4 | INSIDIOUS

365 22 17
                                    

medya: Jisoo

Hazirandaki CB onaylanmış, hayret...

YG sen CB onaylar mıydın ya?










Jennie Kim~

''Jennie, senden fena halde korkuyorum...'' diyen Taehyung'a omuz silktim. ''Abartıyorsun, zaten Irene beni sadece becermek için istiyordu. Kalbi kırılmayacak.'' dedim. ''Ya sana yardım etmezse?'' diyen Jungkook'a dik dik baktım ''Bak bakayım bir benim yüzüme, mümkün mü?'' dedim. Başını olumsuz anlamda salladı ve yanaklarımı sıktı. ''Hey, acıdı!'' dediğimdeyse dudaklarını büzdü, bende ona dil çıkardım.

Telefonumu çıkardım ve Irene'e nasıl bir mesaj atacağımı düşündüm. Aniden Taehyung'un telefonumu elimden kapmasıyla kaşlarımı çattım ve ona doğru uzandım. Jungkook kıkırdayarak Tae'nin gönderdiği mesaja bekarken ben çileden çıkmak üzereydim. ''Hani bana da gösterseniz diyorum!'' dedim ve tepelerine çıkmaya çalıştım. Ah kısa olmak...

Sonunda telefonumu bana uzattıklarında yazdıkları şeylere bakıp şok geçirdim. ''KIM TAE HEMEN BURAYA GEL!'' diye bağırdığımda çoktan kaçmaya başlamışlardı. Telefonuma gelen bildirimle mesajı silmem için artık çok geç olduğunu anlamıştım. Sanırım bu akşam sikiş var...


...


''Nasıl geçti dün akşam.'' karşıma geçmiş sırıtan Taehyung'u ve beni gıdıklamaya çalışan Jungkook'u başımdan savmaya çalışıyordum. ''Beni bi ara salmayı deneyebilirsiniz...'' dedim ve kafamı telefonuma gömdüm. ''Bizim gibi ultra karizmatik ve yakışıklı adamlar tarafından uğraşılmayı herkes ister.'' Jungkook'un bu tavrına karşılık göz devirdim ve iç çektim.

''Benim için Joy'un açıklarını yakalayacağını söyledi...'' dedim. ''Zaten bu aralar garip davranıyormuş ve Rosé'de ondan şüpheleniyormuş, işimiz kolay.''

''Yani yalan bile olsa Chaeyoung bize inanır mı?'' dedi Taehyung. Bende kafamı sallayıp onu onayladım. ''Bence ona daha yakın olmalısın Jennie, işini garantiye al.'' tek kaşımı kaldırarak Jungkook'a baktım. ''Sen ne zamandan beri bu kadar mantıklısın?'' dedim ve kahkaha attım. O ise omuz silkip ''Teşekkürün için sağ ol Jendeuk.'' dedi ve göz devirdi.

''Hadi biraz bahçeye çıkalım!'' diyen Taehyung'a sorgular bakışlarımızı yolladık. ''Hayırdır Tae, sen bahçeye çıkmayı sever miydin ya?'' diyen Jungkook'a bakıp kıkırdadım. ''Fazla kıskançsın Kook, Jennie için söyledim. Belki Chae oradadır.'' dedi ve bana göz kırptı. Sırıttım ve ayağa kalkıp onları çekiştirmeye başladım.








-Jerry

full albüm duaları...







Taehyung

[kalbime indireceksin bir gün yemin ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[kalbime indireceksin bir gün yemin ediyorum...]







[minnak bir not: bölüm 355 kelime]

[kısa yazıyorum diye bana sövmeyin yb atmam ona göre :D]

MOIETY | chaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin