• ερ 11

10K 486 718
                                    

vote ⭐️

* Anlamıyorum, bunu nasıl yaparsınız?! Hele sen Nolane?! *

Bir şey demeden kucağıma koyduğum, ellerime bakmaya devam ettim. Ne diye bilirdi ki? Eğer o gel eseydi şimdiye işim çoktan birmişti.

* Bana doğruyu söyle Nolane. *

Ağabeyim yanıma gelerek çenemden tutup, başımı kaldırarak ona bakmamı sağladı.

* Bu şerefsiz sana zorla dokunmadı değil mi? Ya seni sarhoş edip yararlanmadı. Eğer öyleyse...*

Delici bakışlarını karşıda oturan Jungkook'a sabitledi.

* Eğer öyleyse kardeşim, söyle. Onun tüm kemiklerini teker-teker kırıp, sonra hastanede iyileşene kadar muayene ettiririm. İyileşince tekrar hepsini kırarım!.*

Jungkook korku dulu kaçamak bakışlarla bana baktığında, içimdeki şeytan
' Hadi Nolane abine istek dışı olduğunu söyle. Bir kaç kırık kemikten kimseye zarar vermez. ' diyordu.
Melekse
' Çoçuk zaten dövüldü Nolane . Yazık değil mi? '
Diyerek vicdan yapıyordu.

Ah evet! Ağabeyim açıklama yap dediğinde, bu aptal da:
' Çoçuğuma halime kaldığını iddia eden sürtük, senin kardeşim mi? '

Değince abim üstüne atlamış, bir güzel pataklamıştı. Sese gelen hemşireler olmasaydı, belkide hâlâ dövülüyor olurdu.

* Ne düşünüyorsun? Cevap versene! *

Kafamı iki yana sallayarak Jungkooka kısa bakış attım.

" Hayır abi zorla bir şey yapmadı. Benimde isteğimle oldu. "

Elini sinirle yanımda duran masaya vurduğunda, irkilerek kendimi geri çektim.

* Demek isteğinle oldu ha?. Bunu nasıl yaparsın?. Ailemiz sana böyle mi terbiye verdi Nola?!. Sen kendini sokak kadınımı sanıyorsun da canın isteyince birinin altına yatıyorsun?!!. *

Bir şey demeden gözümden akmak isteyen yaşı, elimin tersiyle silip burnumu çektim. Zaten ne diye bilirdim ki? .

* Peki sen Jeon? Sen ki bu işte diploma alacak kadar tecrübeye sahipsin. Sen neden korunmadın ha?! Diyelim ki, kardeşim tecrübesiz aptal, ya sen gerizekalı? *

Odaya bir kaç dakika sessizlik çökmesi, Namjoon'un sinirini daha artırmış olmalı ki, odayı inletir gibi bağırdı.

* Cevap verin bana! *

Üzgünüm ağabey ben canımı sevdiğim için ağzımı acamadım, ama Jungkook canından bezmişe benziyordu.

Şey hyung , ben zevke o kadar dalmıştım ki, korunmayı unuttum. Seks sonrası bile aklıma gelmedi yani .

Elimi anlıma vurarak kafamı iki yana salladım. Cidden bu çoçuk ölmek istiyordu. Hemde acıyla ölmek .

Namjoon ürkütücü bir kahkaha attığında, Jungkook aynı anda ikimizde bir birimize baktık. Şerefsizi Tanrı nasıl yaratdıysa yüzündeki yaralarla bile iyi görünüyordu.

 Şerefsizi Tanrı nasıl yaratdıysa yüzündeki yaralarla bile iyi görünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lost Star ᴶᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin