𝑀𝑎𝑥 𝑉𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛
Általában nem szoktam ennyire izgulni egy verseny miatt, de most mégis remegett egy kicsit a kezem.
- Izgulsz kölyök? - kérdezte Christian.
- Egy kicsit. Meg van az esély arra, hogy idén futam elsők legyünk. - mondtam.
- Megvan persze de ésszel vezess. - komorodott el.
- Mint mindig. - mondtam magabiztosan, majd Faithet kezdtem keresni a szememmel.
- Charlesnál van. - mondta, mire csak bólintottam egyet. - De ahogy látom téged is keresnek. - biccentett a box utca felé, ahol Daniel integetett vigyorogva.
- Majd jövök akkor. - köszöntem el a csapatfőnökömtől.
- Maximus. - vinnyogta amikor oda értem.
- Hát te minek örülsz ennyire? - kérdeztem nevetve.
- A hetedik helyről mehetek és egész jó időnk volt tegnap. - mondta.
- Simán lehetsz negyedik. - cukkoltam.
- Höhh miért csak negyedik?
- Mert legrosszabb esetben enyém a harmadik hely. - röhögtem.
- Ja, igaz kell az, az interjús szék neked. - röhögött már ő is. Az időmérő után az interjúknál mindig a harmadik helyezésnek járó székbe ülök és tegnap megszólalt, hogy haza viszem, majd, mert olyan kényelmes.
- Látom nagyon elemedben vagy.
- Mint mindig. - hajolt meg.
^^
A harmadik rajtrácsra beállva a felvezető kör után minden figyelmemet a lámpákra irányítottam. Mikor elaludtak jól elkaptam a rajtot csak a két Mercédesz összezárt előttem, ezért nem tudtam kijutni. Utána Perez és Leclerc is. Az ideg szét vetett amikor lecsúsztam a pályáról és összetört a kocsim. Ilyen csak a mesékben lehet.
A kormányt lecsapva a kocsira szálltam ki. A gumifalba bele rúgva rángattam le a kezemről a kesztyűt. Itt volt az esélye, itt volt, de el lett baszva. Leclerc mellett elhaladva próbáltam reálisan gondolkozni, hogy mi a jó isten történt még is. Miért nem volt hely?
- Leclerc mi a faszom volt ez? - kérdeztem szinte ordítva.
- Perez kitörte a kerekemet, mert rám húzta a kocsi hátulját és nem tudtam merre menni, nem akartam elbaszni a te versenyedet Max, ne haragudj. - mondta, mire csak legyintettem és továbbra is az idegtől forrva mentem a motorhoz ami értem jött.
Miután minden méréssel végeztem a motor homeba vezetett az utam. Az út alatt nem érdekeltek a többiek csak elrohantam az öltözőmbe és amint becsuktam az ajtót minden a földre söpörtem és a falra csaptam. A sisakomat amikor beértem a földre dobtam és egyáltalán nem érdekelt, hogy ezzel tönkre teszem. A ruháim és a személyes dolgaim a földön voltak. Beléjük rúgva húztam le a tűzálló maszkot a fejemről, majd a kanapéra rogytam és a kezembe temettem az arcom.
Az öltözöm ajtaja kattanva nyílt ki és hallottam, ahogy az illetőnek elakad a lélegzete.
- Max. - szólalt meg halkan Faith.
VOUS LISEZ
Tɪᴍᴇ sᴘᴇɴᴛ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ /𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 / ¹
FanfictionFolytatás: 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 / 𝑀𝑎𝑥 𝑉𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 II / Alexis Cherwood és Max Verstappen. De hogy kapcsolódik egymáshoz ez a két név? Vagy miért? Alexis munkát kap a Forma1-nél. Max híres Forma1-es autóversenyző. Már a me...