17.

1.3K 84 8
                                    

Upozorňuji vás, že tenhle díl se mi nepovedl a podle mě je to nehorázná blbost.

Ležela jsem v posteli, vedle mě byl Zayn. Nuda nás dokopala k puštění nějakého filmu.

,,Je to depresivní," zamumlal Zayn.

,,Jmenuje se to Mafiánka. Už ten název je depresivní," podotkla jsem.

,,Ale ne tolik, jako ten film sám o sobě," dohadoval se.

,,Ale...," chtěla jsem říct něco dalšího, ale znemožnily mi to Zaynovy rty.

,,Co to vypnout?" zeptal se a já se uchechtla. ,,Beru to jako souhlas," dodal a vypl film. Notebook dal na zem a pak se bleskově přisál na mé rty.

Zamotala jsem mu ruce do vlasů a občas zatahala. Jeho jazyk vplul do mých úst a ruce mi vyhrnovaly tílko...

****

,,Letty!" vzbudil mě vyděšený hlas Jacoba. ,,Dělej, poplach! Zayne, vstávej! Musíme zmizet, hned!" řekl.

Vystřelila jsem na nohy a ignorovala to, že mě teď Jacob viděl nahou a rychle jsem na sebe hodila oblečení, stejně tak Zayn. Jacob zatím strkal notebooky a jiné přístroje do pouzder a následně je strkal do batohu.

Do pokoje vtrhli kluci a Linn. ,,Kde teď je?" zeptala jsem se Jacobava popadla svůj batoh.

,,Máme jen chvilku. Byl zaznamenán kamerou kus odsud. Musíme pryč. Máme asi tak... Pět minut," řekl Jake a já přikývla.

,,Linn, pohni. Jedeš taky," křikla jsem na zírající Linn a popohnala ji. Konečně se rozpohybovala a následovala nás.

Naházeli jsme kufry a batohy do aut a stejně jako před tím jsme se rozdělili do dvou skupin.

,,Hlavně klid," zamumlala jsem a kluci nasedli do aut. Taky jsem nasedla a nastartovala.

Pak už jsme jen vypálili vpřed a krouhali zatáčky.

***

,,Je pryč. Setřásli jsme ho," řekl Jake a rozprostřel mapu po kapotě mého Hummeru. ,,Díky bohu, " řekl.

,,Ale zjišťovat kde je můžeme jen když se k nám přiblíží na určitou vzdálenost, žejo?" ujišťovala jsem se a nechala se zezadu obejmout Zaynovýma rukama.

,,Jop," přikývl Jake.

,,Každopádně... Vrátíme se do Londýna do vily a tam se rozhodnem, co dál. Nahnali jsme teď trochu času, takže... Snad to bude v pohodě. Takže, teď jsme tady...," mumlal si Jacob něco pro sebe a jezdil prstem po mapě. ,,Jo. Tak jedem," zvolal a my se zabručením zase naskákali do aut...

Jo a chci vás ještě taky upozornit, že už budem brzo končit. Pravděpodobně už někdy za dvě kapitoly. Jen abyste to věděli :) . A omlouvám se za krátkou kapitolu...

Army Guard || 1DKde žijí příběhy. Začni objevovat