlerin.Geriye kaçsam donacaktım.Derin derin baksam yanacaktım.Ellerimi tuttun.Ve avuçlarının değersizligimi unuttuğum tek sığınak olduğunu fark ettirdin bana.Artık seninle bütün karanlıklara zorluklara korkusuzca yürüyebilirdim.Gerçi benim korkum karanlık değil ışığımın olmamasıydı.Ama gelmiştin işte!Gelişi gereğinden fazla ertelenmiş bi kahraman gibiydin.
Bilmeden de olsa beni sana kilitliyordun.Küçük Prens'deki tilki misali,sevginle evcilleştirdin beni.Ben kaçamaz oldum.Çok savaş verdim kendimle.Ama sana yenildim.Kahretsin!O gülüşe kim galip gelebilirdi ki zaten?
"Bazen mazi kalbe dokunur." demişler.Bu gece de onlardan yalnızca biri.Bak yine üzerime hatıraların kokusu sinmiş.Kulaklarımda senden hatıra bir melodi.Gözlerimde özlemini ifşa eden yaşlar.Kolay sanma!Kolay değil senden gidememek,sana gelememek..Her kelimemde sana değil,kendime yeniliyorum ben.Ben hâlâ gözlerini bıraktığım yerde arıyorum.Özledim bayım. Söyleyebildiklerim bu kadar kısa ve derin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYA
ChickLit●Yaşanmamışların hayallerdeki yaşanmışlıkları. ●Gidenlerin arkasından kaybolanların hikayesi. >Zehra Peşman ●Bu hikayede "Papatya'nın Ağzından" bölümleri Aleyna Cansız'ın kendi cümleleridir. ●Bu hikayede "İnat Keçi'nin Ağzından" bölümleri Nagehan...