~9~

98 10 2
                                    

*Następnego dnia*

*Evie*

Obudziłam się wcześnie rano. Okazało się, że dzisiaj jestem w ciele Carlosa. Wstałam z łóżka, a następnie zaczęłam ogarniać się na spotkanie z Harrym i Jayem. Po kilku dniach spędzania z nimi czasu mogę stwierdzić, że są całkiem fajni. Potem będzie praca w restauracji. Mam nadzieję, że nie zaliczę rzadnej wtopy. Mam też pomysł na to, żeby zaprosić Audrey na randkę. Będzie ona następnego dnia. To będzie taka trochę zemsta na Carlosie. Ubrałam się w jakieś ciuchy, a następnie poszłam wziąść coś na lunch. Nie mogę już się doczekać jutra. To wtedy kometa przeleci najbliżej Ziemi. Po raz pierwszy od tysiąca lat. Po wzięciu kilku kanapek z kuchni wyszłam z domu i poszłam do kawiarni. Tam miałam się spotkać z Jayem i Harrym.

-Cześć chłopaki.-powiedziałam

-Siemka Carlos.-powiedział Jay

-Widzę, że znowu jesteś normalny.-powiedział Harry

-Mam dzisiaj dobry humor.-powiedziałam szybko

-Ok. Lepiej już wchodźmy.-powiedział Jay i weszliśmy do kawiarni

-Co dzisiaj bierzesz?-spytał Harry

-Wezmę ciasto truskawkowe.-powiedziałam

-A ja trzy bezy.-powiedział Harry

-Aż trzy?-spytałam

-No co? Muszę się najeść.-odpowiedział

-Ok. Tylko szybko jedzmy, bo ja mam zmianę.-powiedziałam

-Jasne.-odpowiedział Jay

Zaczęliśmy jeść. Mój kawałek ciasta był przepyszny. Potem gadałam z chłopakami na temat ich meczy. Nie za bardzo rozumiałam o co chodzi no, ale jakoś to przetrwałam. O godz 15.00 rozeszliśmy się w swoje strony. Chłopaki poszli na trening, a ja na zmianę do restauracji. Po drodze zjadłam kanapki, które wzięłam z domu Carlosa. Kiedy zaszłam pod restaurację zobaczyłam Audrey. No dobra. Czas wcielić mój plan w życie.

-Cześć Audrey.-powiedziałam podchodząc do niej

-Cześć Carlos. Co tam?-spytała

-Wszystko ok. Mam pytanie. Czy chcesz żebyśmy jutro gdzieś wyszli? We dwójkę?

-Masz na myśli randkę?-spytała, a ja pokiwałam głową.-Zgoda.-powiedziała, a ja uśmiechnęłam się na te słowa.

~~~

Hejka! Oto kolejny rozdział. Dzisiaj będzie mały maraton z tej książki i być może uda mi się tą książkę zakończyć. Od razu piszę, że będzie jeszcze druga i trzecia część. Podoba Wam się rozdział? 🤔🤔

Buziaki 😘

_Wicked_descendants_ ❤️

💕Zamiana ciałami ~Carvie~💕Tom I TrylogiiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz