7.

1.9K 103 6
                                    

Doufám, že vám nebude vadit špetka Larryho na konci... :3

Hodiny utíkaly a venku začaly létat blesky. Všichni jsme šli podle plánu. Jednotky v civilu pročesávaly okolí a my byli v obýváku. Já s Jacobem po zuby ověšení zbraněmi, kluci obalení neprůstřelnými vestami.

Když se začalo stmívat, doplazili jsme se do pokoje s nejvíce okny - do posilovny. Všichni jsme se přitiskli ke zdím.

Byli tu s námi dalších pět vojáků. ,,Letty, máme termo kamery. Přesně dvě, jak jsi chtěla." oznámil mi Jacob.

,,Fajn. Jdem na to. Jaku, jsi připravenej?" zeptala jsem se. Jen přikývl.

,,Kluci, víte co dělat?" zeptala jsem se. Také přikývli a já se usmála. ,,Dáme to," povzbudila jsem je.

Pak jsme se s Jacobem vydali ven. Nasadili jsme si brýle s termo kamerami a jen jsme doufali, že je nemá i ten zmetek. Ale termo kamery jsou pouze u vojáků a policie, a tam jsou přísně hlídány. Takže to je díky bohu nepravděpodobné, jinak by šel celý náš plán do háje.

Šli jsme hustými křovinami směrem do lesa, v ruce samopaly. Blesky osvětlovaly les i naše siluety.

Jake najednou vystřelil pistolí s tlumičem do vzduchu, a to byl signál, že ho našel. I já za chvíli uviděla, přes jakési brýle té kamery, zelenou siluetu běžící pryč. V ruce měl zbraň.

Vydali jsme se za ním. Neustále se ohlížel a zrychloval. Probíhali jsme mezi stromy a jednotka nám byla v patách.

,,Nestřílet, jsou tu stromy!" křikl Jake do vysílačky. ,,Alfa vpravo, Bravo vlevo, Charlie zkusí nadběhnout, ostatní za námi!" zavelela jsem a jednotka udělala vše podle mých pokynů.

Utíkali jsme dál, ale předem jsme věděli, že nám uteče. Začal se nám ztrácet a pak už jsme ho neviděli ani přes kameru.

,,Pane?" ozval se jeden udýchaný voják z týmu Delta. ,,Jo?" pobídl ho Jake. ,,Proč jste zakázal střílení? Mohli jsme ho dostat hned!"

Jake si povzdychl. ,,Stromy, vojáku. Kulky by se zarývaly nebo odrážely od stromů. Zbytečná zranění, zbytečné plýtvání munice. Tohle bys měl vědět," napomenul ho Jake. Pak se o tom bavili dál, ale já stahovala týmy, jelikož se prostě střelec vypařil...

Vrátili jsme se do vily a našli kluky nahrnuté v koupelně. ,,Zabili jste ho?" vyjekl Louis, když jsme na ně posvítili baterkou, protože vypadl proud, jak jsme předpokládali - proto ty svíčky a baterky a zapalovače a to všechno.

,,Ne Lou. Utekl. Ale teď ví, že má proti sobě armádu. Je zastrašený, když nebude hloupý, nic si už nezkusí," řekla jsem a kluci začali pomalinku vylejzat z vany, kde byli doteď nahňoucaní.

Po zbytek večera jsme se ještě snažili nějak ukrývat. Nakonec jsme usnuli vsedě, opření o zeď. Tedy alespoň já (Jake držel hlídku), protože jsem byla unavená po běhu lesem.

****

,,Harry! Jestli se vzbudí a najde tě, jak na ni šaháš, bude si myslet..."

,,Co? Hej co... Harolde pusť mě!" zapištěla jsem, když jsem se probudila v Harryho náruči.

,,Uklidni se, chtěl jsem tě odnýst do postele. Spát opřená o zeď podle mě není moc pohodlný..." vysvětlil a postavil mě na zem.

,,A kolik je?" zamumlal Jacob a pomalu se zvedl ze země, ale tíha uniformy ho zase stáhla zpátky na zem. Asi taky na chvilku vytuhnul.

,,Půl sedmý ráno. Taky jsme vytuhli, až na chudáka Liama," odpověděl Niall. Podívala jsem se na Liama a skutečně - pod očima měl obří kruhy a koukal do blba.

,,Dneska máme rozhovor sakra!" vyjekl Zayn.

Zamračila jsem se. ,,Nevím, jestli je to dobrý nápad," zavrtěla jsem hlavou.

,,Dobrej nebo špatnej, tak jako tak tam musíme," řekl Liam. ,,I když si nám nechce," dodal.

Povzdychla jsem si. ,,Fajn... Tak na sebe hoďte nějaký oblečení a jedem. Nechám to tady - zatim co budem pryč - prohledat, jestli tu nejsou štěnice nebo tak. A hlavně... Nikomu ani muk o tom dopisu. Nesmí se to dostat ven, jasný?" kluci přikývli. ,,Fajn. Tak honem. Bohyb. A bacha na okna! Jaku? Zavoláš Lucasovi a Barneymu, ať to tu prohledaj," dala jsem povely a šla nahoru za kluky.

Vešla jsem hned do prvního pokoje.

,,Otázka... Bílý nebo černý?" zeptal se Zayn, když jsem vešla právě do jeho pokoje. Byl bez trika a já začala netaktně zírat na jeho svaly. ,,Ehm?" odkašlal si a já odtrhla pohled od jeho těla. Zayn se culil a já musela sklopit pohled, protože se mi do tváří nahrnula krev. Co se to se mnou děje?

,,Tak asi to černý," pokrčil rameny, když jsem neodpovídala. ,,Přišla jsi sem z nějakýho určitýho důvodu, nebo ses přišla podívat na můj bordel v pokoji?" zeptal se, zatímco se oblékal do trika.

,,Zeptat se, jestli nepotřebujete pomoct," vykoktala jsem.

,,Zajímavý. Když jsem potřeboval poradit s výběrem trika, mlčela jsi," uchechtl se. Jen jsem vzhlédla a byla překvapena, jak byl najednou blízko. Podívala jsem se mu do očí a začala se v nich ztrácet. Měl je dokonale hnědé a tak krásně tmavé! Jako čokoláda. Jako...

,,Zayne, pohni zadkem a...," Niall se zastavil uprostřed věty, když nás spolu takhle viděl. Jen jsem sebou škubla a o krok od Zayna odstoupila. ,,Vau... Chci říct. Nerad rušim, ale Jacob už nás shání. Dneska máme nabytej program," dokončil Niall větu. Zayn přikývl a já tedy vyšla z jeho pokoje.

,,Harry, nešij sebou. Budeš to mít ještě horší než normálně!" řekl Louis a upravoval Harrymu jeho neposedné vlasy. Nechápu, co Louis tak blbne, vždyť jedem k Lou. Ta je přece upraví, no ne?

Harry však Louisovi celou dobu upřeně koukal do očí a za zády, kde měl spojené ruce, si nervózně hrál s lemem trika. Nadzvedla jsem obočí a schválně je dál s pobaveným výrazem pozorovala. Nikdy jsem ještě Harryho neviděla v rozpacích. Ale to mi bylo jedno. Spíše mě udivovalo, kdo ty rozpaky způsobil.

Když si Louis všiml, že na něj Herry kouká, zaculil se a s mírným začervenáním sklopil pohled, což Harryho přinutilo taky se uculit.

V těhlech věcech se nevyznám, nám vytloukali lásku z hlavy už od začátku vojny (ale já to stejně už porušila, protože mám kluky ráda), ale tohle sakra nevypadá jen jako dva nejlepší kámoši...!

----------

Tak jo, tady se už něco dělo... :) Co myslíte?

Samozřejmě, že Harry a Louis jsou jen dva nejlepší kamarádi. Co tě to napadá, Letty?! :'D

P. S. - Nevadí ten Larry?

P. P. S. - VESELÉ VÁNOCE MILÁČCI! :* AŤ VÁM JEŽÍŠEK NADĚLÍ (řekla bych dá, ale Jenny by to mohla špatně pochopit, že ségra?! :P ) POD STROMEK HODNĚ DÁRKŮ A HLAVNĚ!!! --> PŘEJI HODNĚ ÚSPĚCHŮ DO ROKU 2015! :3 LOVE YOU!

Army Guard || 1DKde žijí příběhy. Začni objevovat