Ιόλη
Μαζί με τα παιδιά αποφασίσαμε να πάμε σε ένα μπιλιαρδάδικο που πρότεινε ο Στέλιος, στην αρχή ήμουν κάπως αρνητική γιατί δεν ασχολούμαι και τόσο με αυτά δεν με τρελαίνουν όμως μετά από τα πολλά παρακάλια εν τέλει δέχτηκα. Δεν φοράω κάτι το τρελό, ένα απλό μπλε τζιν παντελόνι, μια λεπτή μακρυμάνικη μπλούζα λευκή, ένα ντενιμ τζάκετ και τα λευκά μου σνικεράκια. Τα μαλλιά μου τα πιάνω ψηλά αλογοουρά... ρίχνω μια τελευταία ματιά στον εαυτό μου και την ίδια στιγμή λαμβάνω μήνυμα από τον Στέλιο πως είναι από κάτω.
Στην διαδρομή πάμε να πάρουμε και την Αλεξία και έξω από το μαγαζί βρισκόμαστε και με την Μαλένα και τον Κώστα.. χαιρετιόμαστε και μπαίνουμε στο μαγαζί. Καθόμαστε σε ένα τραπεζάκι και μια κοπέλα μικροκαμωμένη έρχεται να μας πάρει παραγγελία, όλοι ζητάνε μπύρα κι εγώ μια πορτοκαλάδα... είναι λίγο αστείο, μοιάζω με το φλωράκι που υπάρχει συνήθως σε όλες τις ταινίες! Χαχα...
«Ιόλη έχεις ξαναπαίξει μπιλιάρδο;» με ρωτάει ο Στέλιος και του γνέφω αρνητικά «Τέλεια!» χαίρεται «Δηλαδή, μπορώ να σου μάθω άμα θέλεις...» κοκκινίζει και χαμογελάω..
«Αμέ!»
«Λοιπόν, ξεκινάμε;» ρωτάει ανυπόμονα η Μαλένα...
Η διαδικασία εξελίσσεται ομαλά... μεταξύ μας δεν με εξιτάρει η όλη κατάσταση, το βρίσκω αδιάφορο αλλά αφού αρέσει στην πλειοψηφία δεν μπορώ να τους το χαλάσω! Απλά ζητάω για λίγο να κάνω ένα διάλειμμα και κάθομαι πίσω στη θέση μου ενώ οι υπόλοιποι συνεχίζουν να παίζουν. Το μέρος αισθητικά θα μπορούσα να πω πως μου βγάζει κάτι το σκοτεινό, το μυστήριο και στην αρχή όταν μπήκαμε ψιλοφοβήθηκα... Μεταξύ μας, ακόμα φοβάμαι. Γενικά και τα πρόσωπα που έχω παρατηρήσει εδώ τριγύρω δε μου μοιάζουν για αγγελούδια.. Αλλά για να το πρότεινε ο Στέλιος, δεν θα είναι τόσο δραματικά όσο τα περιγράφω.. Ποιος ξέρει...
«Φιλαράκι σπάσε...» ξαφνικά ένας τυπάς πλησιάζει τον Στέλιο και του λέει.
«Γιατί τι; Θα με κάνεις ντα;» ο Στέλιος τον προκαλεί και μάλλον αυτό δεν ήταν καλό.
«Γιατί εγώ και η παρέα μου θέλουμε να παίξουμε!»
«Όπως βλέπεις όμως εγώ και η δική μου παίζουμε ήδη...» με υφάκι ο Στέλιος θα του πει.
«Χμμ... καλύτερα να την κάνετε, καλύτερα να πάτε στις κούνιες!»
«Τι είπες ρε;» ο Στέλιος αρπάζεται και σηκώνομαι να πλησιάσω.