• ερ 17

9.5K 438 387
                                    

vote ⭐️

Jungkook

Jk.kook
Hazırmısın bebeğim?
Geliyormusunuz?

Kim-Nola
Evet.
Hazırım Jungkook ve şimdi çıkacağız.

Kim-Nola
Nasıl olmuşum?

Kim-NolaNasıl olmuşum?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jk.kook
Ne diye bilirim ki her zamanki gibi harikasın.
Ve Tanrım! Kızım ne kadar da büyümüş.

Kim-Nola
Jungkook bebeğimiz 7 aydır gözünün önünde büyüyor , ilk kez görmüş gibi tepki verme.

Jk.kook
Baba sevgisi bu bebeğim sen anlamazsın.
Neyse tatlım hadi Yoongi hyungu bekletme bir an önce gelin .
Sizi bekliyorum.

Kim-Nola
Tamam.

Yüzümde tebessümle telefonu kapatıp cebime koydum.
Birazdan hayatımın aşkı, kızımın annesi gelecek ona evlenme teklif edecektim.

Tabi o bunu bilmiyordu. Ona annemin yeni evimizde olduğunu ve bir kaç sorun bulduğunu gelip bakmasını istediğini söylemiştim. Saf sevgilimde buna hemen inanmıştı.

" Tamam Jungkook çiçeklerle işler bitti. "

Ceketini eline alarak yanıma gelen Tae hyung'u süzdüm. Geçen ay küçük bir kutlama yapmıştık, benim baba olmamın şerefine . O geceden sonra Tae hyung çok değişmişti.
Gülen adam gitmiş , yerine çökük, harabeye dönmüş biri gelmişti. Hatta geçen hafta içip-içip ağlıyordu. Ona ne olduğunu sorduğumda -çok büyük hata yaptım- demişti sadece .

Teşekkür ederim hyung.

" Önemli değil an azından birimiz, mutluluğu gerçek anlamada yaşamış olucak. "

Derin nefes alaran elimi omuzuna koyup yavaşça sıvazladım.

Hyung sen iyimisin?

Kafasını belli belirsin sallayarak iç çekip zaraki gülümsedi.

" İyi olacağım Jungkook. Bende bir gün iyi olacağım . "

Hyungu kendime çekip sıkıca sarıldım ona. Bize belli etmek istemiyordu ama canı yanıyordu. Onu böyle gördükçe benimde içim sızlıyordu.
Taehyung çok iyi biriydi, iyi bir dost, iyi bir abi ama ne olmuştu böyle ona?
Kim kırmıştı onun saf kalbini? Kim incitmişti onu? Yada ne gibi bir yanlış yapmıştı da böylesine azap çekiyordu?

Lost Star ᴶᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin