Nevek

1.8K 76 2
                                    

𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏

Faith nem sokára 8 hónapos lesz és júnios óta szimte minden versenyen részt vesz. Több, mint egy éve vagyunk együtt aminek nagyon örülök még ha nem is volt döccenő mentes és meglepetés nélküli. Nathaniel amikor megtudta, hogy a húga terhes, azt nem úsztam meg monokli nélkül, de azóta már megbékélt úgy ahogy. Az én családom jól fogadta és Vic teljesen bezsongott, hogy majd babázhat.

- Max, nem láttad valahol a neszeszeres táskám? - kérdezte Faith miközben besátált a hálószobánkba. Jelenleg Bahrainban vagyunk és itt 2 hetet leazünk, mert 2 verseny is lesz.

- Nem, de miért, mit keresel? - keltem fel.

- Egy hajgumit, mert megsülök. - nézett rám zöld szemeivel.

- Nem tudom hol van, de itt van egy tessék. - húztam le a csuklómról egy lila hajgumit.

- Ahh köszönöm ezzel az életem mented meg. - puszilt arcon és elvette a hajgumit.

- Nem fonhatom be a hajad? Mármint csak akkor ha van hozzá türelmed és nem zavarna. - húztam közelebb magamhoz.

- De persze befonhatod, szeretm ha megcsinálod úgy. - mosolygott fel rám.

- Szeretlek és te vagy a legjobb dolog az életemben. - fogtam két kezem közé az arcát.

- Én is szeretelek Max és ez nálam is így van. - mondta csillogó szemekkel.

- Ennek nagyon örülök. - nyomtam egy puszit a homlokára. - Na gyere. - ültettem le az ágyra és kibontottam a haját.

- Már várom, hogy otthon legyünk, mert a gyerek szobát is meg kéne csináljuk lassan. - mondtam.

- Persze lassan neki kéne állni. De engem még mindig jobban izgat, hogy fiú vagy lány lesz-e.

- Te nem akartad megtudni a nemét egészen szülésig szóval....

- Jó van nem kell mindenért kötekedni. - csapta mag a combom.

- Na asszony van még 3 verseny had maradjak épségben, ne ütögess. - nevettem.

- Jajj ne hisztizz már, meg se érzed. - mondta és fogadni merek, hohy a szemeit is forgatta. Épp nyitottam a szám, hogy reagáljak valamit amikor kopogtak.

- Gyere, nyitva van. - kiáltottam ki.

- Sziasztok. - köszönt Charlotte.

- Szia, mizu? - kérdezte Faith.

- Az előbb futottam össze a csapat orvosotokkal és arra kért, hogy szóljak egy fél óra múlva mind a kettőtöket vár tesztre és utána Lexin is elvégezné a rutin vizsgálatokat. - mondta.

- Köszönöm, hogy szóltál akkor ott leszünk. - ejtettem meg egy mosolyt miközben felpillantottam rá, majd folytattam Faith hajfonását.

- Nem tesz semmit, de megyek Charles már biztos vár. Jó lesz a hajad anyu. Sziasztok. - kacsaintott és kiment a szobából.

- Imádom ezt a csajt. - nevetett Faith.

- Elhiszem. - mosolyogtam. - Kész vagyok. - szólaltam meg egy pár pillanattal később.

Tɪᴍᴇ sᴘᴇɴᴛ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ  /𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 / ¹Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ