medya: Jongin
inanamıyorum aq sonunda haziranda CB geliyor...
şaka maka 11 gün sonra GAGAPINK geliyor...
bu arada rüyamda Kai ile BOOMBAYAH'ın dansını yapıyorduk ve BTS televizyona çıkıp olmayan BOOMBAYAH akustik versiyonunu söylüyordu amk jbdfhbdfjbdjhfb.
ayrıca Rosé hala sarışın bvscjvshsb. full albüm eylülde geliyormuş ve 10 şarkılık olacakmış, bu arada da 2 tane single yayınlanacakmış (MV olacak sanırım).
Jennie~
Koca kampüste Joy'u bulana kadar canımız çıktı. En sonunda onu merdivenlerin başında yakaladık. Rosé büyük bir dikkatle adımlarını atıyor, her adımından sonra tuttuğu elimi daha fazla sıkıyordu. Endişeli bir şekilde suratına baktım. Ama o bunu fark etmemişti ve adımlarını hızlandırmıştı.
Joy'un yanındaki adamı gördük, evet bu Jongin olmalıydı. Rosé aniden öne atılınca onu zorla da olsa yakaladım ve geriye çektim. ''Rosé sakin olmalısın, biraz bekleyelim.'' dedim. Ancak o söylediğimi görmezden geldi ve ilerlemeye devam etti.
Joy, karşısında Rosé'yi görünce panikledi ve belirgin bir şekilde yutkundu. Arkasında beni gördüğünde ise öldürücü bakışlarını yolladı. Jongin tam gitmeye yeltendiği sırada Rosé'nin sert ve kendinden emin sesi boş koridorda yankılandı.
''Kimse hiçbir yere gitmiyor Jongin.'' üstüne basarak söylediği ismiyle Jongin olduğu yerde kaldı ve endişeli gözlerle Joy'a baktı. Joy ise hala bana bakıyordu. Rosé eliyle sertçe Joy'un çenesini kavradı ve kendine doğru çevirdi.
''Benimle oynadın mı?'' diye dişlerinin arasından tısladı. Joy yutkundu ve gözlerini bana dikti. ''Görünüşe bakılırsa sende oynamışsın.'' dedi ve ağzından histerik bir gülüş çıktı. ''Bana bak Park Soo-young!'' diye gürledi Rosé. Elleri titriyordu ve çok öfkeliydi. Açıkçası ona yaklaşmaktan bile korkuyordum.
''Jennie ile eğlendiniz mi bari?''
''Kapa çeneni Joy.'' dedim ve Rosé'ye baktım. Ellerini Joy'un çenesinden çekmişti ve boynunu geriye atmıştı. Damarlı elleri titriyordu.
Onu omuzlarından kavrayıp geriye doğru çektim. O ise sinirle bana dönüp dudaklarını birbirine bastırdı. Ardından da Joy ve Jongin'e bakıp dişlerinin arasından ufak bir küfür savurup sarı saçlarını geriye attı ve gözden kayboldu.
''Sikeyim.'' dedim ve bende olanları arkamda bırakıp kendi bölümüme doğru yürümeye başladım. Açıkçası beni orada öylece bırakması biraz sinirimi bozmuştu. Ayrıca Joy beni kendine düşman bellemişti, benim yaptığım gibi...
-Jerry
çok kısa bir bölüm oldu ancak lütfen idare edin. yarın Jennie'nin instagramdan bir sürprizi olacakmış. umarım güzel bir şeydir <3.
bu arada şu full albüm olayını da netleştirelim;
şöyle ki, blackpink 10 şarkının kaydını tamamlamış. bu haziranda gelecek olan comeback bir single olacak. bu singleın da elbette bir MV'si olacak. daha sonra temmuz-ağustosta da ikinci bir single gelecek. bu da bir öncekinden farklı bir eradan ve MV şeklinde gelecek. ama bunlardan önce elbette lady gaga ile 29 mayıs'ta bir iş birliği var. bu iş birliğinden çıkacak olan şarkının da ayrı bir MV ye sahip olacağını düşünüyorum. daha sonra bu 2 single ve gagapink collab ile elimizde üç farklı eradan üç farklı MV miz olacak. eylül veya ekimde ise full albüme kavuşabileceğiz. yani bu gelecek 2 blackpink singleını full albümün teaserı olarak görebiliriz. ama eraları büyük ihtimalle farklı olacak. bu full albüm gelene kadar ki zaman aralığında da kızlar etkinliklere katılacak ve bol bol promo alacaklar. ayrıca çokça etkileşim göreceğiz. tabii YG'ye güven olmaz, bizi daha önce pek çok kez kandırdı. ayrıca bu sefer üyelerin soloları hakkında da hiç bir açıklamada bulunmadı.
siz ne düşünüyorsunuz?
umarım en kısa zamanda kızlarımıza kavuşuruz...
Rosé
[o fazla güzel...]
[minik ama klasik bir not: bölüm 545 kelime]