𝙰𝚕𝚎𝚡𝚒𝚜 𝙵𝚊𝚒𝚝𝚑 𝙲𝚑𝚎𝚛𝚠𝚘𝚘𝚍
Tegnap semmit nem aludtam ebben igaza volt Maxnek, mondjuk neki elég sok dologban van igaza. Egész este gondolkodtam és rájöttem, hogy abszolút feleslegesen akadtam ki ennyire és nyugodtan is megbeszélhettük volna, ahelyett, hogy hisztiztem és még több feszültséget keltettem.
Miután tudtunk egy kicsit beszélni elaludtam, de pár órával később már ébren is voltam. Max még nyugodtan aludt mellettem és nem akartam felkelteni. Gondolom az este ő sem aludt valmi fényesen a padlón, bár vittem ki neki egy takarót és egy párnát, hogy annyira ne legyen kényelmetlen neki, ha már ott aludt el.
^^
A konyhában állva azon gondolkoztam, hogy mit tudnék főzni valamit ebédre és végül arra jutottam, hogy csinálok spagettit, mivel Max szereti azt és valami krém levest mellé. Asiha egész végig ott volt mellettem. Nagyon szeretem ezt a kutyát és nagyon hálás vagyok Maxnek, hogy haza hozta. Egy ismerősének volt huskyja és ott született több kölyök is, de nem kellett nekik, ezért körbe kérdeztek, hogy kell-e valakinek és Max egy nap csak egy pici kutyussal állított haza. Először annyira nem voltam oda az ötletért, de aztán nagyon örültem neki és azóta el sem tudom képzelni a napjaimat nélküle.
^^
11 felé Max is felkelt, majd délután Charles is át nézett hozzánk, de nem maradt túl sokat max egy órát, mert Charlott hívta őt. Miután elment folytattuk a sorozat nézést, de egy idő már a szobánkban néztük.
𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏
-Szerintem itt az egésszel van valami gáz. Mindenki furcsa. Itt valami nem okés.-mondta Faith.
-Könnyen előfordulhat.-mondtam. Ezután egy ideig csöndben voltunk, amilor valami furcsa zajt hallottam lentről.
-Aisha itt van?-kérdeztem Faithet.
-Igen. Itt van az ágy mellett. Igaz Aisha?-kérdezte a kutyától, aki válaszul csak vakkantott, vagyis morgott egyet, bár azt sem valami hangosan. Biztos aludt.
-Egy perc és itt vagyok csak hallottam lentről valaki furcsa hangot.-keltem fel.
-Mi?-ijedt meg.
-Nincs semmi baj. Nyugi Kicsim. Megnézem mi volt ez, szeritem csak a szél az vagy vagy valami leesett.-mondtam.
-Várj meg.-kelt fel.
-Maradj itt. Nem lesz baj.-mondtam, de csak a falnak beszéltem. Faith mögöttem jött csendben. A lépcsőn halkan mentünk le. Semmi olyan dolog nem volt nálam, amivel ütni lehetett volna. Faith szaporán lélegzett és ezt tisztán lehetett hallani. Mielőtt leértünk volna nyugtatás féle képp magamhoz öleltem. Mivel nem volt még olyan sötét, ezért tisztán láttam, hogy valaki járt itt vagy még itt van. Megfordulva mutattam Faithnek, hogy menjen fel, de nem igazán törődött ezzel inkább jött utánam. Halk hangokat hallottam, amikor véletlenül bele rúgtam valamibe és ez bizony hangos volt. Hallottamy ahogy csapódik egy ajtó, majd már semmi féle hangot nem hallottam. Faith mögöttem a hátamra tette a picic kezeit és úgy lesett ki mögülem. Feltételezem, aki itt volt már el is ment, ezért a felkapcsoltam a lámpákat. Óriási feldordulás volt mindenhol és egy felirat a falon piros festékkel, ami még folyt le. A hátsó ajtón volt egy kisebb kár, de most nem igazán érdekelt csak az, hogy ki volt itt és miért. A bútorokat és a falat rendbe tudjuk hozni.
ESTÁS LEYENDO
Tɪᴍᴇ sᴘᴇɴᴛ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ /𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 / ¹
FanficFolytatás: 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 / 𝑀𝑎𝑥 𝑉𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 II / Alexis Cherwood és Max Verstappen. De hogy kapcsolódik egymáshoz ez a két név? Vagy miért? Alexis munkát kap a Forma1-nél. Max híres Forma1-es autóversenyző. Már a me...