medya: Jennie
bu kadına fena düşüyorum ben...
köprücük kemiğin olayım Jennie hanım...
sour candy'ye mv gelsin nolur...
bu arada nuchumies çok istedi sınır koyuyorum sdbchjbbf
sınır: 15 yorum (aslında başta 30 koymuştum ama sonra size acıdım, yine iyisiniz ;))
kolay gelsin <3
Jennie~
Kafamı sıraya koyalı daha bir kaç dakika olmuştu ki yeniden dürtülmem ile ufak bir küfür savurup kafamı kaldırdım. Ancak karşımdakini görünce alt dudağımı dişledim ve ona mahçupça baktım. ''Chaeyoung, sen buralara gelir miydin ki?'' dedim ve gülümsedim. ''Değişiklik iyi gelir diye düşünmüştüm.'' dedi ve elini uzattı. Bende tuttum ve ayağa kalktım.
''Nereye gidiyoruz?'' sorduğum soruya karşılık gülümsedi ve beni kızlar tuvaletine soktu. Tanrım, ben Park Chaeyoung'u hak edecek ne yaptım...
Kapıyı açtığımızda içerinin boş olmasına sevinmişe benziyordu. Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı ve kulağıma eğilip fısıldamaya başladı. ''Kendini bana bırak Jennie...'' duyduğum şeyle şok olmuştum, ne yani bu kadar çabuk mu?
Tabii ki de değil...
Beni güzel rüyamdan uyandıran utanmaz Tae'ye öldürücü bakışlarımı fırlattım. ''Jendeuk, hadi kalk yemek yemelisin.'' dedi. Göz devirdim ve içimdeki nefesi sinirle dışarı verdim ''Senin yemeğinin zamanına sıçayım Tae, rüya görüyordum.''
''Ayıp Kim Jennie, hadi yürü.'' dedi ve kıkırdamaya başladı. ''Gerçekten sinir bozucusun.'' dedim ve ayağa kalktım. ''Biliyorum, ama Chae'yi hala elde edememen benim sorunum değil.'' dedi ve omuz silkti. Şimdi gerçekten sinirlenmiştim.
''Hooop, best kankam Jen ve biricik sevgilim Tae kavga etmeyin lütfen!'' diyen Jungkook'a bakıp göz devirdim. Bu çocuk bazen çok garip olabiliyor...
''Hala Chaeyoung ile Joy sevgili sanırım, çok yavaşsın Kim Jennie.''
''Çok konuşma Kook, yakında sevgili oluruz merak etme sen.''
''Bu yavaşlıkla mı?''
''Kapa çeneni Taehyung, zaten kızgınım sana dalarım.''
''Amanın miyavladı hırçın kedi.''
''Kimmiş o hırçın kedi?'' sesin sahibine baktığımda Rosé olduğunu gördüm. Aferin Taekook ikilisi, gelecekteki karımın karşısında beni rezil etmeyi başardınız...
''Tabii ki Jennie.'' diye haykıran Jungkook'a göz devirdim. ''Aslında bayağı benziyorsun kediye.'' dedi Rosé ve kıkırdamaya başladı. Eğer hep böyle karşımda gülecek ise, tam şu an onun kollarında ölebilirim.
''Yemek yerken bize katılsana.'' dedim. Bana baktı ve gülümsedi ''Aslında çok iyi olur.'' dedi ve koluma girdi. Taehyung bana pis bir sırıtışla baktı, bende ona dil çıkardım ve kıkırdadım. Kafeteryaya ulaştığımızda yemek fişimizi aldık ve boş bir masaya geçtik.
Rosé yanıma oturdu ve konuşmaya başladı ''Biliyor musun Joy bu aralar çok garip davranıyor, birden bire ortadan kayboluveriyor.'' dedi. Sevinmiştim, tabii belli etmeden. ''Joy'u gerçekten seviyor musun ki? Senin gibi güzel bir kızın böyle muamele görmesi çok üzücü.'' dediğimdeyse kıkırdadı.
''Teşekkür ederim ama o kadar da güzel değilim, ayrıca benimle çıkabilecek başka bir kız olacağını da sanmıyorum. Bir bakıma Joy'dan başka benimle çıkmak isteyecek kız yok.'' dedi. Eğer bu kadar tatlı olmasa ağzına geçirebilirdim.
''Rosé kendine haksızlık ediyorsun, ayrıca Joy ile çıkmak zorunda da değilsin.'' kafasını beni onaylar şekilde salladı ve elimi sıktı. ''Teşekkür ederim Jennie, bana güven veriyorsun.'' kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başlamıştı.
Büyük ekranda sıramızın geldiğini gördüğümde onun ellerinden kurtuldum ve yemekleri alacağımı söyleyip onun yanından kalktım. Şu an yüzümün kızardığına yemin edebilirdim. Hızlıca tepsileri alıp masaya geri döndüm.
Beni güler yüzüyle karşıladı ve tepsisini önüne çekip büyük bir iştahla yemeye başladı. Bu kadar ince bir kızın böylesine çok ve iştahlı yemesi beni keyiflendirmişti. Bir süre onu izledikten sonra düşüncelerimle yemeğimi yemeye başladım.
-Jerry
sizin için bu bölümü diğer bölümlere oranla daha uzun yazdım eheh.
seme Rosé yazma fikri beni fena halde heyecanlandırmaya başladı :D
Jennie çok zayıflamış, umarım iyidir.
bu bölümü yazarken dersi dinlemeyi unuttum aw, yeni konuya geçmiştik...
sizi çok seviyorum <3
Jungkook
[çok fena bu bebek...]
[minik ama klasik bir not: bölüm yaklaşık 600 kelime]