3.Bölüm

486 17 4
                                    

Medya;Hira

Sabah uyandığımda sert bir şeyin üstündeydim gözlerimi tam açıp bir kaç kez kırpıştırdım ve yattığım yere bakınca bunun bir adet Ateş'in göğüsü olduğunu gördüm. Durun bir dakika Ateş'in göğüsü mü? Oha yok artık ya ben dün yerde yat- ah doğru ya rahatsız olduğum için yatağa girmiştim.
Yataktan kalkacağım zaman bir çift el belimi sardı ve kendine doğru çekti
"Ne yapıyorsun ya çeksene ellerini belimden"dedim ama hiç tınlamadan
"Sabah öpücüğü yok mu karıcım?"dedi karıcım mı? "Ateş herhalde başını çarptın ben senin karın değilim" dedim bana bakıp "Ha doğru Emir'in bakıcısı ve benim güzel tutsağımsın"dedi göz devirip yataktan kalkacağım sırada tekrar kendine çekip yanağıma kocaman bir öpücük kondurdu hayır yani sabah sabah noluyor valla her sabah böyle olacaksa ben herhalde yerde yatıp soğuk almayı bile göze alırım.
Emir'in odasına gidip kapıyı açtım Zümrüt teyze yoktu galiba kahvaltı hazırlıyordu Emir'in yanına gidip yanağına sulu bir öpücük kondurdum ilk önce yüzünü butuşturdu sonra bir gözünü açıp bana baktı beni görünce gülümsedi "Günaydın Hira abla" dedi tatlı tatlı gülümserken "Günaydım canım hadi gel kahvaltı yapmaya"dedim tamam deyip banyoya koştu bende aşağı indim merdivenlerin sonuna geldiğimde kapı gürültü ile çalındı ve tanıdığım bir ses duydum "Ya bırak be adam arkadaşımı burada tutuyorsunuz değil mi?"dedi bu Asel'in sesiydi hemen koşup kapıyı açtım ve gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Asel bir adamın üstüne çıkmış  tuttuğu elini ısırıyordu "Asel?"dedim şokla hemen bana bakıp "Hiraa!!"diye bağırdı ve üstüme atlayıp sarılmaya başladı "Ne oldu? Yaralandın mı? Bu öküz sana bir şey yaptımı? Hadi kalk gidiyoruz" deyip kolumdan tuttu tam adım atacakken diğer koluma dolanan eller bizi durdurdu "Nereye böyle?"diye sordu Ateş sert sesiyle korku dolu gözlerle ona bakarken çenesini tutamayıp  "Sanane ya gidiyoruz biz" dedi Asel  "Hira hiçbir yere gitmiyor sen gidebilirsin" dedi Asel kaşlarını çatıp "Telefonuma gizli numaradan arkadaşımı esir aldığınızı yazan bir mesaj geldi ve bu evin adresini verdi ve doğruymuş zaten polis çağırdım" dedi Asel'e sen ne yaptın bakışları atarken siren sesleri gelmeye başladı kapı açıldı  ve  Emir'in sesi geldi "Abi ne oluyor?"dedi Ateş Asel'e kaşlarını çatmış bakarken Zümrut teyzede geldi Ateş Zümrüt teyzeye dönüp "Zümrüt sultan Emir'i içeriye geçir lütfen"dedi Zümrüt teyze dediğini yapıp Emir'in  elinden tuttu ve içeriye girdiler.
Ateş Asel'e dönüp kolundan tuttu ve "Bana bak!!eğer polise bir şey söylersen sana cehennemi yaşatırım!!nereye gidersen git seni bulurum!! Anladın mı?!"dedi Asel yüzündeki korku ile başını salladı sonra polis arabası göründü ve içinden iki polis çıktı bize doğru gelirken Ateş son kez Asel'e kötü kötü bakıp polislere döndü polis "Biz bir numaradan kaçırılma ihbarı aldık ve bu adres verildi" dedi Ateş polise bakıp
"Sanırım yanlış bir anlaşılma oldu" dedi Asel polislere bakip  "Ah evet arkadaşım bana telefon şakası yapmışta ondan biraz panik yaptım" dedi ona şaşkınca bakarken polisler bıkmış bir ifade ile "Lütfen bir daha olmasın böyle boş ihbar yapılınca tehlikede olan insanları kurtaramıyoruz" dedi ve arabaya binip gittiler Ateş kolumdan tutup içeriye geçirdi arkama bakıp  Asel'i tutan adama baktım Asel elinden kurtulmak için debelenirken adam bıkmış bir ifade ile kolunu sıkıyordu salona girdiğimizde Emir yanımıza gelip kucağıma atladı masum yüzünü bana çevirip üzgün üzgün  baktı "Hira abla gidecek misin?"diye sordu Asel'e baktığımda bana meraklı bakışlarla bakıyordu Ateş'e baktım bana tehtid eden bakışlarını yolluyordu "Hayır, asla öyle bir şey olmaz tatlım sen şimdi Zümrüt sultanla odanıza çıkın biz burada bir şey konuşacağız" dedim kafa sallayıp Zümrut teyzenin elinden tuttu ve merdivenleri çıkmaya başladılar gözden kaybolduklarında Ates sert sesiyle "Oturun!"dedi hemen Asel ile yan yana oturduk Ateş ve yanındaki adam karşımızda oturdular Asel bana bakip yanındaki adamı sordu bilmiyorum diyecekken adamdan ses geldi "Ekin"dedi demek adı Ekin ha tanışırken Ateş'in buz gibi sesi salonda yankılandı "Hangi cesur böyle bir şey yapabildi..."

ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin