-vote ⭐️-
• 5 yıl sonra •
• Jungkook •
Güneş yavaş yavaş yerini ay' a bırakırken elimi önümdeki toprakta dolaştırdım. Toprak yağan yağmurdan dolayı ıslaktı ve etrafa muazzam bir koku yayılmasına neden oluyordu.
Arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm ve paytak adımlarla bana gelen kızıma kollarımı açtım. Kucağıma geldiğinde başını boynuma yaslayarak o da sanki herşeyin farkındaymış gibi elini toprağa sürttü. Toprak ile bulanan elini burnuna götürüp derin bir nefes aldı bu da yorgunca tebessüm etmeme sebep oldu.
Yorgundum dahası şu son zamanlar kendimde değil gibiyim. Je Sun ile geceleri uğraşmak zor oluyor.
" İçeri girin Je Sun hasta olacak "
Diye arkamdan gelen sesle göz devirerek arkama döndüm. Nolane ellerini göğsünde birleştirmiş kızgınca bize bakıyordu. Je Sun annesini görünce kollarımda çırpınmaya başladı ve inince de Nolane ' e koştu paytak adımlarla.
Nolane büyümüş karnından dolayı zorlukla eğildi ve Je Sun'u kucağına aldı. Onları öyle görünce huzurla gülümseyerek iç çektim.
Yaklaşık 5 sene önce Nolane bizden vazgeçmişken bir mucize oldu ve doktorların içinden kaçık bir tanesi Nolane' e müdahale ettikten sonra , sonunda onu aramıza geri getirdi tanrıya şükür. Hemen hemen iki ay yoğun bakımda kalan meleğim şu an eskisinden bile dayanıklıdır iddaya girerim ki.
Tekrar hamile kalan Nolane ile herkes yeniden büyük bir sevinç yaşamış, geçmişi rafa kaldırmıştı ve şuan 8 aylık hamileydi. Bir oğlumuz olucaktı. İsim bile seçmiştik, Jeongsan.
Nolane kucağındaki Je Sun'u yatağına yatırarak sessizce tekrar yanıma geldi ve biraz önce toprağıyla oynadığım çiçeği kenardaki suyla suladı.
Bezgin bir şekilde bana dönerek kızgın bir şekilde azarlamaya başladı.
" Sana daha önce de dedim Jungkook oynama şu çiçeklerle bir gün kıracaksın dallarını o zaman görüşeceğiz"
Yüzümde çapkın bir gülümsemeyle onu kucağıma çektiğim anda telaşla cırladı.
" Birileri görecek Jungkook!"
Gülümseyerek burnundan öptüm.
• Kim görebilir güzelim ?? Bizden başkası yok ki
Yumruk yaptığı elini bana göre yavaş ona göre hızlı bir şekilde omzuma vurdu. Yumruğunu tutup dudaklarıma yaklaştırdım.
• Benim kadınım kızmış mı ?? : diye fısıldadım.
Tüy gibi bir öpücük kondurduğum elini kucağına geri bıraktım ve yüzünü ellerimin arasına aldım. Alnına bir öpücük kondurarak saçlarının kokusunu derince içime çektim.Alnını alnıma yasladığım anda kapı çalınca göz devirip ellerimi geri çektim. Nolane kalkıp kapıyı açmaya gitti ve ardında bizimkilerle geri geldi.
○.Yeğenim nerede lan ??
Diye bağıran Yoongi hyung hamile karısı La Rin'in elini tutmuş gülerek içeri girdi. Nolane, La Rin ve Jimin hyung,un eşi He Ran 'ı alarak gözden kaybolduğunda, tahminimce mutfağa gitmişlerdi. Eğlenceli ve güzel bir akşam sonunda bizimkileri yolcu ederek odamıza geçtik.
Nolane pijamalarını giyip yatağa girince yanına yatıp ona döndüm. Onun da bana dönük olduğunu görünce elimi karnına koydum. Yüzüne yaklaşıp..
• Seni seviyorum güzelim
Dediğimde o da tebessüm ederek..
" Seni seviyorum Jungkook "
Diye fısıldadı. Dudaklarımı dudaklarına değdirecekken kapının oradan gelen sesle gülerek geri çekilmek zorunda kaldım.
~ Anne çişim geldi !!!!
• The End •
Taehyung'a ne olduğunu merak edenler ' Lost ' kitabını okuya bilir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Star ᴶᴶᴷ
Fanfic▪︎Sevişen bir çift korunmadıysa, burda bebeğin ne suçu vardı? ▪︎ Je͏o͏n ͏Ju͏n͏g͏k͏o͏o͏k