• ερ 5

10.1K 459 289
                                    

vote ⭐️

Jungkook

Saatlerdir bilinmez kızın attığı son mesajları tekrar-tekrar okuyordum.
Anlattıkları doğruydu , doğum günümde bir kızla yatmıştım ve ertesi gün kız yanımda yoktu.

Genelde kızları ben yatakta bırakıp giderdim ama bu kez kız beni bırakmıştı. Yataktan kalktığımdaysa dikkatimi çeken şey kırmızı sıvıya bulanan beyaz çarşaf olmuştu. Kızın bakire olduğunu o zaman öğrenmiştim. Zaten onunla birlikte olduğumuzda anlamalıydım bunu.

Ahh! Lanet olsun!! Lanet !!

Sinirle önümdeki masaya tekme atıp ayağa kalktım .

• Ne yapmalıyım, ne yapacağım şimdi?! Nerden bulacağım bu kızı, hangi cehennemden?!

Ellerimi saçlarımın geçirerek, salonun ortasında sağa-sola gitmeye başladım.

" Jungkook. Sakin olur musun? "

Duvara yaslanıp,kollarını göğsünde birleştirip beni izleyen Tae hyung'a sinirle baktım.

Nasıl sakin olayım hyung?!, biri gelmiş senden hamileyim diyor. Kahretsin ki benden olma ihtimali yüzde doksan gibi bir şey.

Bıkkın bir nefes vererek, belini duvardan ayırıp pencereye doğru yürümeye başladı.

" Sana söylemiştim ben. Bu play boy havalarını bırak, baltayı bir gün taşa vuracaksın diye. "

Sinirle soluyup ona baktım.

•.Nerden bile bilirdim böyle olacağını?!

Omuz silkerek pencereden bakmaya devam etti.

" Bilemezdin.. Şimdide bunun cezasını çekiyorsun. "

Kafamı iki yana sallayarak koltuğa oturdum.

•.O kızı bulmalıyım. Bulup karnındakinden en kısa zamanda kurtulmalıyım.

" Ne boş boş konuşuyorsun?, annesi ve sen aptallık yaptıysanız diye bebeğin ne suçu var ha?! "

Taehyung'un ani çıkışına sinirle kahkaha attım. Ciddi olamazdı? O bebek benim ölüm fermanım gibi bir şeydi.

O piç benim umurumda'mı sanıyorsun, benim umurumda olan şey kendi hayatım! Babam öğrenirse ne olur biliyorsun değil mi? Beni öldürür!.

Tae hyung pencereden bana döndüğünde, sinirli olduğu belliydi.

" Piç mi?.Senin bebeğim o şerefsiz, kendi bebeğini mi yok etmek istiyorsun?! "

Ne yapmamı bekliyorsun?! Kimden olduğunu bilmediğim sözde 'bebeğime' babalık'mı yapayım? O velet benden olsun yada olmasın umurumda değil! Tek değişen şey o benim kanımdan'sa eğer aldırılacak, ya kendi isteğiyle alınacak, yada ben o kızı bulduğumda kolundan sürüyerek o kürtaj koltuğuna oturtacağın.

Tae bir süre yüzüme dehşetle baktı. Sanki ne diyeceğini bilemiyormuş gibi bir hali vardı.

" Sen ne zaman bu kadar vicdansız, bencil oldun? "

Derin nefes alarak bakışlarımı yüzüne çıkardım.

Bencillik?

Kafamı iki yana salladım.

Bu bencillik değil , ben hayatımın en güzel çağındayım. Ne bir kızın, nede bir bebeğin sorumluluğunu alamam.

Tae başını iki yana sallayarak koltuğun başına attığı ceketini alarak kapıya ilerledi. Kapıyı açarak hafif yağmurlu havaya baktı bir kaç saniye.

" Sana artık ne diyeceğimi bilmiyorum Jungkook. Sadece pişman olucaksın. "

Ve ardından beni sessizliğe hapsederek, kapıyı çarpıp çıktı.

Derin nefes verip kendimi yerde sırtüstü parkeye bırakıp, yüzümü sıvazladım.

•.Seni bulacağım Violet . Ve o bebek benden'se o zaman altıma girdiğin güne her dakika lanet ederek yaşayacaksın.

vote ⭐️

vote ⭐️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lost Star ᴶᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin