8 | VARIANCE

287 22 23
                                    

medya: Joy

Jennie yine IG live yapmış ve ben yine kaçırdım amk...

nys YouTube'dan izlerim artık.

ayrıca sanırım Rosé gerçekten saçının rengini değiştirdi çünkü livede o da vardı ama yüzünü bize göstermedi ve utandığını söyledi. şimdi açık konuşalım Rosé gibi dünyaca ünlü bir gurubun üyesi 14dk süren bir canlı yayında neden yüzünü göstermeye utansın? tabii ki de saçının rengini değiştirdi... umarım clownlanmıyoruzdur blinks... ayrıca comeback haziran başı veya en geç ortası geleceğinden MV çekimlerine çoktan başlanmıştır diye düşünüyorum, MV çekimi için de saçını elbet boyatması gerekecek. ayrıca bir haber sitesindeki yazıyı okuduğumda 'mayıs ayında MV çekimi' olacağı söyleniyordu. öyleyse bye bye blondsé...

ayrıca canlı yayında Jisoo bazı hareketler yapmış ve gördüğüm kesitlere göre Jennie, Rosé ve Jisoo bir şeyler mırıldanıyorlardı canlı yayında, spoiler olabilir dikkat edelim.

yayında Jennie bizlere koltuk değneklerini göstermiş, ayrıca ayağının daha iyiye gittiğini söylemiş. bence de ayağı gerçekten iyileşiyor, eğer MV çekiyorlarsa Jennie'nin sağlam olması gerekir. 

üst kısımlarda bahsettiğim haber sitesindeki bir başka haberde şarkı kaydının çoktan yapıldığını ve MV için çekimlere başladıkları da yazıyordu, gerçekten heyecanlanmaya başladım <3.

bol bol yorum yapın, yorum yapmayan CB geldiğini 1 hafta sonra öğrensin ksdbfkhsgdhs.













Jennie~

''Jungkook, sen git ben lavaboya gireceğim.'' söylediğim şeye karşılık kafasını olumlu anlamda salladı ve yanımdan uzaklaştı. Bende tuvalete girdim. Kısa bir süre sonra duyduğum ağlama sesleriyle irkildim. Kabinlerden birini tıklattığımda 'dolu' diyen titrek ve zayıf bir ses geldi. Ama ben bu eşsiz sesin sahibini tanıyordum, Park Chaeyoung...

O an içimde bir şeylerin kırıldığını hissettim. Onu kim üzmüş ise bulduğum yerde öldürmek istedim. ''Rosé benim, kapıyı aç.'' dedim ve bir süre bekledim. Kapının kilidi yavaşça döndü ve içeri girebilmem için aralık bırakıldı. 

Adımımı içeri attığımda Rosé'yi yere çömelmiş ve ağlarken buldum. Hemen ona sarıldım ve bir süre öyle kaldık. Daha sonra çenesini tutup başını yukarıya kaldırdım ve göz yaşlarını sildim. ''Chaeyoung, neler olduğunu anlatır mısın?'' kafasını olumlu anlamda sallayıp burnunu çekti. ''Joy...'' dedi ve bir süre duraksadı. Onu sakinleştirmeye çalıştım. Kendine geldiğinde tekrardan konuşmaya başladı.

''Joy yine beni Irene ile bırakıp bir yere gitmişti. Onun ne yaptığını merak ettiğim için takip ettim. Büyük sınıfların olduğu kata yönelince merakım arttı. Onu... onu Jongin ile öpüşürken gördüm...'' dedi ve kollarını boynuma doladı. Rosé'nin o eşsiz kokusu Joy'a olan kızgınlığımı bir nebze de olsa yatıştırmıştı. Saçlarını okşadım ve ayağa kalkmasında yardım ettim.

''Bu akşam benimle kal, iyice konuşuruz tamam mı?'' dedim. O da yüzüme baktı ve gülümsedi. ''Teşekkür ederim Jennie...'' dedi. Onun elini kavrayıp tuvaletten dışarıya çıkardım.


...


Rosé'yi o halde bulunca bir dersim daha olmasına rağmen Tae ve Kook'a haber verip okuldan ayrıldık. Evime geldiğimiz an odamın yerini sordu ve gösterdiğimde yatağıma atladı. Kısa süre içerisinde uykuya daldı ve bende onu izlemeyi bırakıp salona yöneldim.

Kapının ısrarla çalınmasıyla oturduğum koltuktan kalktım ve kapıya doğru yöneldim. ''Jennie hani bana yemek hazırlamamışsın?'' diye kıkırdayan Lisa'ya sarıldım ve içeri girmesi için geri çekildim. ''Lisa sana söylemem gereken birkaç şey var ama sakın bağırma.'' dedim ve onu salona doğru sürükledim.

''Chaeyoung şu anda odamda uyuyor.'' dedim ve gözlerimi yumdum. ''Ne?'' diye minik bir çığlık attı. Hemen elimi onun ağzına götürüp susturdum. Bana hala şok olmuş gözlerle bakıyordu. ''Peki ya Joy?'' dedi. ''Onu Jongin ile aldatmış.''

Ona olan bütün olayları anlattıktan sonra rahat bir nefes aldım. ''O zaman hadi kalk gelecekteki sevgilin ve bana yemek hazırla.'' dedi Lisa. ''Gelecekteki 'karım' ve sen.'' dedikten sonra göz kırpıp mutfağa yöneldim. Lisa'da arkamdan mutfağa giriş yaptı.

Biz konuşup yemek yapmaya çalışırken kapıya yaslanıp bizi seyreden Rosé'ye gözüm takıldı. ''Uyanmışsın...'' dedim ve gülümsedim. O da aynı şekilde gülümseyip kafasını olumlu anlamda salladı. ''Siz ikiniz, sevgili misiniz?'' dediğinde ise gözlerimi sonuna kadar açtım ve başımı iki yana salladım. ''Oh hayır, Lisa benim sadece arkadaşım.'' Lisa araya girip ''En iyi ve en güzel arkadaşım demek istedi.'' dediğindeyse ona göz devirdim, Chae ise benim aksime kıkırdıyordu.

Yemekleri alıp salona geçtik ve sohbet ederek yemeye başladık. Lisa'nın bu kadar konuşkan olması işime gelmişti, bu sayede Rosé'yi rahatça seyredebiliyordum.









-Jerry

Joy'u da şerefsiz yaptım be...

bugün attığım 3. bölüm ve hepsi de oldukça uzundu. bir sonraki bölümün kafamda minik bir taslağını oluşturdum ve umarım hoşunuza gider :D

buraya cb hayallerinizi yazarsanız sevinirim...

lütfen bolca yorum yapın ki beni yazmak için motive etsin ;)))










Jongin (Kai)

Jongin (Kai)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









[klasik ve minik bir not: bölüm yaklaşık 730 kelime]


MOIETY | chaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin