-Спокойно. Казвам се Jacob Mathew Morgan. Бях в затвора и познавам човека, заради когото гаджето ти е затворник. Казва се Miller. Не знам, какво му е казал за да се предаде, но мога да ти кажа къде да го намериш. Продава наркотици в изоставената детска болница.
-Добре да кажем, че ти вярвам. Но защо ми помагаш?
-Знам, че познаваш Jimin, а аз му бях приятел преди да вляза в затвора.
-Ее в такъв случай...Много благодаря. Ако има нещо с което да ти се отплатя?
-Искам, само да не ме споменаваш пред Miller. Когато бяхме в затвора той едва не ме уби. Да кажем, че изпитвам някакъв страх от него.
-Добре, обещавам. Все едно не те познавам.
Изобщо не мислех и оставих Jacob в имението. Не го познавам, но видях добрина в очите му. Не е наш враг. Знам го. Просто е женска интуиция. Взех колата на шофьора. Нямам книжка, но мога да карам. Карах към дома на Jimin. Когато стигнах, звъннах на звънеца с надеждата, че някой ще ми отвори. За мое най-голямо щастие ми отвори Jimin.
-Хриси!
-Виж не знам, колко искаш да ме видиш, но трябва да го измъкна от затвора. Имам информация.
-Добре, не стой отвън. Влез.-влязох и той ме настани на дивана.-Нещо за пиене.
-Не благодаря.
Започнах да говоря и му разказах всичко до момента в който не цъфнах пред вратата му. Koгато му казах за Jacob. Той потвърди това, че са приятели.
-Нуждая се от твоята помощ и тази на другите момчета.Трябва да идем при Miller.
Jimin се обади на всички от мафията. Каза ми, че след 15 минути ще са тук. Когато пристигнаха носеха и оръжия. Качихме се в джиповете с които дойдоха. Jin помоли Jimin да му обясни какво точно става. Докато пътувахме той разказа всичко, което му казах. Вече бяхме пред детската болница. Слязохме и нахълтахме вътре. За наша радост Miller беше сам.
-Здравейте момчета...и момиче. Как ме намеихте и с какво мога да ви бъда полезен?
-КАКВО МУ КАЗА, ЗА ДА СЕ ПРЕДАДЕ НА ПОЛИЦИЯТА! КАЗВАЙ ВЕДНАГА! БЕЗ ДА ОВЪРТАШ!
-Аа за това ли било. Ти трябва да си Християна. Може и да ти кажа...
-Оо, ще кажеш и още как!
-...Ще искам нещо в замяна, но пък ще бъде голяма загуба, ако шефчето ви се предаде за някой, който ще бъде мой.-усмихна се задоволително.
-Не си познал! Момчета вие сте!
Беше сам и нямаше да е голяма заплаха за 6 момчета мафиоти. Започнаха да го налагат. Нямаше нужда от оръжия. Все пак ни трябваше жив. Завързахме го за стол. Забелязах, че в помещението има камери на вски ъгъл. Казах на момчетата и те предложиха да ги проверим. Върнахме записа ден и половина назад.
На записа се виждаше как на стола, на който сега стои Miller, стои Jungkook. Toй е завързан, а онова копеле му говори нещо. Kook изглежда притеснен. Зуумнахме видеото и пуснахме звука.
"-Виждаш ли я(показва моя снимка), ако я обичаш ще се предадеш. Иначе край с нея. Ще направя така, да я убия по най-жестокия начин. А ти да си публиката от първия ред!
Здравейте! Това е обещаната глава. Надявам се ви е интересно.❤❤
YOU ARE READING
Mafia boss JK
ActionБащата на Християна се е забъркал с грешните хора, а той няма с какво да и плати и се налага тя да плаща дълговете на баща си. Преминава през много трудности, но дали накрая е щастлива? Намира ли истинската любов?