― Jó reggelt ― simítottam meg Ryan ölembe fektetett kezét miközben az ágy szélén ülve, kezemben reggelijével ébresztgettem a békésen alvó fiút.
― Te még itt vagy? ― fordult felém zavartan felvonva szemöldökét. ― Mindazok után, amiket és ahogyan a fejedhez vágtam, itt maradtál velem?
― Amíg nem pókerezünk az asztal két oldalán, addig nincs okod kételkedni a szavaimban.
― Tegnap kicsúszott kezeim közül az irányítás, aminek nem szabadott volna megtörténnie, sajnálom Sierra ― szorította meg ölemben fekvő kezét.
― Mindenki máshogy reagál a múltbéli sérelmeire, amiért nem okolhatjuk se magunkat, se másokat.
― Túl jó ember vagy erre a romlott világra ― sóhajtotta miközben gesztenye barna tekintetével arcomat fürkészve végigvezette rajtam pillantását. ― Csináltál nekem reggelit? ― ült fel szemét dörzsölgetve. A hófehér takaró, majd a háta mögé tett párna körülölelve őt kiemelte az elbűvölő barna szempárt, melyen az ablakon beszűrődő napsugarak víg táncot járva emelték ki tekintetének egyszerű gyönyörűségét.
― Kénytelen voltam felhozni, mivel a szálloda zsémbes tulajdonosa csak tizenegyig szabta meg a reggeli idejét.
― Már ennyi az idő? ― pillantott körbe zavarodottan.
― Fél tizenkettő múlt pár perccel.
― Azt hiszem ez a bizonyíték arra, hogy önismereti válságba kerültem ― bökötte villájára a kihűlő félben lévő rántottáját.
― Szerintem csak azt bizonyítja, hogy egy kiadós alvásra volt szükséged.
― Meg egy olyan személy társaságára, akit nem riaszt el egy háborgó Tremblay haragja sem ― cirógatta hüvelykujjával állam vonalát.
― Alábecsültél, ha azt gondoltad egy kis kiabálás eltántorít. Tudod, az otthonban annak van igaza, aki a leghangosabb, szóval nem rezzenek össze ha ordítanak körülöttem.
― Úgy hangzik, mint egy olasz család vasárnapi ebédje.
― Hidd el, olyan is, csak a kaja kevésbé finom. Nem mintha lenne okom panaszra, mert nem vízen és kenyéren éltettek meg hasonlók, de meg kell hagyni, a menza nem öt csillagos az ilyen helyeken.
― Ezt most miért mondod? A menza volt a legszebb az iskolás éveimben.
― Lehet a fancy magániskolákban kiválaszthatod mennyire átsülve szereted a steaket, de ez nem mindenhol van így.
― Mert nincs is jobb mint egy testes, bajszos, gyöngyöző homlokú konyhásnőtől kapni a por alapú krumplipürét, mely nyomokban tartalmazza az alkalmazott gárda hajszerkezetének egy részét. Lehet, hogy a tanáraim és diáktársaim Rolexet viseltek, Prada öltönyt hortak és drágábbnál drágább kocsikkal jártak munkába, de a menza az menza. Van abban valami különös báj, ahogy megtermett egyedek agresszívan merik a krumplipürét és vetik oda a szelet húst.
― Tényleg komolyan gondoltad, hogy a menza volt a legszebb része a sulis éveidnek ― hőköltem hátra, hisz egy jó családi tőkével rendelkező férfi nosztalgiázásának nem éppen irányt képzeltem volna.
― Ahogy az egyik bölcs barátom mondta, amíg nem pókerezünk az asztal két oldalán, addig nincs okod kételkedni a szavaimban ― felelte félmosolyra húzva ajkait.
❤️♣️♦️♠️
― Nincs egy göncöm sem ― masszíroztam halántékomat miközben tanácstalanul méregettem a hotel szobám szekrényében vállfára akasztott ruhákat, majd elkeseredetten az ágyhoz csoszogva, hasra huppanva ledőltem a matracra.
YOU ARE READING
AZ ÁSZ ÉS A DÁMA
Random𝖆𝖆𝖆 ▎𝐀𝐙 𝐀𝐒𝐙 𝐄𝐒 𝐀 𝐃𝐀𝐌𝐀 ▬▬▬▬▬ 𓂅 Ꮺ࣭۪ ♡゙˖ʚ ɞ 𓏲˖ 𑁍 Vannak, akik szeretnek nyerni. Akik utálnak veszíteni. És vannak akik bármeddig képesek elmenni a győzelemért. Ahhoz, hogy meg tudd különböztetni őket, egy észjátékban kell részt venn...