vote ⭐️
• Jungkook •
" Vay be Jungkook.! Kız arkadaşının Namjoon hyung'un kız kardeşi olacağı beklenilmeyen birşey di. Birde seni bir güzel dövmüş ha? Yanağındaki morluk hâlâ kalıyor. "
Tae hyung'a göz devirerek biramdan uzun bir yudum aldım. Gittiği tatilden döndükten sonra, içimi ona dökmek istediğim için çağırmıştım ama o bununla dalga geçip ' hakettiğimi ' söyleyip gülüyordu.
" Ama iyi tarafından da bak Kook. "
• Bakalım da iyi ne tarafı var ki hyung?
Gülümseyerek masadaki cipslerden birini ağzına attı.
" En azından kız Yoongi hyung'un kız kardeşi çıkmadı yoksa.."
Elini yumruk yapıp, baş parmağını boynunun sağından soluna doğru kaydırıp, kesme hareketi yaptığında yutkundum. Doğru söylüyordu.
En azından Tanrı bana acımış Yoongi hyung'u karşıma çıkarmamıştı.O manyakta beni çarmığa çivileyip, jiletli sopayla, ölene kadar dövecek potansiyel vardı. Birde öldükten sonra cesedimin üzerine işerdi kesin.
Bedenimi saran titremeyle kollarımı ovuşturarak, kafamı hızla iki yana salladım.
•.Haklısın hyung bunun için Klisede bir gün dua edeceğim.
Kafasıyla beni onayladığında akkına birşey gelmiş gibi, yüzünü garip bir ifadeye soktu.
" Çocuğun cinsiyeti belli mi Kook? Kız mı olucak erkek mi? "
Göz devirerek kafamı başka yöne çevirdim. Bu adamın çoçuklara olan düşkünlüğünü anlamıyordum.
• Evet belli hyung, kız olucak.
" Kız mı? Her ne kadar seni bir erkek babası olarak düşünsem de, kız çocukları tatlı olur Jungkook. "
Tabikide tatlı olucaktı. Sonuçta benim genimi taşıyordu o çocuk.
• Çocuk sıradan birinin değil benim spermimden yarandı hyung. Tatlı olmaması 100/1 ihtimal değil.
Elini kaldırarak ' sen öyle san ' der gibi yaptıktan sonra, gözlerini etrafta gezdirdi .
" Ev sessiz. Birlikte yaşadığınızı sanıyordum. Nolane nerde? "
• Evet birlikte yaşıyoruz . Nolane bebek için alışverişe gitti .
Elindeki birayı sertçe masaya koyduğunda bakışlarım ona döndü. Sinirlenmiş miydi? Ama neden?
" Aptalmısın? Hamile bir kızı tek başına mı bıraktık? "
Kafamı iki yana salladım. Canımdan bezmemiştim değil mi? Namjoon hyung bu sefer beni kesin öldürürdü.
• Tabiki de hayır. Valeria' la birlikte gittiler.
Rahatlamış gibi oh çekerek arkasına yaslandım. Sonra tekrar kaşlarını çatarak bana doğru eğildi.
" Valeria kim Kook? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Star ᴶᴶᴷ
Fanfic▪︎Sevişen bir çift korunmadıysa, burda bebeğin ne suçu vardı? ▪︎ Je͏o͏n ͏Ju͏n͏g͏k͏o͏o͏k