Csoda szép

2.9K 126 11
                                    

𝔸𝕝𝕖𝕩𝕚𝕤 𝔽𝕒𝕚𝕥𝕙 ℂ𝕙𝕖𝕣𝕨𝕠𝕠𝕕

Landoval szinte a délután hátra levő részér végig átbeszéltük. Jól esett valakinek elmondani és nem magamban tartani, plusz adott egy-két jó tanácsot is a fiú. De nem csak Maxről és rólam volt szó, hanem arról is, hogy ezen a hétvégén mit szeretne, majd elérni Lando. Carlossal is sokat beszélgettem és, mint kiderült ő is nagyon jó fej.

^^

Most a szobámban vagyok, és az erkélyről nézem a magyar tájat. Nagyon szép, csak azt nem értem, hogy akik itt laknak, hogy bírják ezt a hőséget még este hat óra tájékában is. Miközben ezen gondolkodtam kopogtak az ajtón.

-Szabad!-kiáltottam miközben beléptem az erkélyről és behúztam az ajtót. A szoba hűvös levegője igazi áldás volt most számomra.

-Szia, bejöhetek?-köszönt Max. Meglepetten fordultam felé.

-Szia Max, persze gyere csak. Mi újság?

-Nincs semmi különös, unatkoztam és gondoltam megnézem, te mit csinálsz.-rántott vállat.

-Nem rég értem vissza szóval semmi tartalmasba nem kezdtem.

-Merre voltál, ha szabad kérdeznem.

-Landoval beszélgettem.

-Az jó.

Ezután beállt csend, de nem az a kínos, hanem az a kellemes. Nem zavarta egyikünket sem. Max az ágyamon feküdt, amíg én egy kényelmes fotelben ültem. A Nap még mindig tűzött, de túlzottan unatkoztam, ezért az ülőalkalmatosságból felkelve magamhoz vettem a napszemüvegemet és a baseball sapkámat, majd egy kisebb díszpárnáz a csukott szemű Maxnek dobtam, hogy szóljak, neki lelépek valamerre.

-Igen?-ült fel kissé kómásan.

-Elmegyek valamerre sétálni csak szólni akartam, hogy ne keressetek.-bújtam bele a cipőmbe.

-Várj meg én is jövök.-állt fel.

-Nem kell. Látszik, hogy fáradt vagyok, pihenj inkább.

-Nem vagyok fáradt. Adj 2 percet és mehetünk.

-Oké.

A liftben állva a hűvös falnak döntöttem a fejem és megpróbáltam felkészülni a kinti hőségre.

-Hova szeretnél menni?-kérdezte.

-Egyszer már voltam, de akkor nagyon kicsi voltam, és megvannak azok a helyek, ahol voltunk és szeretném azokat megnézni.-magyaráztam a pilótának.

-Mikor voltál itt?

-Azt hiszem 6-7 évesen. Anyának volt egy ügyfele, aki magyar származású volt és anyának felkeltette az érdeklődését ez az ország, így hát eljöttünk ide akkor.

-Biztos jó lehetett. Én idén már voltam itt egyszer május elsején. Akkor pontosan nem tudom miért, de ilyen autós felvonulás szerűség volt és mennem kellett pár kört. Rengetegen voltak. Nagyon jó volt és mindenki nagyon kedves volt. Megtetszett ez a hely.

-Hallottam már erről. Egyszer, majd megnéznék egy ilyet.

-Majd jövőre eljövünk és megnézheted.-nevetett.

-Oké.-mosolyogtam.

-De akkor most hova is menjünk?

-Van egy sziget, aminek hirtelen nem tudom a nevét, de elég felkapott turista látványosság és megnézhetnénk azt, ha van kedved.

Tɪᴍᴇ sᴘᴇɴᴛ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ  /𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 / ¹Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon