5

1.3K 54 5
                                    

Аз си легнах, тя също.

Г.Т Християна

Сутринта се събудих. Погледнах към Jungkook беше красив признавам си. Ако изключим факта, че е малко безмилостен е добре. Той още спеше. Започнах да се обличам и изведнъж някой ме дръпна за ръката. Обърнах се беше той. Придърпа ме да легна при него. Първоначално се дърпах, но после се предадох. Чувствах се в безопасност при него. Не знаех какво да чувствам. Той си мени настроението много бързо. Беше ми добре. Накрая развалих тишината.

-Jungkook знам, че съм поредната ти играчка, но може ли да ми разкажеш нещо за теб?

-Ами..какво искаш да знаеш?

-За миналото ти.

-То беше тежко. Нямам родителите още от както бях на 8. Беше ми много трудно. Като станах на 13 трябваше да изкарвам повече пари. Затова сега съм дилър.-аз се разплаках- Хей, не плачи! Не искам да се чувстваш гадно заради мен. И без това не ти е приятно в моята компания.

-Съжалявам! Извинявай за всяка една обида която ти казах! Било ти е много тежко. И ми е приятно в твоята компания, просто понякога си малко.......лош.

-Еми ако не съм лош, никой няма да ме слуша и тогава няма да шеф на мафията. А сега хайде да ходим на закуска.

-Добре!

Така. Тъй като вече бях облечена седнах на леглото си и изчаках Jungkook да се оправи. Слязохме долу. Там видяхме другите от мафията и седнахме при тях.

Г.Т Kook

Харесвах я. Само момчетата знаят за това. Не я искам като прислужница. Искам да е моя.

Започнахме да се храним. И изведнъж Хоби развали тишината.

-Искате ли довечера да се съберем в някоя стая и да пийнем по нещо?

-Добре - казаха всички включително и аз.

И без това днес нямахме работа. След като се нядохме се качихме отново по стаите. Предложих на Хриси да гледаме филм.

-Ъм, добре!

-Щом си съгласна, избери ти-казах аз.

Mafia boss JKWhere stories live. Discover now