,,Odkud vlastně jsi, Linn?" zeptala jsem se a podala jí sklenku vody, o kterou mě požádala.
,,No... Narodila jsem se v Kazachstánu, ale už od mala žiji v Anglii. Přestěhovali jsme se tam s matkou takřka hned po mém narození," vysvětlila.
Přikývli jsme. ,,Tady," řekl Zayn a podal mi led na mé naražené klouby. Další pytlík podal Jakovi a ten si ho připlácl k rameni. Divím se, že ho nemá vykloubené...
Unaveně jsem se opřela o Zayna stojícího za mnou. Omotal kolem mě své ruce a opřel si bradu o mou hlavu. Zavřela jsem oči.
Když jsem je znovu otevřela, ležela jsem v Zaynově objetí a do pokoje prosvítaly paprsky slunce. Kdy jsem zase usnula?
Zavrtěla jsem se a víc se uvelebila na jeho rozpálené hrudi.
,,Dobré ráno," uslyšela jsem za sebou hlas. Otočila jsem se a uviděla protahujícího se Nialla. Promnul si oči a vyskočil z postele. Když vyskočil, uviděla jsem, že vedle něj ležela Linn a u postele byl kufr. ,,Chcete kafe?" zeptal se a těknul očima z jedné na druhou. Jen jsme obě přikývly.
Niall pak odešel a Linn šla do koupelny. Nadzvedla jsem hlavu a podívala se na Liamovu postel, ale Li tam nebyl. Trochu mě to znepokojilo, jsem zvyklá, že jsou kluci vždycky v chumlu.
Vymanila jsem se ze Zaynovy náruče a dala mu polibek na rameno. Jeho rty cukly nahoru a jeho ruce mě bleskově chytily a svalily mě k sobě.
,,Jsem sice spáč, ale ne takový, aby mě nedokázal probudit Niallův ranní hlas," uchechtl se a políbil mě.
,,Aha... A já už si fandila, že řekneš, že to byly moje rty to, co tě probudilo..." řekla jsem a předstírala jsem zklamanost.
,,To samozřejmě taky," usmál se.
,,Musim jít zkontrolovat ostatní. Kde je Li?" zeptala jsem se, vyskočila jsem na nohy a následně se začala oblékat do oblečení, jelikož jsem spala jen ve spodním prádle.
,,Potkal Sophie, takže pravděpodobně bude s ní," zamumlal Zayn.
,,Kdo je Sophie?" zeptala jsem se zmateně.
,,Jeho kamarádka. Dlouho se neviděli," odpověděl místo Zayna Niall, který nesl plato s několika kelímky kávy.
Přikývla jsem. ,,Tak zatim," mávla jsem na kluky a vyšla jsem z pokoje.
Šla jsem zkontrolovat Harryho a Louise.
,,Dobré ránko!" zvolala jsem a ztuhla v pohybu. ,,Kluci?" zavolala jsem. Ticho. Najednou kluci vyskočili z koupelny, která byla za mnou a vybafli na mě. Instinktivně jsem se otočila a už chtěla použít chvat, co mě naučil Jake (jeho vlastní vynález), ale včas jsem zabrzdila. ,,Blbečci," sykla jsem na ně a oni se jen dál řehtali. Raději jsem odešla.
Vyběhla jsem schody do patra, kde mám pokoj já s Jakem a vešla do něj.
,,Ahoj," vydechla jsem.
,,Čau," zamumlal zamyšleně a dál zíral do tabletu.
,,Co je? Nebezpečí?" přiběhla jsem k němu vystrašeně.
,,Ne. Jen nevím, co by mohlo bejt tohle," řekl.
,,Pix words? Jacobe... Já budu mít infarkt kvůli tobě!" vyjekla jsem a strčila do jeho zdravého ramena.
,,Je to jasná vačice!" ignoroval mě.
,,Opposum ty inteligente," vydechla jsem už klidně a přešla jsem ke svému kufru, z kterého jsme vytáhla osušku, šampon a sprcháč.
Zalezla jsem do koupelny a strávila tam asi hodinu.
Když jsem vyšla, byla jsem jak znovu zrozená. Jacob ke mně stál zády a jen v boxerkách. Potichu jsem se ďábelsky zašklebila a zatočila osuškou ve vzduchu, aby se srolovala. Pak jsem se napřáhla a švihla Jacoba přes zadek.
Zapištěl jak holka. ,,Já tě zabiju!" vykřikl a já se svým záchvatem smíchu začala utíkat pryč z pokoje.
Na chodbě jsme se srazila s Liamem a nějakou holkou. ,,Ježiš, pardon," vyjekla jsem a dostala další výbuch smíchu.
,,Ty jsi fakt blbá," zakroutil hlavou Jacob a zastavil se.
,,Ehm, tohle je Sophie. Udělali jste na ni jistě skvělý dojem..." řekl Liam ironicky a dívka - Sophie - se zasmála.
,,To je v pohodě. Ráda vás poznávám," natáhla ke mně ruku a já si s ní potřásla. Vypadala mile.
,,Jsem Letty a tohle je Jacob," ukázala jsem na svého kamaráda. Sophie přikývla.
---
Vím, celkem o ničem a nudný... Ale brzo vám to vynahradím zase nějakou akcičkou ;) :)...
ČTEŠ
Army Guard || 1D
Fiksi PenggemarLetticia Ramondová, dvacet jedna let. Její jméno není příliš známé, její povolání nesedí k jejímu pohlaví. I přes to, že je žena, patří mezi špičky. Doposud si práci v armádě užívala, ale pak nestane událost, která ji donutí postarat se o pět hvězdi...