Medya:Ceren BULUT
Asel ile biraz fazla konuşmuş olacaktık ki saatin akşam yedi olduğunu yeni fark etmiştik ve benim acayip uykum vardı esnediğimde Asel gülüp "Hadi uyu, aslında fazla yemek yemedin ama neyse sabah sana kendi ellerimle yemeğini hazırlarım."dedi bu dediğine gülüp "Senin ellerine kurban hem elinden zehir olsa yerim" dedim Asel bana bir kez daha sarıldı ve odadan çıktı, gözlerim yorgunluktan şişmiş olduğu için kapadım ve uykuya daldım.
Sabah zil sesi ile uyandım kapı açılma sesi geldiğinde doğrulmaya çalıştım ama yaranın acısı ile inledim ve kendimi yatağa attım o sırada kapı açıldı baktığımda bu kişinin üstü başı dağınık Ateş olduğunu gördüm yavaşça bana doğru geldi ve oturdu o sırada sigara ve içki kokusu geldi "Siz Ekinle nereye gittiniz?"diye sordum cevap vermeden sadece yüzüme baktı ve birden dudaklarımda bir baskı hissettim dur bir dakika.
Ateş beni öpüyor
Öpüyor beni Ate-
ATEŞ BENİ ÖPÜYOR!
Onu geri çekmeye çalışırken daha da sokuluyordu en son geri çekildiğinde şaşkınca ona baktım o ise gülerek dudaklarını yaladı "Bundan sonra evden adımını atmak yok sadece Emir ve benimle ilgilen yani iyileştiğinde ben sekreterimi buldum"dediğinde bir şey diyemedim hala öpmenin etkisindeydim birden bu etkiden çıkıp " Kimi aldın sekreter olarak?"dedim "Asel"dediğinde rahatladım sonra kapı açıldı ve içeri Emir girdi iyiki iki dakika önce gelmedi yoksa o manzarayla karşılaşacaktı ve ben fazlasıyla utanacaktım Emir yatağa çıktı ve yanıma uzandı "Minik prens beni özledin mi?"diye sordum gülümseyip birden suratını astı "Hayır" dedi şaşkınca yüzüne bakıp "N-ne neden ?"diye sordum gözlerim dolmuştu bilmiyorum bu beni incitmişti hele ki emir olunca başkaydı
Emir yüzüme baktı ve endişeyle Hira abla ben özür dilerim şaka yapacaktım"dedi benim gibi gözleri dolmuş hatta yaşlar süzülmüştü gülümseyip yaşları sildim "Biliyorum prensim şaka yapıyordun sadece bir an gerçek sandım ve üzüldüm"dedim yüzüme baktı ve gülümsedi alnından öpünce o da yanağınmdan öptü o sırada bizi gülümseyerek izleyen Ateş'e baktım bana baktığında utançla gözlerimi kaçırdım Emir Ateş'e bakıp heyecanla gözlerini açtı bana dönüp"Hira abla sen benim artık yengemsin abim seninle evlenmiş" dediğinde şokla Ateş'e baktım o da şaşkınca Emir'e bakıyordu Emir'i kucağına alıp "Sen bunu nerden duydun"dedi ne yani gerçekmiydi? Emir "Abi seni telefonda konuşurken duydum"dedi ve kucağından zıplayarak indi ve koşarak dışarı çıktı ben Ateş'e şaşkınlık ve açıklama yapması içinde bakarken yatağa oturdu ve elimden tuttu gözlerimin en derinlerine bakıyordu "Bak direkt söyleyecem senin imzanı aldım ve evlendim neden yaptığımı sorarsan, Hira ben sana aşığım hem de deliler gibi senin evlenmek istemeyeceğini biliyordum ve bunu yaptım"dediklerini dinlerken aklımdaki tek soruyu sordum "Aynı yatakta mı uyuyacaz?"bu sorumla gülmeye başladı "E yani karı koca gibi aynı yatakta uyuyacaz" anladım dercesine kafamı salladığımda hâlâ neden sinirlenmediğimi bilmiyordum hoşuma gitmiş olabilirdi yani Ateş sakince ayağa kalktı ve odadan çıktı kapı zili çalınca merak etmiştim ama yataktan çıkamıyordum kapı açılma sesi ve bir kız sesi geldi ardından odaya Asel girdi "Kim geldi?"diye sorunca "Ceren adında bir kız ay sen o makyajı gör bide resmen boya kutusuna sokulmuş"diyince merakım iyicene arttı tam Asel bir şey diyecekken odanın kapısı açıldı ve içeri sarışın ve bolca makyajlı bir kız girdi bana bakıp gülümsedi ve "Selam Hiracım ben Ceren Ateş'in en yakın arkadaşıyım"dedi ve sinsice güldü içimden bir ses bu kızla işimiz olduğunu söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ
Teen Fiction"Nereye böyle?" diye sordu Ateş "Odama"dedim sırıtıp "Yani odama"dedi bıkmış bir ifade ile "Senden ne kadar uzak durursam o kadar iyi olurum.."