𝙰𝚕𝚎𝚡𝚒𝚜 𝙵𝚊𝚒𝚝𝚑 𝙲𝚑𝚎𝚛𝚠𝚘𝚘𝚍
Hétfő reggel arra keltem, hogy üres mellett az ágy. Egy halk sóhaj után felkeltem. Max még hajnalban elment, de nem ébresztett fel, mert tegnap este már elköszöntünk. Aisha amikor észre vette, hogy felkeltem ugatva futott hozzám.
-Hát szia. Jól aludtál? Igen? Akkor jó.-beszéltem a kutyához.-Na gyere. Csináljunk valami kaját és utána hívjuk fel Maxet, hogy mi van vele.-indultam el. A farkát csóválva követett a konyhába. A hűtőből elő vettem a vajat és egy pár zöldséget, majd vettem ki kenyeret és elkedztem megpirítani őket.
A telefonom hangos csörgésbe kezdett az asztalaon, mire egy kicsit összerezzentem.
-Szia.-köszöntem Maxnek és kihangosítottam.
-Szia. Hogy vagytok?-kérdezte.
-Jól, épp reggelit csinálok. Te hogy vagy? Oda értetek már?
-Igen itt vagyunk. Ha minden igaz csak 2 napot kell maradnunk. Ma leforgatjuk a kisfilmet és holnap sapkákat meg lapokat kell dedikálnunk.-mondta.
-Rendben. Sok sikert.-mosolyogtam bár ő ezt nem láhatta.
-Sajnálom, hogy nem lehetek ott.-hallottam meg a kissé szomrokás hangját.
-Jó lenne, de a kötelesség, az kötelesség. Te ott, én itt. Csodálkozom, hogy Christian egyáltalán engedte ezt az egészet.-motyogtam.
-Fent kell tartsuk a rajongók érdeklődését.
-Tudom. Örülök, hogy ennyire érdekel ez téged.
-Olyan, mint egy függőség. Te is láttad, hogy szinte mindannyian teljesen más emberekké válunk a pályán. Nincs még egy olyan hely, ahol megkaphatnánk azt a fajta adrenalin löketet, mint ott. Mi pilóták nem káros dolgokra vagyunk rászokva, hanem az adrenalira. A karantéban eltöltött idő olyan, mint egy elvonó. Borzalmas és már alig várom, hogy újra vezethessek.-mondta gyermeki izgalommal a hangjában. Mostanában, ha lehet még jobban megnyílik előttem és már gátlástalanul beszél az érzéseiről is.
-Nem is akarlak zavarni akkor. Pattanj be és vezess.-kuncogtam.
-Nem zavarsz. Még szerelik a kocsikat. Christian eltűnt szóval most semmi dolgunk nincs. Alex is Lilyvel beszélget.-mondta.
-Lily?-kérdeztem értetlenül.
-A barátnője.
-Ja igen, basszus. Már mondtad is. Bocsi.-nevettem fel kínosan.
-Nincs baj.-kacagott.
-Okés.-sóhajtottam. Ezután pár perc néma csönd ölelt körbe minket, amit a csengő hangja szakított meg.
-Vársz valakit?-kérdezte.
-Nem, de megnézem ki az.-mondtam, miközben a homlokomat ráncoltam.
-Előbb nézd meg ki az. Mármint ott azon a kis kukucskálón.-mondta, de hallatszott a hangján, hogy aggódik.
-Nyugi Max.-moslyodtam el. Az ajtóhoz érve kinéztem, de sok mindent nem láttam, mert az illető háttal állt nekem. Az ajtót kinyitva megfordult a személy, aminek a hatására rájöttem, hogy ő Charles.
-Tudom, hogy hiányoztam neked és elkísérlek orvoshoz, hogy ne unatkozz ott.-vigyorgott miközben belépett a házba.
-Szia Charles.-hallatszott Max hangja.
-Te itt vagy?-kérdezte összezavarodva.
-Nincs itt, csak ki van hangosítva a telefonom.-böktem az említett tárgy felé.
-Jaaaa.-nevetett.
^^
-Izgulsz?-kérdezte Charl már a váróban.
-Igen.-bólogattam. Az egész délelőttöt nálam töltötte és alig várta, hogy délután 2 óra legyen. Elmondása alapján Charlotte nem ért ma rá, mert a barántőjével tölti a napot.
-Minden rendben lesz. Lesz egy kisfiatok, akit el fogunk kényesztetni és beleneveljük az autó versenyzés minden mocskos kis titkába.-mondta egy idióta vigyorral a képén.
-Hogyne! És, majd Hamilton lesz a nagybácsija.-forgattam meg a szemeit ironikusan.
-Nem, mert az én leszek.-ciccegett.
-Ezt jó, hogy eldöntötted helyettünk.-nevettem.
-Tudom, ahogy azt is tudom, hogy Max még támogatni is fogja az ötletem.
-Vagy nem. Még csak azt sem tudom, hogy kisfiam vagy kislányom lesz, te meg már azt tervezed, hogy autó versenyzőt csinálsz belőle.-vázoltam fel.
-Jobb előre tervezni.-kacsintott.
-Kinek mi.-rántottam vállat.
-Te kisfiút vagy kislányt akarsz?-kérdezte.
-Nem tudom. Talán egy lánnyal könnyebb lenne, de mint mindnekinek neki is biztos lenne lázadó korszaka, mint egy fiúnak szóval nem tudom. Talán abból a szempontból jobb lenne, ha lány lenne, hogy nem kéne egy nap azon aggódnom, hogy 260 km/h-val csapódik a gumifalba.-nevettem zavartan.
-Értem, de tudod, hogy attól még, ha lány lenne ugyan úgy üzhetné ezt a sportot, amit mi. Élő példa erre Max anyukája, Sophie.-utalt arra, hogy Sophie régebben autó versenyző volt.
-Na, te aztán tudod, hogy kell az emberben aggodalmat kelteni.-csaptam meg enyhén a lábát.
-Ne bánts.-nyávogott.
-Nem bántalak Leclerc.-forgattam meg a szemeit.
-De igen is bá...-kezdte, de nem tudta befejezni.
-Ms. Cherwood ön következik.-szólalt meg egy fiatal lány az ajtóból, mire hatalmasat nyelve álltam fel és indultam el a vizsgálóba Charlessal a nyomomban.
-Jó napot Dr. Maise Birdsen vagyok. Én fogom önt kezelni az elkövetkezendő 8-9 hónapban.-rázott velem kezet.
-Örvendek. Alexis Cherwood vagyok. Ő itt egy közeli barátunk Charles.-muattam a mellettem álló fiúra, aki szintén bemutatkozott.
-Szóval, ha minden igaz azt állítja, hogy terhes. Üljön fel arra az asztalra és hajtsa fel a pólóját.-mutatott egy kisebb fekvő székre. Tettem, amit kért.
-Nos, jól gondolta. Nagyjából 4 hetes a kicsike és szépen fejlődik. Ott is van.-mutatott egy fekete kis pontra a képernyőn. Hatalmas boldogsággal néztem a pici pöttyöt.-Minden rendben van vele. Nyomtatok két lépet, ha szeretnék, de sokat még nem látni belőle.
-Szeretnénk.-mosolyogtam még mindig, miközben a kék zselés anyagot töröltem le a hasamról.
-Van itt egy pár vitamin, amit jó lenne, ha minden nap szedne. Az étkezéseire figyeljen és legyen rendszeres. Alkohol, drog és minden ilyen hasonlóan káros hatású szer hatása nem ajánlott, mert kárt tehet a fejlődö embrióban. Ezek mellett minden fajta nemi együttlétet mellőzzenek, hogy ne legyen semmi baj. Próbálja meg kerülni a stresszes helyzeteket és nagyjából ennyi. Ha bármi kérdésük van nyugodtan hívjanak fel. Két hét múlva lesz a következő találkozó.-mosolygott, majd lebélyegezte a recepteket és a kezembe adta.
-Köszönöm. Itt leszünk. Viszlát.-léptünk ki a vizsgálóból.
-Ez tök izgi volt.-mondta mellettem Charles.-Muti a képeket.-nyújtotta a kezét.
-Ne tépd el.-nevettem.
-Nem fogom. Lefotózhatom és elküldhetem Charlottenak?-kérdezte izgatottan.
-Nyugodtan.-mosolyogtam.
-Max ki fog ugrani a bőréből, ha meglátja ezeket.
-Igen, ebben egyet értek.-kuncogtam.
_________________________________________
BẠN ĐANG ĐỌC
Tɪᴍᴇ sᴘᴇɴᴛ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ /𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 / ¹
FanfictionFolytatás: 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 / 𝑀𝑎𝑥 𝑉𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 II / Alexis Cherwood és Max Verstappen. De hogy kapcsolódik egymáshoz ez a két név? Vagy miért? Alexis munkát kap a Forma1-nél. Max híres Forma1-es autóversenyző. Már a me...