Když jsme skončili, konečně jsme měli volno. Společně jsme si dali oběd a kluci se pak zamaskovali a vydali se do ulic slunné Francie. Až na Zayna, který byl se mnou. Jacob šel s nimi jako bodyguard, takže jsme byli se Zaynem dalo by se říct sami.
,,Proč si mě lidi furt představujou jako badboye?" zeptal se Zayn a dál mě hladil ve vlasech.
,,Nejspíš protože... Nevím, působíš jako tajnůstkář. Ještě ten vzhled, obzvlášť když si na sebe vezmeš černý oblečení... A pak jsi prostě sexy badboy." řekla jsem.
Zayn se usmál. ,,To se ti líbí, vojando?" povytáhl obočí.
Víc jsem se k němu nahnula. ,,Ani nevíš, jak moc..." zašeptala jsem mu smyslně do ucha. Nemohlo mi uniknout jeho zachvění.
Přitáhl si mě k sobě a přisál se na mé rty, při čemž si mě vyhoupl do klína. Štěstí, že jsme na posteli... Nejdříve mě líbal něžně, ale pak se začalo stupňovat jak tření, tak vzrušení mezi námi.
Jeho ruce bloudily po celém mém těle. Jeho jazyk si probojoval cestu do mých úst a hbitě je prozkoumával. Převalil si mě pod sebe a rukama, které měl vedle mé hlavy, se podpíral, aby mě nezalehl.
Jeho šikovné ruce mě vysvobodily z tílka a legín sahajících mi pod kolena. Abych nebyla pozadu, přetáhla jsem mu triko přes hlavu. Následně jsem mu stáhla i kraťasy.
Jeho dlaň putovala po mém stehně nahoru k zadečku, ale pak zahnula trochu jiným směrem a začala mě hladit na vnitřní straně stehna, z čehož se mi zrychlilo dýchání a moje ústa občas opustil slastný sten. Ten ale tlumily jeho dokonale tvarované rty.
Brnění prošlo celým mým tělem, když jeho prsty zapluly pod kalhotky a dotkly se mě tam. Uslyšela jsem jeho tiché uchechtnutí, ale dál jsem už nevnímala nic jiného než jeho prsty pohybující se kolem mého vchodu. Následně jsem zalapala po dechu, když do mě jeden vsunul. Zaryla jsem mu nehty do zad a snažila se si zvyknout na počáteční bolest.
Nejsem sice panna, ale jelikož jsem tohle nezažila už hodně dlouho, moje tělo si muselo na nápor zvyknout.
Zayn přesně poznal, kdy mě bolest přešla a začal prstem pohybovat. Po chvíli přidal další a já se za nedlouho zmítala v oněch příjemných křečích. Pak ze mě kalhotky sundal spolu s podprsenkou.
Hladově jsem se vrhla na jeho dokonalé rty a prsty mu zapletla do vlasů. On si zatím sundával poslední kus oblečení, co na něm bylo.
Na chvíli jsme se od sebe odtrhli a já sjela pohledem dolu na jeho poklad. Doslova. Za takové nádobíčko by se nemusel stydět kdejaký pornoherec. Na chvíli jsem zapochybovala, jestli se do mě bude vůbec vejít...
,,V pohodě?" vytrhl mě z myšlenek jeho hlas a já jen s úsměvem přikývla. ,,Budu opatrný, i když předpokládám, že panna nejsi. Jsi strašně úzká," špitl a já se začervenala. Mám to brát jako kompliment?
,,Jo. Děkuju ti," přikývla jsem.
Po chvilce jsem opět ucítila dotek tam dole a následně i tlak, který mi zprvu vehnal slzy do očí. A to měl na sobě kondom... Zvláštní. Ani jsem nepostřehla, že si ho vzal.
Počkal, než si zvyknu a pak se rozpohyboval. Omotala jsem mu nohy okolo pasu a užívala si jeho doteky. Za nedlouho naše ústa opouštěly steny a občasné nadávky. Bylo to dokonalé. Přesně věděl kdy co dělat, kdy přidat, kdy ubrat. Byli jsme dokonale synchronizovaní.
Netrvalo dlouho a já pocítila škubání v jeho pokladu a výkřik mého jména, což dovedlo k vrcholu i mě.
Zrychleně jsme dýchali a snažili se popadnout dech. Odmotala jsem od něj nohy a on ze mě vystoupil. Zvedl se a šel vyhodit kondom, zatímco já unaveně ležela se zavřenýma očima.
Zayn ke mně přišel, přetáhl přes nás pokrývku a já se přitulila k jeho zběsile se zdvihající hrudi.
,,Miluju tě, Letty," špitl.
,,Já tebe, Zee," odpověděla jsem unaveně.
Nic jsme pak neříkali. Byli jsme oba příliš vyčerpaní na to, abychom dokázali odlepit teď už suché rty a vydat nějakou hlásku.
Po chvilce jsme oba usnuli...
-------
Huh, tak jo. Tady to máte :D . Podle mě to neumím dobře popisovat... Ale snad se vám kapitola líbila. Pomohly by mi komenty, opravdu :)
Přeji hezký den plný dvojsmyslných narážek a perverzních hlášek (že Jenny? :P)
:'D , LY <3- Michelle :*
P. S. - Do konce Army Guard zbývá už jen 5 dílů... :/ Nojo, co čekat u short story? :D
ČTEŠ
Army Guard || 1D
FanficLetticia Ramondová, dvacet jedna let. Její jméno není příliš známé, její povolání nesedí k jejímu pohlaví. I přes to, že je žena, patří mezi špičky. Doposud si práci v armádě užívala, ale pak nestane událost, která ji donutí postarat se o pět hvězdi...