𝑀𝑎𝑥 𝑉𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛
A vasárnap mindenki számára nagyon nehéz volt. Mi elöl semmit nem láttunk, hogy mi történt, hogy miért lett hirtelen piros zászló. Majdnem másfél órán át állt a futam. Grosjean autója szó szerint ketté szakadt és csak a glória mentette meg az életét, ahogy Strollnak is az újraindítás után. Nem volt egy szerencsés futam, mert a végét Safety Carral zártuk, mert a másik Racing Point alatt kigyulladt a motor, de semmi probléma nem volt ott.
Másnap reggel kipihenve ébredtem, de mellettem üres volt az ágy. Az órára nézve láttam, hogy még csak fél tíz van, ezért nem értettem, hogy hol van Faith. Ilyenkor általában még nagyban szokott aludni. A kényelmes bútorról felkelve a konyha felé vettem az irányt, hogy megnézzem ott van-e.
- Hát te mit ügyködsz ilyen korán? - bújtam hozzá, mire kissé megrezzent.
- Nem tudtam aludni, ezért gondoltam csinálok valami kaját, de semmi nincs a hűtőben szóval csak pörgettem a telóm. - fordult meg a székkel és nézett fel rám.
- Miért nem tudtál aludni? - érdeklődtem
- Elemében van a kis prücsök megint és rendesen rugdos.
- Így már értem. - mosolyodtam el. - Tudod nem szép dolog ezzel felkelteni anyut. Elég ha csak napközben vagy ilyen aktív. Reggel, este alvás van Prücsök. - guggoltam le a hasához és beszéltem a kicsihez, miközben a kezeimet a pocakjára vezettem. Éreztem, hogy ismét rúg egyet, mire csak elmosolyodtam és nyomtam egy puszit oda.
- Annyira aranyos vagy amikor ezt csinálod. - túrt a hajamba Faith.
- Pedig semmit nem csinálok. - álltam fel és húztam magammal őt is. - Jó reggelt. - csókoltam meg.
- Neked is. - ölelt meg.
- Mit szólnál, ha rendelnék palacsintát és kakaót és közben néznénk valamit? - kérdeztem.
- Uhh ne, kakaót ne. Így is meleg van most nem kérek semmit meleg vagy forró italt. - rázta a fejét. - Egyedül csak az a barackos tea van még a hűtőben, de az tökéletes lesz. - mondta, mire csak bólintottam.
^^
- Van kedved sétálni? - kérdeztem miközben az egyik tincsét az ujjaim köré csavargattam.
- Uhumm, felőlem mehetünk. - mondta és lezárta a telefonját.
- Na akkor pattanj. - nyújtottam felé a kezem.
- Merre megyünk? - kérdezte meg miközben a táskájába szedte össze a dolgait.
- Mit szólsz a parthoz?
- Nekem jó.
- Rendben, akkor addig menjünk kocsival és majd ott sétálunk. - fogtam meg a kezét miután kész lett.
- Vezethetek? - csillantak fel a szemei.
- Nem. - ráztam meg a fejem. - Veszélyes és nem akarom, hogy bajod essen.
- Nem esne. Légyszi Max. - nézett rám kiskutya szemekkel. Sóhajtva, megadóan bólintottam.
- De csak oda felé. - tartottam fel a mutató ujjam.
- Ez az, köszönöm. - fogta kezei közé a slusszkulcsot.
- Ugye tudod, hogy ez csak egy kivételes alkalom és továbbra se szeretném, hogy vezzes? - kérdeztem.
- Persze. - bólogatott, miközben be indittota a kocsit, aminek a motorja kellemesen felbúgott.
^^
Miközben a homokban sétáltunk, mind a ketten levettük a cipőnket és hagytuk, hogy homok be süllyedjen a talpunk alatt. Egy barna rövid nadrág és egy világoskék póló volt rajtam, de még ezek ellenére is megsültem.
- Max. - szólt halkan Faith, mire rá kaptam a fejem.
- Igen? - mosolyogtam rá.
- Szerinted nem kora ez az egész? Hogy egy év után kisbabánk lesz? - kérdezte.
- Nem megszokott, de szerintem nem korai megoldjuk. - mondtam. - Miért?
- Csak ezen gondolkoztam, mert szerintem is így van csak nem tudtam, hogy te hogy állsz hozzá. - magyarázta.
- Nyugi, Kicsim. Már nagyon izgatott vagyok, hogy a kezeimben tarthassam a kis csöppséget. - válaszoltam őszintén.
- Köszönöm, hogy itt vagy.
^^
Pénteken a szabadedzések érdekesen alakultak. George került Hamilton helyére, mert a Mercedes pilótájának pozitív koronavírus tesztje van. Ahhoz képest, hogy most először ült élesben Mercedesben nagyon ügyes volt ezt el kell ismernem. Tavaly év végén Abu-Dhabiban és most idén Barcelonában is tesztelte a Mercedest
A szombati időmérő nem egészen azt hozta, amire számítottam, de látok esélyt arra, hogy holnap jó helyezést érjek el. Bottas nagyon szép helyet hozott, de nem sokkal végzett előttem szóval az esély adott.
-Büszke vagyok rád, nagyon szép köröket raktál össze. - mondta Christian, miután vissza értem a garázsba.
-Köszi, de holnap megpróbálom egy kicsit jobban oda tenni magam, hogy meg szorontgathassuk a Mercedeseket. - válaszoltam.
- Nyilván az a cél, de ma egy nagyon szép napot hagyhatsz magad mögött megint kölyök, de nem tartalak fel menj nézd meg hogy van Lex. - veregette meg a vállam.
- Miért, baj van? Egyáltalán hol van? - kérdeztem.
- Az orvosiban, de csak beszélj vele. mondta, majd ott hagyott.
A sisakomat az egyik mérnök kezébe nyomtam, majd utam azonnal Faithez vezetett. A nagyjából 2 percese utat szinte futva tettem meg és hangosan lihegtem a maszkban, mert az időmérő óta kifújni sem volt időm még magamat. Kopogás nélkül nyitottam be, mire az orvos és Faith is rám kapta a fejüket.
- Mi a baj? - kérdeztem hevesen verő szível.
- Semmi baj nincs már. - hangsúlyozta ki a "már" szót Clarc, az orvos.
- Ne szórakozzatok, mondjátok el mi van. - mondtam idegesen.
- Leesett a vércukra és kisebb fájásai is voltak, de a fájások természetesek, hogy szinte már a nyolcadik hónapban van, viszont nem igazán evett, ami miatt a cukra esett le szóval erre figyeljetek mind a ketten, mert ennek lehet komolyabb baja, de most minden rendben van csak igyon valami nagyon cukrosat vagy egyen olyat. - fejezte be, mire egy pillanatra le hunytam a szemem és kifújtam egy adag levegőt. Mára túl sok volt az izgalom már.
- Rendben, köszönjük. -mondtam és Faith mellé léptem, aki egy széken ült.
- Jól vagyok, mielőtt elkezdenéd. - mondta.
- Igen, én is úgy hallottam. - mondtam egy kissé gúnyosan.
- Inkább menjünk. - forgatta meg a szemét.
- Ugye tudod, hogy most azért haragszok rád, mert nem akarom, hogy bármi bajod essen? - kérdeztem tőle miközben vissza értünk az öltözőmbe.
- Tudom, de most nem kell ekkora felforgást csinálni csak, mert leesett egy kicsit a cukrom. - morogta, mire majdnem elnevettem magam.
- Oké, nem csinálunk belőle nagy ügyet csak egyél valamit. - fogtam meg a kezét.
- Inkább menjünk valahova kajálni, mert gondolom te is éhes vagy. - vetette fel az ötletet.
- Oké, 10 perc csak lezuhanyzok és átöltözök. - csókoltam meg.
_________________________________________
YOU ARE READING
Tɪᴍᴇ sᴘᴇɴᴛ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ /𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 / ¹
FanfictionFolytatás: 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 / 𝑀𝑎𝑥 𝑉𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 II / Alexis Cherwood és Max Verstappen. De hogy kapcsolódik egymáshoz ez a két név? Vagy miért? Alexis munkát kap a Forma1-nél. Max híres Forma1-es autóversenyző. Már a me...