0.1

1.1K 65 159
                                    

"Pekala,olay şu. Yukarıdan buraya atlayacaksın.
Bu kadar.Ve sonra bizden birisin tamam mı?"
Johnny ukalaca sırıttı. Taeyong hafifçe kafasını sallayarak onu onayladı.
"Hazır mısın?" "Evet." "Pekala yapalım hadi." Johnny Taeyong'u omuzlarından patpatladı.
Jaehyun Taeyong'a dönerek "Bu çok basit,dostum. Ben de seninle atlayacağım." "Burası ne kadar derin?" "Hiç bir fikrim yok. Haydi,öğrenelim."
Önde Jaehyun arkasında Taeyong Demir merdivenlerden kuleye tırmanmaya başladı.
Diğer grup aşağıdan gülerek onları izliyordu. "Evet,Evet!" "Haydi,gidelim!" "Atlayın!"
Taeyong korkarak aşağıya baktı. "Sen bunu yaptın mı?" "Hepimiz bunu yaptık."
"Bu akşam atlamayı düşünüyor musunuz?" Yuta dalga geçerek olayı izlemeye devam ediyordu.
"Üç dediğimde."
"Bir."
"İki."
"Üç."
Taeyong kendini aşağıya doğru bırakırken Jaehyun atlar gibi yapıp Taeyong'u kandırmıştı. Taeyong sert bir şekilde gölete düşerken diğerleri hiçbir şeyden habersiz dalga geçerek gülmeye devam ediyordu.
Ta ki Taeyong'un hareket etmeyen bedeni su yüzeyine çıkana kadar.
"Kahretsin." Doyoung korkuyla Johnny'e baktı.
"Taeyong yaralandı."Haechan yukarıda ki Jaehyun'a bağırdı. "İyi mi?" "Jaehyun, aşağıya gel!"
"Lanet olsun!" "Lanet olsun Johnny!"
"Çocuklar o yaralandı!" Doyoung telaşla diğerlerine baktı. "Haydi dostum." Winwin Jaehyun'a bağırdı.
"Size bunun kötü bir fikir olduğunu söylemiştim."
dedi Doyoung sinirle.
"Onu sudan çıkartın." Jaehyun hızla merdivenlerden inerek gölete atladı.
"Çabuk ol!" "Öldü mü? Ne yapacağız?" gibi soruların ardı arkası kesilmezken Jaehyun Taeyong'un bedenini zorlukla yakalayarak diğerlerine bağırdı.
"Bana yardım edin!" "Onu buraya getirin!" Orada bir boru vardı,galiba ona çarptı." "Onu sudan çıkartın hemen!" "Kafasına dikkat edin."
Güvenlik görevlisi fenerini uzatarak konuştu. "Kim var orada?"
"Doyoung,haydi!" Johnny Doyoung'un kolundan tutarak arabaya doğru koşmaya başladı.
"Merkez,izinsiz giren bazı kişiler var. Buraya bir ekip gönderin."
"Haydi Winwin." Yuta Winwin'i kolundan tutarak götürmeye çalışıyordu Winwin ise hala suda yardım bekleyen Jaehyun ve Taeyong'a bakıyordu.
"Haydi çocuklar kaldırın onu!" "Kollarını bana ver! Tuttum onu. " Taeyong'un bedenini iskeleye çıkardıktan sonra Winwin hızla Jaehyun'a dönerek "Buradan gitmemiz lazım." "Gidin! Çıkın buradan!"
"Haydi Winwin!" Yuta korkuyla etrafına bakıyordu.
"Size bunu yapmayın demiştim." Winwin arabaya binerken saydırmaya devam ediyordu.
"Sakin ol!" Jaehyun Taeyong'u sarstı. Kafasında ki yaradan kan sızmaya devam ediyordu. Diğerleri arabalara binip olay mahalinden kaybolurken siren sesleri duyulmaya başladı. Jaehyun bir süre Taeyong'a baksa da daha sonrasında hızla eşyalarını alarak arabasına koşmaya başladı. Arabaya binip son gaza basarken bir yandan da ağzına ne gelirse söylüyordu. "Lanet olsun! Kahretsin!"
Tam olay mahalinden ayrılırken polis arabası da son gaz pedala abanarak onu takip etmeye başladı.
"Kahretsin!" Jaehyun olabildiğince gaza basarak polisten kurtulmaya çalışıyordu tam atlattım mı diye bakarken önünde ki varilleri farketmeyerek arabanın
Tamponunu sertçe varillere çarptı. Polis hızla arabaya yaklaşarak Jaehyun'a fenerini doğrulttu.
"Ellerini direksiyona koy hemen!"
Jaehyun sinirle elleri direksiyona koydu.

{Bu heyecanlı günümde yanımda olamasanız da mesajlarınızla bana mutluluğu yaşattığınız için teşekkür ederim.🤍}

Trouvaille [Jung Jaehyun]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin