12.

1.7K 108 4
                                    

Asi hodinu jsme si normálně povídali, než jsem se dostala do palby jeho zvědavých otázek.

,,A co ty a Jacob?" zeptal se.

,,Co by?" zeptala jsem se nechápavě.

,,Nikdy mezi vámi nic nebylo?" zeptal se s pozvednutým obočím. Připadala jsem si jako při výslechu u rodičů...

Zavrtěla jsem hlavou. ,,Ne. Nikdy," odpověděla jsem.

,,A cítíš k němu víc než přátelství?" zeptal se zase. Co je to za otázky?

Vykulila jsem oči. ,,Ne!" vyjekla jsem.

,,A ke mně?" pozvedl i druhé obočí. Otevřela jsem pusu, že něco řeknu, ale mé hlasivky nevydaly žádný zvuk.

Ovšem moje oči zareagovaly jinak, než jsem chtěla. Zayn byl bohužel docela dost blízko a moje oči přeskočily z těch jeho na jeho rty.

Což samozřejmě Zayn zaregistroval a trochu se přiblížil. A já se už nedokázala kontrolovat. Jakmile byl v trochu větší blízkosti, hladově jsem se na něj vrhla.

Možná v tom měl svůj podíl i alkohol, protože bych to jinak asi neudělala. Ale teď mi to všechno bylo u onoho místa. Soustředila jsem se jen na jeho rty a ruce, které se kolem mě omotávaly a tiskly si mě k Zaynovu tělu víc a víc.

Jeho rty byly typicky chlapské. Drsné, ale vlastně i přesto celkem jemné.

Zayn si mě přitáhl do klína a já na něm seděla obkročmo. Jeho ruce mi zajely po stehnech nahoru pod šaty.

,,...kámoši. To je prostě hus..." uslyšeli jsme hlasy. Okamžitě jsem od Zayn odskočila a provinile hleděla do země.

,,Co to sakra?" vyjekl Niall zmateně.

,,Nic," řekla jsem a odkočila.

,,No... Tak tomu nevěříme," řekl Liam a svalil se na svou postel.

,,Věděl jsem, že už od začátku jsou na sobě hodně závislí. Jen jsme netušili, že až takhle," řekl Niall a sedl si na svou postel.

Pohnula jsem se a sedla si vedle Zayna, který se usmál a objal mě rukou.

,,No? Takže?" zeptal se Liam.

,,Ehm. Nic," řekla jsem zase.

,,Hele vy dva," řekl Niall. ,,Byli jsme i za Jacobem a taky tam někoho měl. Začínám si myslet, že se všichni snaží zatajovat nám vztahy!" dodal nespokojeně.

,,Ale no tak..." zakroutil Zayn očima. ,,Tak to není,"

S údivem jsem zjistila, že začínám usínat. Dnešek byl vyčerpávající. Kluci se tam ještě pořád dohadovali, ale já začínala slyšet jejich hlasy pouze vzdáleně, až jsem je neslyšela vůbec.

***

Probudila jsem se v cizím pokoji. Zamrkala jsem a rozhlédla se kolem.

,,Dobré ráno," řekl Liam. Moment...

,,Zayn šel pro kafe a Niall si šel zaplavat do bazénu," vysvětlil. ,,A neřikej mi, že si nepamatuješ, že jste se se Zaynem konečně ocucávali," nadzvedl zkoumavě obočí.

Usmála jsem se při té vzpomínce. ,,Neboj. To si pamatuju. Jen... Já tu usnula?" zeptala jsem se zmateně.

,,Ne, našli jsme tě ležet na chodbě, tak jsme tě sem zatáhli," pokrčil rameny a já se zamračila. ,,To byl vtip. Jo, usnulas Zaynovi na rameni, tak ti věnoval svou postel a lehl si ke mně. Bylo to... Doopravdy pohodlné," řekl ironicky a já se usmála.

,,Tak to promiň," omluvila jsem se upřímně.

,,V pohodě," mávl rukou

,,Co je v pohodě?" zeptal se Zayn, který právě přišel. ,,Jo a byl jsem tak inteligentní, že jsem nám objednal snídani," dodal a Liam se uchechtl.

,,Páni, tady voní kafe," zavětřil další příchozí - Niall - a sebral Zaynovi z ruky jeden kelímek. ,,Děkuju," poděkoval a flákl sebou na postel, při čemž na sebe nejmíň čtvrtinu kafe vylil...

**

,,Ty vole Jacobe!" vyjekla jsem, když jsem vešla po pokoje, kde byly zahrnuté závěsy, zavřená okna a vydýchaný kyslík.

Zavrtěl se v posteli. ,,Stacy, nikam nechoď!" zamumlal v polospánku a já zakroutila hlavou.

Došla jsem k oknu a odhrnula závěsy. Pak jsem okna otevřela a nadechla se čerstvého vzduchu.

,,Co děláš?" vyjekl Jake a zabořil hlavu do polštáře, aby nekoukal do světla.

,,Máš hodinu na to, abys tu uklidil ten bordel a hlavně ty nechutný použitý věci ty prase!" řekla jsem a obloukem jsem se znechuceným výrazem obešla použitý kondom.

,,Jasně mami..." zamumlal.

,,Já to ale myslim vážně!" řekla jsem a stáhla jsem z něj peřinu a ihned zaječela, protože jsem tak uviděla jeho nahou prdel.

,,Ty jsi fakt blbá! Takový zvuky po ránu..." řekl s klidem, ale to už jsem zdrhala z pokoje pryč.

***

,,Louisi, Harry, vstávat!" vešla jsem do pokoje.

,,Ještě pět minut, Lottie! Jdi za Fizzy." zamumlal Harrry v polospánku s já se zasmála jeho roztomilé ranní zmatenosti.

,,Ne Harry. Dneska máme plno práce. Honem, nebo zavolám Louise!" řekla jsem varovně. Louis totiž nikde nebyl, ale v koupelně tekla voda, takže byl pravděpodobně tam.

,,Proč jsi tak zlá Gemmo?" zamumlal znovu v polospánku. To je spáč! Dokáže usnout i když na něj někdo mluví...

,,Hazzo, vstávej. Venku zpívaj ptáčci a Sněhurka už v tuhle dobu svolává trpaslíky k obědu, tak dělej ty lenochu," zasmál se Louis a jen s ručníkem omotaným kolem pasu přešel k Harrymu a rozcuchal mu vlasy (ještě víc než je má rozcuchané teď).

Musela jsem se usmát, protože v tu ránu byl Harry na nohou. Nevím co na něj zabralo. Jestli Louisův hlas, Sněhurka a nebo rozcuchání vlasů...

,,Donesla jsem vám něco k jídlu. Za hodinku se sejdeme u mě a u Jacoba na pokoji," řekla jsem, položila jsem jídlo na stůl a odešla jsem pryč.

Army Guard || 1DKde žijí příběhy. Začni objevovat