medya: Jennie
uzun zamandır yb atmıyordum, bilmiyorum yazacak bir şeyler bulamıyorum sanırım :((
bu arada Sour Candy'ye son 1 hafta <3
yorum ve oylar çok düşük, kitaplığınızdan mı çıkardınız bilmiyorum... lütfen biraz bana güç verin. bu arada tam 12 takipçim olmuşken hemen 11'e düşüveriyorum, yanlış bir şeyler mi yapıyorum?
iyi okumalar sevgili okurlar ;))
Jennie~
Önüme çıkan taşa tekme attım ve kampüsün bahçesinde dolanmaya devam ettim. Sonunda yanıma Lisa gelince iç çektim ve koluma girmesine izin verdim. ''Kendimi kötü hissediyorum Lalisa...'' dedim ve kafamı gökyüzüne doğrulttum. Güneş ışınları gözümü acıtınca onları kırpıştırdım.
Rosé ile iki haftadır görüşmüyorduk ve bu benim sinirlerimi bozuyordu. ''Mino parti veriyormuş, gelmemizi istedi.'' Lisa'nın yüzüne bir süre boş boş baktım. Daha sonra da kafamı katılacağıma dair olumlu anlamda salladım.
''İyi olur...'' dedim ve durağa geldiğimizi fark ettiğimden Lisa'nın kollarından kurtulup beklemeye başladım. ''Belki senin şu kız da gelir, neydi adı... Kim Jisoo?'' dediğimde sırıtmaya başladı. ''Umarım gelir, sırf onun için gideceğim zaten.'' diye heyecanlı heyecanlı konuştu.
Onun bu haline kıkırdayıp gözlerimi gelen otobüse diktim. Otobüs durağa ulaştığında gıcırtıyla durdu ve kapılarını açtı. Lisa ile kendimize boş bir yer bulup yerleştik. Kulaklıklarımı kulağıma geçirdim ve gözlerimi kapadım.
...
''Of hadi Jen, bunu giyin!''
''Bir dur ama Lalisa ya!''
Eve geldiğimizden beri denemediğimiz elbise kalmadığından doğal olarak yorulmuştum, ama Lisa'nın bunu anlayacağını sanmıyorum.
''Jennie git kapıya bak!'' diye cırladığında göz devirdim. Sanki burası benim evim değilde onun evi...
Kapıyı açtığımda Taehyung ve Jungkook üzerime yuvarlanınca yere düştük. Az kalsın kemiklerim kırılıyordu...
''Eee yavaş ama!'' (JN)
''Of Tae çok ağırsın, ölüyorum burada!'' (JK)
''Yakışıklıyım, ağır olsam çok mu yazar be güzelim?'' (TH)
''Amk Taekook çifti kalkın üzerimden!'' (JN)
''Jennie neredesin, göremiyorum!'' (LS)
''Salak, altımızda ezildi kız!'' (TH)
''Sensin be salak hala yatıyorsun!'' (LS)
''Eğer kalkmazsanız Jungkook'un ter kokusu yüzünden boğularak öleceğim amk.'' (JN)
''Ben ter kokmuyorum bir kere!'' (JK)
''Kapayın çenenizi!'' (LS)
...
Uzun (!) uğraşlar sonucunda evden ayrılabildik ve Mino'nun partisine vardık. ''Bana bak Jungkook, çok fazla içme ağzını yırtarım.'' diyen Taehyung'a küçük bir kahkaha atıp gözlerimi kalabalığın içinde gezdirdim. İşte oradaydı, ancak etrafındaki diğer insanlar yüzünden yüzünü pek net göremiyordum.
Kalabalığı yardım ve ona yakınlaştım. Kulağına eğildim ve ''Benimle gel...'' diye fısıldadım. Gözlerini kıstı ve konuştuğu arkadaşından izin isteyip peşime takıldı. Onu kuytu bir köşeye çektiğimde ''Ne var Jennie?'' demekle yetindi. İçimdeki nefesi dışarıya verdim ve bir süre gözlerimi kapadım.
-Jerry
Ariana ve Lady Gaga collabına MV gelmiş, umarım bizim kızlara da gelir...
bol bol yorum yapmayı unutmayın çünkü bir önceki iki bölüme hiç yorum gelmemiş :((
Rosé
[minik ama klasik bir not: bu bölüm 440 kelime]