》SONU HEP AYNI《

36 17 4
                                    

Papatya. Bugün biraz daha farklı olsun olurmu. Geçmişin acılarına yandığımız gibi geçmişteki en ufak bir mutluluğu düşünelim mesela. Sonu kötü bile bitiyor olsa filmin başı güzeldir Papatya.
Kim ne olursa olsun ne derse desin kaçan kovalanır ve ben artık ya kaçan yada oynamayan olmaya karar verdim. Hayatın küçük miktarının geri kalanı mutluluk olmalı bizim için. Kimseyi düşünecek halim kalmadı Papatya. Insanların  değişmesini beklerken ve tam değişti derken aynı şeyi tekrar tekrar yapmaları hayalleri kırıyor. Sebebini bilmediğimiz onca şeyin peşinden gittik bu zamana kadar. Hemde koşar adımlarla ve farkındayım hiç bir yol kat edemedik. Sorunda bu zaten. Değmezmiş, fark edememişiz. Biz konumuza dönelim. Neydiii?
Ha! Mutlulukk!
Fikir alışık olmayınca zikirde zorlanıyor insan haliyle. Hatırlıyormusun Papatya, seni görmeye gelmiştim o gün. Sımsıkı bir sarılmıştım sana. Aslında çok güzel bir gündü. Ama yinede konular aynıydı işte. Yüreğine ateş atmıştım istemeden. Ama başta söyleyemezdim Papatya. Gerçekleri soyleyemezdim. Beni görünce her ne kadar mutlu olsanda yüreğinde  bir kırgınlık vardı. Fark ettim hemen. Gerçekleri anlatmamla yüreğine su serpildi sanki. Ama bir taraftan canı yanan yada yanıcak olanları düşünüp üzülmüştük. Bak yine dediğim gibi oldu Papatya. Sonunu düşünmeden seçtiğim güzel bir anımızı andık ama sonu yine hüzün yine mahzün.
Olsundu, bizde böyle mutlu olalım. Lütfen duy sesimi Papatya. Canını yakmak istemiyorum :(

PAPATYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin