• ερ 15

9.7K 482 544
                                    

vote ⭐️

" Jungkook! Kapıyla bakışmayı bırakıp şu lanet zili bas artık! "

Babamlar Jungkook'la tanışmak için bizi yemeğe çağırmışlardı, zaten onların erken gelişi sürpriz olmuştu , birde Jungkook aptalı kapıyı çalmak yerine durmuş zille bakışıyordu, ve benim sabrım tükenmeye başlamıştı.

Kes şunu Nolane. Stresliyim anlasana ya ailen eve girdiğim an beni tekmeyle yere serip tüm kemiklerini kırılana kadar döverlerse?

Abartıyla göz devirip ellerimi karnımın üzerinde birleştiridim. Evden çıkmadan önce zaten tüm sinirlerimi bozmuştu. Ona 'kırmızı ceket gitme babam sevmez'

Dediğimde bana:
' Neden? Babam öküz falan mı da kırmızıyı sevmiyor? ' demişti .

" Eminim ki babam bunu ne kadar çok istese de, ağabeyim buna izin vermez."

Alayla gülerek "hah" ladı.

Neden izin vermez biliyormusun? Çünkü beni öldürme şerefini bizzat kendisine ait.

Kafamı iki yana sallayarak Jungkookun tam tamına 15 dakikadır cesaret edemediği şeyi yapıp kapının zilini çaldım.

" Bu kadar tırsak olduğunu bilseydim seninle yatmazdım. "

Bana bak bir daha bana hakaret edersen se...

Kapının annenim güler yüzüyle açılmasıyla Jungkook anında sesini kesip masum bakışlarla kapıya bakmaya başlar.

= Hoşgeldiniz çoçuklar bizde sizi bekliyorduk.

Annem gülümsemesini silmeden geçmemiz için kapının önünden çekildiğinde önce ben sonra Jungkook içeri girdik annemle kısa bir sarılmadan sonra, bakışlarını Jungkoona çevirip ' kendini tanıt ' der gibi ona bakmaya başladı.

Merhaba bayan Kim. Ben Jeon Jungkook. Kızınızın erkek arkadaşıyım, kusura bakmayın sizin güzellik ve gençliğinizde Nolane'nin annesi değil de ablası olduğunuzu düşünüp kendimi geç tanıttım.

Jeon yalakası düşündüğüm kadar salak olmadığını kanıtlayarak annemin bakışlarının anlamını çözmüş önünde sağıyla eğilerek kendini tanıtmıştı.

= Nolane böyle bey efendi, yakışıklı, saygılı delikanlıyı nerden buldun bakalım?

Göz devirerek bana alttan alttan sinsice gülen Jungkooka baktım. Annem böyleydi işte iki güzel lafa hemen kanardı .

" Bulmuşum işte bir yerden annecim, babam evde mi? Jungkook babamı görmek için fazla sabırsız da."

Jungkook'un yüzündeki pis sırıtış solarken bu kez ben güldüm.

= Evet kızım baban da ağabeyin de evde. Hatta baban da Jungkook'u sabırsızlıkla bekliyor.

Yutkunma sesi duyduğumda kafamı çevirip Jungkook'a baktım. O da tedirginlikle bana bakıyordu. Eminim ki şu an içinden, arkasına bakmadan bu evden ola bildiğince uzağa koşmak geçiyordu.

Gülümseyerek Jungkook'un koluna girdim .

" Gidelim mi aşkım? Babamı daha fazla bekletmeyelim ha? "

Lost Star ᴶᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin