medya: Taehyung
rüyalarıma giren koca adam...
ellerine fena halde düşüyorum...
Jennie Kim~
Sabah dersim olmadığından geç kalkmıştım ve kendime harika bir kahvaltı hazırlamıştım. Bireysel takılmak istiyordum ama bilin bakalım benim dışımda kimin daha dersi boş. Tabii ki de planlarımın içine büyük bir ustalıkla her zaman sıçmayı beceren Lisa...
Şimdi ise onun dırdırını dinleyerek harika (!) vakit geçiriyorum. ''Şu büyük sınıflardaki Kim Jisoo'da fena değil aslında hm?'' kafamı salladım ve çatalımı bir kenara bıraktım. ''Jennie beni dinlesen iyi edersin.'' gözlerimi devirdim ve tabağımı elime alıp tezgaha bıraktım. ''Sabah sabah evime zorla giren birini istekli dinleyeceğimi mi düşünüyorsun gerçekten?''
''Hey Jennie...'' dedi ve yanıma gelip saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı. ''Hadi anlat bana.'' dedi ve elimden tutup beni salona doğru sürükledi. Karşısına oturdum ve şüpheci gözlerle ona baktım. ''Söz vermelisin ama...'' dedim. O da olumlu anlamda başını salladı ve içten bir şekilde 'söz' dedi.
''Konu Park Chaeyoung...'' dememle gözlerini iki metre açtı ve şaşkınlıkla suratıma baktı. ''Sen ciddi misin?'' dedi ve ellerimi kavradı. ''O kız Joy ile mi çıkıyor?'' diye sorduğumda yüzüne sinsi bir gülücük yerleştirdi. ''Ayırırız, yeter ki sen iste Jen!'' diye haykırdı. Onun bu haline kıkırdadım ve başımı yere eğdim.
''Yalnız baya güzel kız.'' dedi. Bende onun omzuna yumruğumu geçirdim. ''Hey, sadece şakaydı... yani güzel ama bana değil...'' dedi. ''Lisa çabalama, uğraştıkça mahvediyorsun.'' deyip kıkırdadım. Bu sefer o benim kolumu cimciklemişti. ''Hadi hazırlan, okulun yanındaki kafeye gidelim.'' dedi.
''Doymadın mı Lisa, boşuna ne diye para harcayalım orada.'' dediğimdeyse dudaklarını büzdü ve kaşlarını çattı. ''Hiç uğraşma Manoban, Rosé ile sevgili olduğumuzda çok para harcamam gerekecek.'' dedim ve sırıttım.
...
Saçımla oynayan Taehyung'a aldırış etmeden derste uyumaya çalışıyordum. Ve tabii ki de Joy ile Rosé'yi düşünüyordum. Joy'un bir açığını bulmalıydım, bunun için birazcık Irene'i kullanmamın bir sakıncası olmaz herhalde.
Sinsice gülümsedim ve kafamı koyduğum sıradan kaldırdım. Taehyung, benim başımı kaldırmam ile irkilmiş ve korkmuş gözlerini bana dikmişti. ''Jennie iyi misin?'' diye fısıldadı. ''Hemde hiç olmadığım kadar.'' dedim ve sırıttım. ''Belli...'' dedi ve göz devirdi, bende ona dil çıkardım.
-Jerry
paragraf arası yorumlarınızı unutmayın...
sizi seviyorum <3
Lisa
[<3]
[minik bir not: bölüm 400 kelime]