medya: Rosé
blacksé?
Jennie~
Geçen günlerde Chaeyoung ile daha fazla takılmaya başlamıştık ve numaralarımızı birbirimize vermiştik. Harika, öyle değil mi?
Şimdi ise onunla kütüphaneye gitmek için hazırlanıyorum. Mükemmel...
Ama bilin bakalım kim bize katılıyormuş...
Joy...
Yani sorun etmemeliyim, sonuçta hala sevgililer... Kimi kandırıyorum? Onları deli gibi kıskanıyorum.
''Hey Jennie, kahve ister misin?''
''Olur...''
''Rosé istersen sen de benimle gel, taşımamda yardım edersin.''
''Peki''
Onlar yanımdan uzaklaşırken benim görevim sadece onları izlemekti. Third wheel... hep öyledim zaten.
O sırada gözüme bir şey takıldı, parlak bir şey. Telefon, hem de Joy'un telefonu...
Bence karıştırabilirim, sonuçta o gelecekteki sevgilimi çalmış bir hain. Değil mi?
Ah bu kız cidden salak, telefonuna şifre koymamış. Dedemin bile şifresi var...
Galerisine girip eğlenmeyi çok isterdim ancak şu an amacımız farklı, Joy'un Rosé'den sakladığı bir şey olup olmadığı.
Telefona hemen bir göz gezdirdim ve mesaj kutusunu buldum. Gözüme çarpan bir şey olmayınca Instagram'a baktım. Zamanım kısıtlı olduğu için hemen hesabın şifresini değiştirdim ve telefonu kapatıp çantaya geri koydum.
Şifreyi değiştirdiğim için evde hesabı açıp istediğim kadar gezebilirim, sanırım fazla zekiyim.
Önümde açık duran kitapla ilgileniyormuş gibi yapmaya başladım, kısa sürede Joy ve Rosé ellerinde kahvelerle gelmişlerdi.
''Vay iyi çalışıyorsun Jennie!'' diyen Joy'a sahte bir gülüş attım. ''Kopyalaşırız artık.'' dedi ve göz kırptı. ''Bölümlerimiz farklı Joy, kendine kopya için başkasını bulmalısın.'' dedim ve elindeki kahveyi aldım.
Geri kalan zamanımız oldukça sıkıcıydı, bilirsiniz hoşlandığınız kişi önünüzde sevgilisiyle yiyişiyor. Gerçekten sinir bozucu...
...
''Jennie gerçekten fenasın...''
''Biliyorum Lisa, hadi gel hesap açıldı.''
Anında dibimde biten Lisa ile heyecanlı bir şekilde ana sayfaya baktım. Umarım kayda değer bir şeyler bulabiliriz.
DM kutusuna girdiğimizde mesaj attığı kişilere baktık. Konuşmalar arkadaşça ve oldukça normaldi. Tam çıkacakken aklıma ana klasörün yanındaki genel klasöre bakmak geldi.
Oraya baktığımda konuştuğu kişilere bir göz attım, bu isimler tanıdık geliyor. ''Bunlar Joy'un bölümünden çocuklar.'' dedi Lisa. Kafamı olumlu anlamda salladım ve en üstteki mesaja girdim.
Zekisin Joy, ama benim kadar değil.
''Jennie, bu çocuğu tanıyorum!'' heyecanla zıplayan Lisa'ya baktım. ''Bu Jongin, sana bahsettiğim kız vardı ya büyük sınıflardan Kim Jisoo, onun sınıfından!'' işte şimdi bir şeyler olmaya başlamıştı.
''Peki ama bu çocuğun Joy ile işi ne?'' sorduğum soruyla bir süre olduğu yerde düşündü. ''Jisoo ile konuşmak için bir kaç kere onların sınıfına gitmiştim, tekrardan giderim ve biraz araştırma yaparım.'' memnun bir ifadeyle gülümsedim ve başını okşadım.
''Aferin Lalisa, zekileşiyorsun.'' dedim ve gülmeye başladım. ''Yha Jennie!'' dedi ve üzerime atladı. Seviyorum bu kızı.
-Jerry
işler kızışacak ;)))
kaos mu yoksa artık birleşsinler mi?
Lisa~
[<3]
[minik bir not: bölüm 430 kelime]